Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Työpaikan pikkujoulut
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Turunen
Laitetaan tänne kyselyn tynkää, mitä mieltä te olette pikkujouluista ja etenkin työpaikkojen pikkujouluista?
Meillä perjantaina olisi sellaiset muutaman yhteistyökumppani firman kanssa ja jotenkin mietityttää että mitähän niistäkin tulee... rolleyes.gif Paljon kuulee aina puhuttavan jälkeen päin humalaisesta örveltämisestä, pomojen kähmimisestä, kaikesta ihan älyttömästä, onko teille sattunut vastaavaa vai onko kyse vain liiotelluista huhuista. Kerro oma hurjin pikkujoulu tapahtuma, jos uskallat w00t.gif bag.gif
Ja mitä mieltä te olette että pikkujouluihin pyydetään viemään lahja, jotka sitten jaetaan kaikkille. Mikä olisi hyvä lahja? Meillä ainakin hintana on max. 5 euroa, mitä ihmettä sillä hinnalla voi ostaa, niin että se sopisi periaatteessa kenelle vain? Suklaata? baa.gif
Mä olen osallistunut yhden ainoan kerran työpaikan pikkujouluihin, vuosi sitten. Mentiin mukavaan ravintolaan syömään ja siinäpä se sitten oikeastaan olikin... hyvää jouluruokaa mahan täydeltä ja pari lasillista alkoholi juomia. On varmaan hankala olla järjestämässä pikkujouluja, en halua edes ajatella moista rumbaa... blink.gif
Hugis
Mä en enää osallistu työpaikan pikkujouluihin, lopetin sen useampi vuosi sitten, kun lähdin pois ekasta koulusta jossa olin opena. Syy tähän on se, että pidän mielelläni työn erossa vapaa-ajasta, enkä jaksa kaveerata useimpien työkavereiden kanssa vapaa-ajalla enää töiden jälkeen. Siellä ekassa koulussa oli enemmän sellaisia kavereita, joiden kanssa oli kiva rötväillä. Ja kyllähän sitä viinaa kului ja tarinat kertovat kähmimisistäkin... biggrin.gif
sipa
Samoilla linjoila Hugiksen kanssa, mä oon ollut yksissä firman pikujouluisa joskus 70 luvun lopussa ja ne riitti.. Meillä olis muutenkin päällekäisiä juhlia mutta suosiolla jätetään sit ne kaikki väliin..
wiputar
Mulla on tasan kolmet pikkujoulut koettuna.
Ekoissa olin alaikänen, poistuin siis heti ruuan jälkeen.
Toisissa olin raskaana, ei ollut kiva katsoa selvin päin toisten örvellystä, poistuin siis aijoissa.
Kolmansiin osallistuin siinä vaiheessa kun virallisuudet oli ohi ja porukka jatkoi baariin. Ihan jeessit olivat kun oli muitakin kun vaan työkavereita joiden kanssa turista.

Tänä(kin) vuonna viettelen ihan omia pikkujouluja omassa seurassani, joko kotona rentoutuen tai paikallisessa tutuujen kanssa turisten smile.gif
tizzian
Meillä on jo useamman vuoden ollut kahden pienen firman pienet pikkujoulut - joku esitys ja ruokaa. Ihan ok, mutta tällainen mökkeytynyt enemmän tai vähemmän epäsosiaalinen tuskailee aina sitä, että pitää mennä. Ihan ok ovat sujuneet - ja jos joku on kuullut että kerran olisi ollut hiukan..hmm..vaiheikas kotiin pääsy niin se on kyllä vain joku omituinen pahanilkinen juoru! bag.gif biggrin.gif

