Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: kulmaukset
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Kehän reunalta
JIAkk
onko teillä jotain konsteja millä saada koiran takakulmaukset näkyviin ? mulla on kultsu, enkä mitenkään saa sen takakulmauksia näkymään confused.gif
Cee
LAINAUS(JIAkk @ 15.10. 2009, 15:10) *
onko teillä jotain konsteja millä saada koiran takakulmaukset näkyviin ? mulla on kultsu, enkä mitenkään saa sen takakulmauksia näkymään confused.gif

No eihän se ole kuin hommata koira jolla nyt yleensä on kulmauksia. Kyllä ne sitte näkyy...

Mun mielestä esim. tolla mun koiralla on ihan ok. kulmaukset, mutta se onkin käyttölinjainen lapukka.

Se, ellei kulmaukset näy, onkin sitte sellanen juttu, että karvaa on liikaa, varsinkin vesityöskentelyyn kykenevällä koiralla, tai kulmaukset ei ole hyvät. Aika yksinkertaista, eiks vaan?

Tietty jossain näyttelyssä voi koittaa venytellä koiralle ihmeellisiä asentoja niin että näyttäis että sillä olis edes jotain kulmauksia. Sen nyt vaan huomaa kaikki biggrin.gif

Cee
Cee
LAINAUS(JIAkk @ 15.10. 2009, 15:10) *

Röntgenkuvat olis tietty kans yks saada kulmaukset näkyviin biggrin.gif

Cee
peikkovuorelainen
Harjoittelemalla seisomista....
Voit asettaa koirasi takajalkoja kun se seisoo tuomarin edessä.... kannattaa harjoitella seisomista....

Pyydä vaikka kaveriasi mukaan treeneihin.. ja hän saa katsoa miten takajalat asettuu.....

Chirpy
Harjoittelemalla ja katsomalla, mikä seisotus"asento" saa koiran kulmaukset näkyviin. Toki jos koiralla ei kulmauksia erityisesti ole, niin sille ei sitten voi mitään. Huonoja kulmauksia ei saa esiin, ellei osaa sitten taikoa.
Ipagi
Minä olen "huijannut" ja muotoillut ihan vedellä sheltille kulmaukset näkyviin lookaround.gif
Kun normaalisti koiran karvat peittää kulmaukset ph34r.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.