Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Harald 1 vuotta
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Hugis
Meidän Harald tänään 1 vuotta täyttää
ja alkaa jo isolta pojalta näyttää.
Se leikattua jalkaansa hyvin käyttää
ja sydämeni suurella rakkaudella täyttää wub.gif

Paljon onnea mun pennunpahalaiselle happybday.gif

bellfegor
ONNEA HAUHTOSELLE!!!

Sillä on jotenkin Helmimäinen ilme tuossa kuvassa. Ikäänkuin tähyäisi jonnekin toooosi kauas.
vipa
Hän on niin komee wub.gif Oikein paljon onnea nuorelle miehelle flowers.gif
Wupsu
onnea komealle nuorelle miehelle! king.gif
Esmo
Onnea Haraldille! Isolle pojalle tosiaan jo näyttää! happybday.gif
wiputar
Onnea! flowers.gif
s-ml
Hauskaa synttäripäivää Haraldille cool.gif
Lydia
Onnea!
sipa
Voi myöhästyneet onnittelut Hartsulle.. Hän on jo niin iso miäs wub.gif
abc
Hyvä kuva Haraldista. Ja minusta itse koirakin on hyvän näköinen, ainakin niiltä osin, mitä kuvassa näkyy .

Mukava kuulla, että jalka toimii, kun vuosia on niin mahdottomasti vielä edessäpäin.

Onnea nuorukaiselle 1-vuotisena olemiseen ja elämiseen happybday.gif
tizzian
Paljon onnea ja hyviä yhteisiä vuosia niin omistavalle kuin omistetullekin osapuolelle! smile.gif
Hugis
LAINAUS(abc @ 8.10. 2009, 08:06) *
Hyvä kuva Haraldista. Ja minusta itse koirakin on hyvän näköinen, ainakin niiltä osin, mitä kuvassa näkyy .

Kroppahan ei näytä läheskään yhtä hyvältä. Harald on pidetty nälkäkurkena ja etujalat on vinksallaan, mutta toistaiseksi toimivat. Harald muistuttaa Helmiä niin monilta osin, että tunnen saaneeni Haraldin mukana osan Helmiä takaisin. Tarkoitan siis vikojen lisäksi myös luonnepuolta, joka on valloittava smile.gif

Laittelen huomenna kokovartalokuvia, kun pääsen nopeamman yhteyden ääreen.

Niin, ja Harald kiittää kaikkia onnitteluista, meillä vaan juhlat jatkuu - siitä lisää myöhemmin happy.gif
Hugis
Tässäpä luvattuja kuvia, näkyy Hillevikin pällistelevän yhdessä kuvassa mukana smile.gif

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.