Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: junnuvaatteet
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Nomy's
Eli mistäs ostatte kehään vaatteet vai teetättekkö jos niin missä?

Kyselen ihan omaksi hyyödyksi ja siis tietenki kiva jos tämä auttaa muitaki! happy.gif
susan
seppälästä saa ainakin hyviä jakkuja, muuten yleensä h&m:stä wink.gif
Suomenlapinkoirat
Seppälästä ostin jakun (40e) ja sitten käytän jakun lisäksi siistejä housuja/hametta
Nora
LAINAUS(susan @ 1.9. 2009, 17:50) *
seppälästä saa ainakin hyviä jakkuja, muuten yleensä h&m:stä wink.gif

olen samaa mieltä happy.gif
Nomy's
Teettäkös kukaan??biggrin.gif
NooorA
Ite käytän Musta,Liilaa tunikaan ja sen kanssa seppälän/H&M Mustia farkkuja smile.gif
Nooraa
itellä beige jakku jostai hevopyllystä. itelle on jo kyllä llian pieni, joten uusi olisi hakusalla wink.gif on mulla sellanen paksumpi siisti takki jos on huonompi ilma. joskus esitän myös H&M:än vaalean sinisellä tai läpinäkyvällä puna, kelta, oranssilla paitapuserollakin. alaosassa ihan perus farkut. hametta en oo vielä kokeillu, tekis kyllä mieli mutta kun ei oo ollu tarpeeks hyviä ilmoja dry.gif .
ansku^
Ite ostan junnuvaatteita yleensä Seppälästä (hyviä jakkuja varsinkin) ja H&M ja sieltä mistä niitä nyt l;ytää ! smile.gif
Partis
Mää käytän siistejä housuja. ja mulla on semmonen kappahl:ista ostettu ei jakkupuvun takki vaan vähän rennompi.
Nomy's
Ilmeesti nää H&M,Kapphal, ja Seppälä osastot on aika hyviäbiggrin.gif
BellaLuna
Joo, mulla samat kappahl, h&m, ja seppälä biggrin.gif
ViBatti
Vero modastakin löytyy ihan hyviä jakkuja !
juuni
Mie ostin mun ekat junnu vaatteet zarasta (: Oon kerran teettäny ja teetän uudestaan varmaan
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.