Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: auditesti
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee

Cee
Maarit S
Minä ihan oikeest1 ajan Audilla (olen ajokorttinikin ajanut Audilla, silloin Audi 100). Enka Audista luovu
sipa
laugh.gif Mä veikkaan et koira...

Voi ei että on kaunis kukoiruus wub.gif Onko tämä kuva teidän omasta koirasta..
Cee
LAINAUS(Maarit S @ 16.9. 2009, 13:52) *
Minä ihan oikeest1 ajan Audilla (olen ajokorttinikin ajanut Audilla, silloin Audi 100). Enka Audista luovu

Sun tarttee vaihtaa nikiksi Maarit S Kiesi biggrin.gif

LAINAUS(sipa @ 17.9. 2009, 07:28) *
laugh.gif Mä veikkaan et koira...

Voi ei että on kaunis kukoiruus wub.gif Onko tämä kuva teidän omasta koirasta..

Ei ole mun koira kuvassa vaikka aika saman näköinen onkin. Mun koira on tietty vielä kauniimpi biggrin.gif

Cee
abc
Hih, mä arvasin miks Ceestä ja Sipasta koira on kaunis, vaikkei siitä ton enempää näykään thumbup.gif
Se on koirulin karvan väri, mille kumpikin suurimmat plussansa antaa biggrin.gif
sipa
LAINAUS(abc @ 18.9. 2009, 14:01) *
Hih, mä arvasin miks Ceestä ja Sipasta koira on kaunis, vaikkei siitä ton enempää näykään thumbup.gif
Se on koirulin karvan väri, mille kumpikin suurimmat plussansa antaa biggrin.gif

Joo musta on aina musta, mutta on se koiruus oikein kaunis "naamaltaankin" thumbup.gif
Cee
LAINAUS(abc @ 18.9. 2009, 14:01) *

Kuten tiedät, ei ole olemassa eri värejä itsessään, vaan materian kykyä heijastaa valoa ja ihmisen aivojen tapa tulkita noita erilaisia heijastuksia pupillien antamien signaalien avulla.
Mä olin just Virossa silmäleikkauksessa jossa kaikki pupillin ja aivojen välinen valonkäsittely muutettiin ja yhtenäistettiin käsittelemään kaikki heijastukset mielikuvissani mustaksi väriksi.
Johan kuule maailmastani tuli kaunis, vaikka leikkaus oliki aika kallis!

Cee
-musta tuli musta-
sipa
Onhan olemassa sininenkin väri.. Muita värejä ei sit varmaan olekkaan.. laugh.gif
Kaptah
QUOTE (Cee @ 18.9. 2009, 20:01) *
Mä olin just Virossa silmäleikkauksessa jossa kaikki pupillin ja aivojen välinen valonkäsittely muutettiin ja yhtenäistettiin käsittelemään kaikki heijastukset mielikuvissani mustaksi väriksi.
Johan kuule maailmastani tuli kaunis, vaikka leikkaus oliki aika kallis!

Sen saman leikkauksen voi tehdä kotipaikkakunnan arvaus-, eiku terveyskeskuksessa; sen jälkeen kaikki on vaan ihan mustaa!
abc
^ ^ biggrin.gif , onneks on synnynnäinen värinäkö sulla, niin ei näin lamakautena tartte sen takia kukkaroaan rasittaa.

Toista se on lamanennustajaukolla. Mutta hänhän osaskin jo varautua lamatilanteeseen ennustaessaan ja pisti ajoissa sentit pankkiin kasvamaan. Nyt kun muut pähkäilee laman kourissa, hän vain matkustelee Manhattanin ja Viron väliä saadakseen näkökenttäänsä kaunista mustaa biggrin.gif .

On niitä muitakin värejä, Sipa. Unohdit aatteen värin. Ja koska mä en oo saanut synnynnäistä väriä silmiini, eikä oo mahdollisuutta lamaennustajaukon tavoin reissailla pitkiä matkoja silmäleikkauksiin, niin mä tyydyin vain shoppailemaan Itiksessä ja valitsin punaiset sangat tuleviin laseihin, jotka sitten heijastavat hitusen sitä aateväriäkin. Toivottavasti mun aivot jaksaa työskennellä pupillien heijastamiin signaaleihin, muutoinhan mun shopailu on ollut turhaa ja tuun edelleenkin näkemään vain harmaata.

Ahah, Kaptah ehti tohon väliin omine viisauksineen biggrin.gif . Musta tuntuu, ettei Ceen älli noin helppoihin ratkaisuihin taivu rolleyes.gif .
Cee
LAINAUS(abc @ 21.9. 2009, 09:10) *
Musta tuntuu, ettei Ceen älli noin helppoihin ratkaisuihin taivu rolleyes.gif .