Ai niin, juu meillä ei kähmitä, ei tanssita pöydillä, tapella... eikä muutakaan hmm...perinteistä?!
Turunen
Mä odotan innoissani kauhun sekaisin tuntein perjantai-iltaa, meillä on siellä ruokailu ja DJ, sekä mahdollisuus karaokeen wacko.gif stupid.gif Lisäksi osanottajien omat ohjelmanumerot ovat tervetulleita ph34r.gif bag.gif
Harmi vaan kun nyt näyttää silt että mun pitää ajaa omalla autolla sinne... dry.gif tai varmaankin hyvä juttu! w00t.gif whistling.gif
sipa
^Ju mäkin laskisin se hyviin juttuihin.. laugh.gif Ei tarvii potea morkkista sit jälkeenpäin..
LaRa & Olli
Meillä olis kans perjantaina - siis huomenna tuon isännän työnantajan (jolle itse teen hommia konsulttina insinööritoimiston palkkalistoilla) pikkujoulut (avec) ja tarkoitus olis mennä, kun eilen tuli jo katsottua juhlavaatetuskin kohdilleen. Osallistujia on useampi sata, joten mistään ihan pienistä pippaloista ei ole kyse. Ruokaa ja juomaa lienee tarjolla edellisten vuosien tapaan. Jotain pientä esitystä pikkujoulutoimikunnan puolesta, henkilökuntaorkesteri ja jos vanhat merkin pitävät paikkansa myös joku nimekkäämpi esiintyjä (aiempia mm. JeanS, Danny ja joku Mattilan siskoksista). Illan mittaan sitten rennompaa yhdessäoloa, tanssimusikkia, discoa, karaokea(?). Mielestäni nuo pippalot ovat pysyneet suhteellisen asiallisella linjalla - jatkot on sitten toinen juttu. rolleyes.gif

Lauantaina olis sitten tuon mun työnantajani pirskeet (pikkujouluateria Naantalin kylpylässä + sauna), mutta ne jää tällä kertaa väliin. Minä ja toistakymmentä miestä saunassa... dry.gif jos nyt ei kuitenkaan rolleyes.gif
Annelinne
^ Tuo saunominen kuulostaa kyllä Todella houkuttelevalta! bag.gif

Sama fiilis oli mulla kun olin yhdellä seminaari-reisulla joka nerokkaasti järjestettiin milläs muulla kuin 21h risteilyllä... Porukassa oli ehkä 5 naista ja loput miehiä, joilla käpykengät jalassa ja päälaki kaljuuntunut. Mistähän näiden kanssa sitten olis keskustellut? Eipä paljoa meikäläistä kiinnostanut baarissa istuminen muutenkaan, joten iltaruokailun jälkeen kävin ostamassa pokkarin laivan putiikista ja menin hyttiin lukemaan kera parin Breezerin smile.gif Muutenkaan en välitä risteilyistä, jotka eivät päädy mihinkään... Saatika sitten tuollaisessa seurassa.
s-ml
Mites Turusen pikkujoulut menivät, oliko ilmassa kähmintää, tappelua ja kovaa menoa? vai jopa ihan hauskaa? smile.gif
Turunen
Hyvin menivät happy.gif oli pientä flirttiä ilmassa stupid.gif tanssia, karaokea, mukavia leikkimielisiä kilpailuja ja mukavia ihmisiä, vanhoja tuttuja ja uusia kasvoja, hyvää ruokaa ja paljon viinaa... rolleyes.gif Hieman jäi harmittamaan kun kuskillani oli kiire kotiin, mutta jäi kuitenkin hyvä fiilis happy.gif Viimeisimmät oli kuulemma kömpinyt joskus 4 jälkeen jatkoilta nukkumaan, tappeluja ei ollut ollut, kukaan ei ollut tanssinut pöydillä vaikka sitäkin joku uhkaili alkuillasta... Itsellänikin oli hieman lauantai aamuna huonoa happea veressä, huomaa etten juo paljoa, kun pari lasillista viiniä tekee tuollaisen olon... rolleyes.gif
s-ml
Hienoa, uskallat sitten jatkossakin osallistua firman juhliin smile.gif
Turunen
Juu kyllä mä aina menen kun on mahdollisuus happy.gif sen verran hullu pitää olla! w00t.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.