LAINAUS(abc @ 7.9. 2009, 14:58)

Oot sitten ollut metsällä, kun noinkin monta tattia on tielle osunnut

.
Mä en tunne sieniä, mutta eiköhän noi ole ne tunnetuimmat myrkkysienet?
Tuli ne tunnetuimmat siks mieleen, kun just hiljan oli uutisissa, että ihmiset keräilevät ruoakseen myrkkysieniä ja sitten myrkyttyvät tai pahimmillaan kuolevat. Luulis, että sen vertaa itse kullakin olis tietoa sienistä, ettei ihan vieraita lajikkeita rupee ruoaksi laittamaan, vaan kyselis ensin viisaammilta, että kelpaako ruoaksi. Johan jo ennen aikaan kansakoulussa opeteltiin myrkkysienet, joista mulle punalakkinen jäi mieleen. Siks arvelen, että noi Sipan kuvaamat olis just niitä myrkyllisiä punalakkisia.
Sipa, vaikka oon tullut siihen tulokseen, ettei sua näyttelyt kiinnosta, niin etkö voisi joskus pyytää Vipaa viemään Bonoa edes kerran näytille. Tuossakin kuvassa se seisoo ryhdikkäänä ja turkkikin hyväkuntoisen näköinen. Mua ainakin kiinnostaisi saada edes yks tuomariarvio siitä, vaikk ei näyttelyitä sen enempiä sitten jatkossa ajattelisikaan

.
En mä missään metsässä ole noita kuvannut vaan ihan kasvavat vaunun nurkalla, siinä mun kärrynpyörän takana.

Olivat niin kivan näköisiä että pitihän ne kuvata..
Juu ne olikin kaikki ulkomaalaisia jotka söivät myrkkysieniä, siitä huolimatta pitäis olla veläkin tarkempi sienien suhteen..
Näytelmiin Bonoa kuulemma pitäis muidenkin mielestä viedä.. Netlogissa yksi Teija jolla on kaksi isoa ja komeata tervua, patistele mua vähän väliä.. ei vaan ole saanut aikaiseksi ilmoittautumaan, koska mä sinne kerkiin kun mä haluun olla viikonloput maalla ja nauttia olosta siellä..Ei noi näyttelyt pahemmin kiinnosta, miestä viellä vähemän..
Smäläri Alueisäntä meni Roopen ( sakun) kanssa siitä just ohi..
Tässä viellä kuva kukista kärynpyörän luona, noi syysasterit tuossa ahkeraliisan ympärillä alkavat kohta lykkiä lilan värisiä kukkiakin.. Sienet jäikin pois kuvasta kun otin aika lähikuvan kukista.. Tai näkyyhän nitä pikkasen siinä oikealla ja keskellä..