Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koirien tarha uusiks..
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Mä päätin saneerata koirien tarhan nyt uusiks. Siis ensin tehtiin pat... Öh, siis lisäkuisti, sitte se päätettiin laittaa kunnolla kaiteinee, sitte tehtiin koirille sivuovesta käytävä suoraan tarhaan, sitte rempattiin liiteri, ja nyt lopuksi laitettiin tarha sileeks ja se rempataan täysin...
Homma paisuu kuin pullataikina...

On noi koneetki nykyään isoja. Toi raktori on pe*kele mun liiterin kokoinen..

Cee

e: Koirat oli aika hauskoja kun ne ensin katto että hei, toi kaveri pöllii meidän sepelit, tapetaan se.. Mutta sitte kun raktori ajo ihan lähelle, koirat oli ihan hiljaa ovella ja halus sisälle. Ne vissiin tajus ettei se tyyppi mitään pöllikkään ja konekin on aika iso biggrin.gif
sipa
Wau kyl koirat on nyt tyytyväisiä.. thumbup.gif Toi on totta että se paisuu kuin pullataikina, mutta ei se haittaa..kun kyse on koirista.
Cee
Tai ne on varmaan tyytyväisiä kun tarha on taas kasassa. Sinne meni 20 kuutioo sepeliä, pihaan 10 ja mäkeen 10...
Voi luoja, mutta on nyt sitte ainaki sepeliä. Pari kiveeki lähti pihasta ku nätisti raktorimieheltä pyysin.
Onneks uudet tarhavärkin on ehitty maalata, alkaa olla niin viileetä ettei se enää olis onnistunu. Mutta mä teenkin aina kaiken viime hetkellä, koska olen maailman viimeisin onnistuja biggrin.gif

Hyvä näin. Toki kaikesta tulee vielä laskukin, mutta se on kuin krapula, se on vaan otettava vastaan.

Cee
-Crynderi-
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.