LAINAUS(tizzian @ 12.11. 2009, 16:01)

Kovin täällä on hiljaista nyt tuntunut olevan muutenkin.

Juu hiljaiseksi minäkin luonnehtisen tilannetta. Mitä lie kiireitä sitten muilla onkaan

??
Mulla kuitenkin oli kaikki ok, silmien osalta, että niiden takia, eikä aivokopan takia

tartte, ainakaan muutamaan aikaan päätänsä tai aikaansa käyttää. Mutta mitenkähän kauan menee ennenkuin saan ton särkevän käsivarteni käyttökuntoon

??. Lievitystä pillereistä sain, mutta ei ne terveyttä tuoneet.
Juuri hiljan kuulin, että eräs talon asukas, nainen hänkin, on potenut viime joulusta asti ihka samanlaista ja samassa paikassa olevaa käsivarsisärkyä kuin mitä mulla on. On ehtinyt terkkarista saamaan kaksi kortisonipiikkiä, eikä lievitystä vieläkään. Mun lääkäri sanoi, antaessaan noita lihaksiin vaikuttavia pillereitä, että ellei kipu ole hälvennyt ennen seuraavaa tapaamista, pistää mut ultrakuvaukseen. Ei juurikaan innosta mennä yksityiselle kuvaukseen, tuskin saan sitä niin halvalla, mitä HUS:ssa tekivät, kun siellä magneettikuvaus+pkl-maksu tekivät yhteensä vajaan 26 euroa. Yksityisellä maksaa jo yleislääkärin tervehdys miinustettuna sair.vak.korvaus 48e, joten kuvaus saattaa olla siihen suhteutettuna kovinkin arvokasta.
Mutta pakkohan sitä on mennä, jos käsky käy, mutta aion mä ehdottaa, että pillerihoitoa vielä jatkettaisiin.
Arvatkaapas, mistä naapurin mummo oli kätensä kipeäksi saanut? Ei, ei virkkuusta, vaan hänpä oli kutonut. Oli tehnyt jouluna villapaidan pukinkonttiin. Voi, voi, meitä mummoja, mitään ei saada tehdä tai heti tullaan jäsenistä kipeiksi

.