Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koirien tilat kuntoon
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee

Tollaselta tarttee koiratarha näyttää. Toki hieman viimestelyä kaipaa. Mutta niin, että koirat pääsee suoraan sivuovestab tarhaan ja sitte niillä on siellä lämmitetty huonen ikkunoineen jnejne..

No tiedättehän, jotta koirat tarttee hyvät olosuhteet?

Arvatkaas kuka suunnitteli vasemman korin? Kuka, no tietenkin instituutti nimeltä Cee...
Elikkä mä en nyt vaan jaksanut jotain tusinakanervia, vaan tein omani callunoista ja hopeayrteistä.

Niin että repikää körttimaatuskat siitä kanervineen! Seuraavaks te varmaan laitatte talveksi borssikeittoa kukkakoriin siellä karjalassa...

Cee
wiputar
Meillä on aavistuksen verran karummat olot. Lämpöiset, mutta karut. Sisustaja itse ei ole kuvassa, vaan hänen vähemmän ylpeä isänsä.
Cee
biggrin.gif

Oli mullakin koirahuoneessa laveteilla patjat, mutta kun alko näyttään samalta, niin patjat ulos vaan. olkoon ilman. kait se sitte on mukavempaa nukkua ilman patjoja.

Cee
Lamppu
Wiputar COOOOOL biggrin.gif

Kyllä Manhattanilla koirien kelpaa! Etsii aussia...
sipa
Ceellä Upea istutus, sulla on hortonomin vikaa.. Makee koirien aitauskin..

wiputar Voi jestas.. blink.gif Johan Jalo onkin saanut jälkeä aikaiseksi..
KatiT
Olen sanaton tuosta sohvasta. Mokka the Villieläin yritti samaa, mutta ei päässy läheskään tuohon... Ensin se kaivoi istuintyynyihin pulin mentävät montut. Sitten kun niihin vedettiin paikat, se nosti ne alas ensin ja söi koko sohvan pohjan. Lopuksi oli kantanut lelunsa sinne.. Ja oli itse lähellä päätyä talvikauden asusteeksi, esim. hatuksi, kun palasin.

No, tää sohva nyt ei ole 'koirasohva', tai siis ei ollut. Mutta muutenkin tässä asumuksessa on enää hatarasti merkkejä siitä, että täällä asuu myös ihmisiä. Kahdeksan pulin pentua mullisti niin elämän kuin sisustuksenkin biggrin.gif
sipa
^ Toisaalla ihmiset valtaavat taloja, teillä taas koirat.. laugh.gif

Kivaa jälkeä tuokin.. blink.gif
Lamppu
Onneksi meillä asustaa kilttejä ausseja tongue.gif
wiputar
LAINAUS(wiputar @ 8.11. 2009, 15:44) *
Meillä on aavistuksen verran karummat olot. Lämpöiset, mutta karut. Sisustaja itse ei ole kuvassa, vaan hänen vähemmän ylpeä isänsä.

P*ska akka meni ja oli tekevinään katseen kestävää jälkeä:

Meni pöllö tuhoomaan toisen luovuuden tuskassa tuottamat elämäntyöt...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.