Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tarjolla koiran lenkittäjä ja/tai hoitaja
Puskaradio > Ilmoitustaulu > Hoitajaa, kyytiä, esittäjää, lenkkiseuraa .... > Hoitaja tarjolla tai hoitajaa tarvitaan
mantip
Olen 17 vuotias tyttö Oulaisista. Opiskelen Kannuksen maaseutuopistossa eläintenhoitajaksi. Koulutusohjelmaan kuuluu myös opistomme kennelissä työskentely. Jonka ansiosta olen käsitellyt erilaisia koiria. Kokemusta siis löytyy.

Mikäli tarvitset pitkä tai lyhyt aikaista hoitajaa tai vaikka ihan lenkittäjää koirallesi, kysy ihmeessä!

Viikolla pystyn lenkittämään koiria Kannuksessa, muulloin Oulaisissa. Pitemmäksi aikaa hoitoon voin ottaa ympäri Suomea, mikäli pystyt itse tuomaan koiran hoitoon. Mieluiten kuitenkin Kokkola/Kannus/Toholampi/Ylivieska/Sievi/Oulainen/Vihanti jolloin pystyisin käymään mahdollisesti tutustumassa koiraan etukäteen. Pitemmäksi aikaa ottaisin koiran mieluiten "itselleni" eli en omistajan asuntoon, koulun takia ellei omistaja asu Kannuksessa. Lomillani käy miten vain smile.gif

Ota yhteyttä sähköpostitse: manti.mpi@hotmail.com
mantip
Tehty uus aihe nimimerkin taakse
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.