LAINAUS(abc @ 21.9. 2009, 09:10)

Musta tuntuu, ettei Ceen älli noin helppoihin ratkaisuihin taivu

.
No en tietenkään, vaan haluan mennä aina siitä yli missä piikkilanka-aita on korkein ja kallein, siksi en turvaa kotimaisiin satavarmoihin silmämuutoksiin!
Sen verta alkuperäiseen viestin kuvaan, että periaatteessa toi kuvan koira on kyllä makeemman näköinen ku mun, mutta osansa tekee se, että sen pää on kastunut. Mutta kuiteski...
e: siis niin käsittämätöntä kuin onkin, myönnän että auditestin koira on siis hienompi. En tunne koiran alkuperää. Toki koira saattaa olla nuorempi eikä täysin vielä pää kehittynyt.. No v*ttu ja joo, mitähän mäki täs selittelen

Komeempi ku komeempi....
Tässä Roger tänään:

Cee
e2: kuvaa pienennetty
e3: ai niin, mua tuettiin mun valokuvausyrityksissä tosi hyvin taas tänään. Otin muutaman tärähtäneen kuvan Rogerista ja hämmästelin niitä kuvia, tuumaillen että pitäiskö mennä ottamaan muutama lisää. Niin joku sanoi minulle, että ehkä pitäisi vaihtaa kuvaajaa. Minä siihen että "kuule tyttö, mun alkuperäinen sukunimi on Zeiss ennen kuin muutin Suomeen ja halusin salata natsihistoriani. Joten minä tiedän valokuvauksesta kaiken."
Sain kylmän vastauksen "Ehkä se sukunimi oli Scheisse.".
Niin että kuvaa nyt sitte täällä jotain kun arvostus ei kohtaa millään muotoa mun lahjakkuuksia...