Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kiitos, Tampere
Puskaradio > Puskis > K-18
@rja
Ilmoitin koirani Tampereen ryhmänäyttelyyn 19.9.2009. Aikataulukirje tuli tällä viikolla ja luin sen nyt tänään tarkemmin. Kirjeessä todetaan seuraavasti:

"Suuren koiramäärän vuoksi pysäköintipaikat on toimikuntamme suurin haaste. Näyttelypaikan läheisyydessä on vain runsaat 400 paikkaa. Sinulla on lyhin kävelymatka, jos jätät autosi Hakametsän jäähallin parkkipaikalle. Sieltä lähtee bussi tasatunnein alkaen klo 8. Näyttelypaikalta takaisin bussi lähtee puolelta alkaen klo 9.30. Ole paikalla hyvissä ajoin, jotta bussi pysyy aikataulussa! Kuljetuksesta ei peritä maksua ja bussimatkustajat saavat ilmaisen luettelon. Tilanahtauden vuoksi emme pysty järjestämään purkualuetta. Suosi bussia!"

Mikäli parkkialueen pienuus oli tiedossa, niin miksi näyttelyn nettisivuilla ei puhuttu asiasta yhtään mitään, eikä siitä, että järjestetään vaihtoehtoinen parkkeerausmuoto? Aika eksoottista, ettei näyttelyssä myöskään ole purkualuetta, mikä on mielestäni täysin käsittämätöntä. Siinä vaiheessa, kun tilanahtaus kävi ilmi, olisi ehkä kannattanut ruveta miettimään vaihtoehtoista paikkaa ko. näyttelylle.

Kyllä, minä jaksan kyllä kävellä Hakametsän hallilta ja vetää romukuormaa perässäni, on sitä ennenkin kävelty. Bussi tuskin ottaa kyytiin minua, trimmauspöytää, näyttelyhäkkiä ja -telttaa, sekä vielä siihen kahta koiraa. Millä ne bussiin saadaan mahtumaan, kun melko monella muulla on sama varustus, ellei enemmänkin tavaraa ja koiria?

Kiitos Tampere, jo etukäteen vit*ttaa ne punaiset muovinauhan pätkät. 5-7 euron ilmainen näyttelyluettelo bussimatkustajille on laiha lohtu.

http://tinyurl.com/moh664 : karttalinkki kävelyreittiin Hakametsän jäähallilta...

http://www.kolumbus.fi/mizi/tampere
Cee
Tää viestihän olis ilman muuta kuulunut tohon Ja geelikö ei pursua? -ketjuun biggrin.gif

Ai miksikö sinne? No siksi, että normi geelari on kuin sopuli, tekee kuin muutkin tekee ja alistuu kohtaloonsa... Mä ainakin bannaisin välittömästi tollaset tapahtumat ja järjestäjät, ellei järjestelyjen yleisistä ja totutuista käytännön järjestelyjen poikkavuuksista mainita etukäteen erikseen.
Tuohtuneen sopulin on turha vaatia näyttelymaksuaan takaisin perumalla näyttelykäyntinsä noista syistä. Näyttelymaksun saa takaisin vain tietyistä syistä, eikä siinä listassa ole mainintaa mahdottomista olosuhteista näyttelyjäsjestäjän takia.

Missään muussa koiraharrastuksessa moinen sopuleiden juoksutus ei tulisi kuuloonkaan kuin geelisopuleiden.

HAH!!

Cee

edit: Hmmm, mähän lanseerasin näköjään juuri uuden termin, elikkä geelisopuli. Se tarkoittaa suomeks vakionäyttelypelleä mikä kirmaa kuin sopuli toisensa perässä tehden mitä vaan saadakseen osansa sopulimaailman maineesta. No mutta juoskaa sopulit juoskaa, kyllä joku on maalissa ekana biggrin.gif
abc
Ymmärrän @rjan kiukun. Aiheellinen ja oikeutettu kirjoitus, jos näyttelyjärjestäjät eivät ole riittävän hyvin poikkeamista informoineet jo ennen tai viimeistään ilmoittaumis vaiheessa.

Ja Ceetäkin on ehdottomasti kehuttava, ei hänkään ihan asian vierestä kirjoittele laugh.gif .
sipa
Jo oli kivasti tehty.. blink.gif Kiva matka toikin on kävellä ja raahata koiria ja häkkejä mukanaan.. Eikä todellakaan piristä nuo almut.. Mitä lie järjestäjät ajatelleet..

Geelisopulit biggrin.gif Onhan toi ihan hyvä uusi sana taas, käyttöön ja näyttöön.. thumbup.gif
Sundae
Aika jännä juttu, itse olin paikalla sunnuntaina (eri järjestäjien näyttely silloin) ja purkupaikka kyllä oli järjestetty blink.gif Lauantaina oli ilmeisesti enemmän väkeä, koska en ainakaan kuullut, että sunnuntaina olisi tarvittu bussikuljetusta Hakametsästä Kauppiin. Ja ton matkan jaksaa toki kävellä, mutta mä en ainakaan olisi suostunut roudaamaan kaikkia tavaroitani Hakametsästä Kauppiin rolleyes.gif Olisi siis kiva tietää, että pääsikö sillä bussilla sitten kaikkien tavaroiden kanssa paikasta toiseen?

Kaikin puolin muuten oli mun mielestä hyvin järjestetty näyttely ainakin sunnuntaina ja mitä palautteita olen lukenut, niin tyytyväisiä on oltu myös lauantain näyttelyyn.

Edit. Tuli tästä ilmottautumisen päättymisen jälkeen annetusta infosta mieleen kun jonkun näyttelyn ilmottautumisen päätyttyä vasta oltiin laitettu näyttelyn kotisivuille kielto, että paikan päällä on trimmaus kokonaan kielletty. Siitä nousi iso meteli ja trimmaus onneksi sitten sallittiin. Ettei vaan ollut jonkun muutaman vuoden takainen messari peräti..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.