Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: uupumus
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutu...e/200921746/139

Sopii mulle. Ei muuta kuin uutta duunaria entisen tilalle.

Lisää tekijöitähän saa suoraan työkkäristä ja ne ei voi kieltäytyä ku sitte loppuu korvaukset...

ratiritirallaa... ;D

Cee
-Capitalism-
sipa
Kansainvälisessä luokituksessa työuupumus kuuluu z-luokkaan, eli se ei ole varsinaisesti minkään sairauden diagnoosi. Työuupumuksen syihin on vaikea puuttua eikä se aina kelpaa sairausloman syyksi.

Diagnoosi ei siis velvoita työnantajaa palkanmaksuun. Kuntaliitosta kerrotaan kuitenkin Kalevalle, että kuntalaiset saavat palkkansa diagnoosista huolimatta. Kelalta on turha ruinata sairauspäivärahoja ainoastaan työuupumuksen perusteella.

Voi hyvää päivää.. Jengi tekee niskalimassa duunia ja sit ei saa rahaa jos uupuu.. juu työkkärissä on jonoon asti ihmisiä odotamassa, vois vuorotella.. vaikka aina vuoden kerrallaan, toinen olis ns vuorotteluvappaalla ja toiset töissä.. Satasi taas työttömyyslukemat laskemaan.
Cee
LAINAUS(sipa @ 13.10. 2009, 07:06) *
Kansainvälisessä luokituksessa työuupumus kuuluu z-luokkaan, eli se ei ole varsinaisesti minkään sairauden diagnoosi. Työuupumuksen syihin on vaikea puuttua eikä se aina kelpaa sairausloman syyksi.

Diagnoosi ei siis velvoita työnantajaa palkanmaksuun. Kuntaliitosta kerrotaan kuitenkin Kalevalle, että kuntalaiset saavat palkkansa diagnoosista huolimatta. Kelalta on turha ruinata sairauspäivärahoja ainoastaan työuupumuksen perusteella.

Voi hyvää päivää.. Jengi tekee niskalimassa duunia ja sit ei saa rahaa jos uupuu.. juu työkkärissä on jonoon asti ihmisiä odotamassa, vois vuorotella.. vaikka aina vuoden kerrallaan, toinen olis ns vuorotteluvappaalla ja toiset töissä.. Satasi taas työttömyyslukemat laskemaan.

No milläs vuorottelet ellei saa korvauksia. No mä voisin vuorotella kun on noita tiluksia biggrin.gif Olen paikallinen Jättiläinen biggrin.gif
Elikkä muistutan muutenkin James Deania kun jätin Bon Jovi -lookin pois....

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.