No en tietenkään, vaan haluan mennä aina siitä yli missä piikkilanka-aita on korkein ja kallein, siksi en turvaa kotimaisiin satavarmoihin silmämuutoksiin!

Sen verta alkuperäiseen viestin kuvaan, että periaatteessa toi kuvan koira on kyllä makeemman näköinen ku mun, mutta osansa tekee se, että sen pää on kastunut. Mutta kuiteski...
e: siis niin käsittämätöntä kuin onkin, myönnän että auditestin koira on siis hienompi. En tunne koiran alkuperää. Toki koira saattaa olla nuorempi eikä täysin vielä pää kehittynyt.. No v*ttu ja joo, mitähän mäki täs selittelen biggrin.gif Komeempi ku komeempi....

Tässä Roger tänään:

Cee

e2: kuvaa pienennetty

e3: ai niin, mua tuettiin mun valokuvausyrityksissä tosi hyvin taas tänään. Otin muutaman tärähtäneen kuvan Rogerista ja hämmästelin niitä kuvia, tuumaillen että pitäiskö mennä ottamaan muutama lisää. Niin joku sanoi minulle, että ehkä pitäisi vaihtaa kuvaajaa. Minä siihen että "kuule tyttö, mun alkuperäinen sukunimi on Zeiss ennen kuin muutin Suomeen ja halusin salata natsihistoriani. Joten minä tiedän valokuvauksesta kaiken."
Sain kylmän vastauksen "Ehkä se sukunimi oli Scheisse.".
Niin että kuvaa nyt sitte täällä jotain kun arvostus ei kohtaa millään muotoa mun lahjakkuuksia...
Cee
Tietty tähän väliin on taas pakko kopsaa kuva netistä. Kuva joka kertoo kennelliiton vuoden näyttelykoiraskapan tän hetkisestä lapukkatähdestä joka siis johtaa kisaa lapukoiden osalta.
Kuva suoraan netistä:

Cee

ps. Loppuviimein mun valokuvaustaidoilla kai ees väliä, jos tollasia koiria palvotaan...

sipa
Roger.. wub.gif Kyllä mun mielestä vaan Roger on paljon komeampi, tai kauniipi kuin toi toinen.. Mä tykkään Rogerin päänmuodosta enemmän.. On hän ihan oikeesti kaunis.. wub.gif

Vai viellä Zeiss.. laugh.gif ph34r.gif
Cee
Takas Audin pariin:

http://www.youtube.com/watch?v=8eQ7YqP_qq8

Cee
Cee
LAINAUS(sipa @ 22.9. 2009, 10:32) *
Roger.. wub.gif Kyllä mun mielestä vaan Roger on paljon komeampi, tai kauniipi kuin toi toinen.. Mä tykkään Rogerin päänmuodosta enemmän.. On hän ihan oikeesti kaunis.. wub.gif

Vai viellä Zeiss.. laugh.gif ph34r.gif

Kiitos kun kehuit Rogeria. Itse näen asiat niin mustavalkoisina ettei ole tosi.

No mutta kuitenkin, lapukoita on hienompiakin kuin neiti Roger. Koiria on yleensäkin hienompia kuin lapukat. Otan lusikan kauniiseen käteeni ( eiks tollanen vanha sanonta ole biggrin.gif ) ja laitan kuvan norjalaisesta tuulitukasta joka kans nykyään manhattanilla vaikuttaa. Se on oikeesti komee koira. Tosin edelleen aika nuori joten komistuu vaan. Mun lempikoira:

Huomaa että on kotoisin paikasta missä kans tuulee aina niinku täälläkin.

Cee
Lamppu
Onpas neidillä kasvanut hieno kaulus sitten viime näkemän!

Miten toi Roger voi kiiltää noin upeasti...
Cee
LAINAUS(Lamppu @ 4.11. 2009, 21:26) *
Miten toi Roger voi kiiltää noin upeasti...

No sehän kiilto on ainoastaan uuden Canon EOS1000 ja Photoshopin tulosta. Ei se oikeasti kiillä, eikä sillä ole edes turkkia, vrt toiset karhut...

Mutta mitäpä en koirani kuvan eteen tekis!

Cee

ps. ehkä kiilto ja turkin muu kunto johtuu siitä, että koira on aika paljon ulkona. En tiedä, mutta uskoisin niin. Tietty ravinto ja geenit kans vaikuttaa.Noin yleensähän käyttölinjaisten turkit on huonoja geelareiden mukaan, eikä ne kestä kylmää tms. (tää siis ainainen arvio käyttislapukoista geelareiden mielestä). Mulla erilaiset kokemukset, koska mun kaikki käyttikset näyttäny just tollasilta. Ja hyvin ne on ainakin täällä pärjänny.
Mutta ei pidä liikaa kehua, mulla nousee muuten kusi päähän biggrin.gif
Lamppu
Onko toi karhu... bored.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.