Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tyypillinen Flattimimmi...
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/....asp?id=1739042

Mun mielestä aika koomista määrätä ihmiselle eläintenpitokieltoa kun ongelma on jossain ihan muualla...
Ongelma on siinä, että ihminen "ei kuvittele enää että yhteiskunta kykenisi hoitamaan ongelman, joten hän hoitaa sen itse".
Joten ihminen hoitaa koiransa pois päiviltään, tai tässä tapauksessa yritti hoitaa.

Iso ongelma tuli siinä, että tää teiniyrittäjä on idiootti. Lemmikin saa lopetettua eläinlääkärillä ihan vaan maksua vastaan, ei tartte juottaa happoa omalle pikku koiralleen.

Yllättäen flätti-ihminen... En ole laisinkaan iheissäni, koska kaikki flättien omistajat ovat sekoja. Hakevat jotain jota ei Tellukselta löydy. Ja pettymykset sen mukaisia happoineen.

Cee
Cee
Flätti-ihmisten suurin ongelma on rodun kasvattajat. He myyvät ihmekoiria käyttöön kuin käyttöön ja tietenkin näyttöön.
Todellisuudessa sileäkarvainen noutaja on varsin keskittymiskyvytön ja hermoheikko sählääjä, jolle ei ole kellään mitään käyttöä.
Siksi myös varsin rajujakin pettymyksiä esiintyy.

Mutta älkää nyt hyvät ihmiset juottako petturillenne happoa, vaan lopetuttakaa ne eläinlääkärissä.
Maksaa muutaman kympin, ja molemmille jää paree mieli...

Cee
Cee
Jos kyseessä olisi labradori, siis käyttölinjainen, väittäisin että syövyttävä aine on ruutattu väkisin suuhun, ja siinä tapauksessa tuomio olisi liian lievä.
Mutta koska kyseessä on flätti, koira on saattanut kyllä niellä hapon jopa makupalojen kanssa vapaaehtoisesti jolloin tuomio on edelleen liian lievä, mutta ottaa huomioon koiran rodunomaisen idioottimaisuuden.

Cee
Cee
Niin, flättipimu olikin jo keskuudessamme.

http://www.koirauutiset.com/forums/index.p...=24975&st=0

En tiedä, mitä tollaisille pitäisi tehdä. Ehkä juottaa happoa että oppisi miltä tuntuu hidas kuolema. En tiedä, enkä ole tuomari.

Mutta miksei vaan lopetuta koiraansa? Sitä ihmettelen.

Ihan suoraan sanoen mua v*tuttaa umpikusipäät. Kaippa tuokin likka on kasvanut jossain mannerheimintien betonislummissa missä ei ymmärretä eläimiä kuin Disneyn piirrettyjen verran ja sitte halutaan pieneläinhoitajaksi jnejnejne...

Cee
bellfegor
Se on kasvanut Lappeenrannassa ja se oli emästä eikä happoa. Siitä olen samaa mieltä, että kyseessä on idiootti.
Cee
Pahoittelen virhettäni, happoa on vaan niin paljo helpompi kirjoittaa kuin emäksistä. Molemmat ovat äärilaitoija PH7:sta, joka on suht neutraali, elikkä valitsin tien joka on aidasta matalin..
Mutta vaikutukset sama kuin hapolla, ymmärrät varmaan...

Cee
-Cemisti-

e: Ja nyt pieni huomio: Lappeenranta kuuluu karjalaan missä muutenkin on enemmän ongelmia mielenterveyden kanssa kuin perisuomessa. Lähdettä en nyt löydä, mutta asia oli kuluneen viikon uutisissa. Elikkä karjalaan kuuluisi ihmistenpitokielto eläinten lisäksi.
Uutisessa sanottiin, että maatuskoja pitää sitoa sänkyyn kantaväestöä enämpi..
e: siis ihan oikeesti siinä uutisessa sanottiin että puoliryssät on tutkitusti hullumpia ku Manhattanilaiset...
En minä tiedä mistä johtuu, mutta olen myös syytön siihen puolueettomaan tutkimukseen.. Elikkä täällä päin ihmisten pinna vaan pitää paremmin. Tutkittu juttu!
s-ml
Jaahas, mun viesti on näemmä poistettu tästä ketjusta.
Kirjoitetaan sitten näin, minua ainakin järkytti tämä tyttösen kylmäpäinen kirjoittelu myrkytyksen ollessa kesken toiselle koiralleen. Tuohonkin halpaan me menimme kaikki. Sivun loppupuolelta alkaen
http://www.koirauutiset.com/forums/index.p...5810&st=195

Cee
LAINAUS(s-ml @ 11.10. 2009, 15:14) *
Tuohonkin halpaan me menimme kaikki.

Noup, tuohon halpaan menivät ainoastaan liian tunteikkaat ihmiset. Ihmiset, jotka menettävät yöunensa myös naapureiden takia.

Sitte kun ihminen oppii välittämään lähinnä omista asioistaa, on maailma taas kuin ennenkin. Toki pahuuksia sattuu, mutta kun tiedotus puuttuu, vähenee myös kekseliäisyys (vrt:koulusurmat).
Ja kun tiedotus puuttuu, myös ihmiset oikeasti keskittyvät enemmän itseensä ja omaan hyvinvointiin.
Tulis perkele maailmanloppu niin ihmisiäkin kiinnostais taas koiran oikeat ominaisuudet eikä piirrossarjat niinkään.

Cee
Cee
Yks pikku juttu vielä. Mä olen lopettanut montakin elämää, eikä se ole mikään machoilun aihe, mutta kiduttanut hengiltä en ole koskaan niinku tää flättimimmi tietentahtoen teki.

Toisaalta olis kiva kohdata tää mimmi ja ........... ei mitään...

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.