Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Backsideflip
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Äsken ku akka oli muualla, heittelin koiralleni sellasta naisten kuulan kokoista umpikumipalloa. hauskaa oli ja koirahan nouti.
Sitte aattelin hieman kusettaa koiraa, elikkä hämätä sitä. Heitin sellasen komeen takakierteen, jolloin pallon piti tulla kahden seinän kautta takas mun käteen ja koira olis ollu ihan hämillään.
No, mun heitossa tuli jokin (varsin pieni mielestäni) tekninen ongelma, ja pallo lens ekan pompun jälkeen koirien juomakippoon joka kaatui ja sitte se pallo menikin jo muualle. Ja kolkytkiloinen lapukka sen perässä.

Just kun olin analysoinut heittoni virheet, ja lähin hakeen moppia kaapista, niin eiku akka tulee sisään..
Siinä se sitte seisoi vesilätäkössä kun musta läski kirmas ohi kumipallon perässä, ja ihmetteli, että mitä h*lvettiä täällä touhutaan...

Ei se tajunnu mun backsideflip -teoriasta mitään, joten luuttusin lattiat ihan hiljaa...

Mutta, tekstin aiheena on liitto niin myötä, -kuin vastoinkäymisissäkin, niin miks just mun vastoinkäymisistä tulee aina sanottavaa? Pikkusen väärä kierre ja taas tulee sanottavaa...

Cee
-baseball-

Cee
Itsetunnon romuttamisviikonloppu osa2.

Yksi koira on hieman dietillä, ja saa ruokansa ohessa porkkanaraastetta että maha tulis täyteen. Se söi varsin innokkaasti, mutta raasteet jäi kippoon.
Omistaja kun katteli lattialla olevaa kippoa johon jäi porkkanaa, ehdin just sanoa omistajalle, että kuka nyt porkkanaraastetta söis, ei kukaan itseään kunnioittava otus. Porkkana on täydellisen ylimainostettu asia, ei kiitos ihmisille eikä koirille. Ehdin haukkua kaikki vihannessyöjät yleensä muutenkin..

No eikö siinä samassa paikalle saapastele mun koira, ja huomaa tietenkin kipossa olevat raasteet ilmeellä "kappas, tuollahan on herkullista porkkanaraastetta" ja hotkii ne välittömästi. Nuolee kunnolla kiponkin...

Ampukaa vielä selkään, niin kyllä mä kaadun!

Cee

sipa
laugh.gif Porkkanaraaste on hyvää.. Meillä Bono vaan ei ole sitä ymmärtänyt, kuinka terveellistä se olis syödä. Roger sentään ymmärtää, tai sit se on vaan ahne.. laugh.gif
Cee
LAINAUS(sipa @ 30.11. 2009, 07:24) *
laugh.gif Porkkanaraaste on hyvää.. Meillä Bono vaan ei ole sitä ymmärtänyt, kuinka terveellistä se olis syödä. Roger sentään ymmärtää, tai sit se on vaan ahne.. laugh.gif

Siis mun koira ei taatusti ole mikään siirtolapuutarhapiiperö, mutta syö kaiken syötäväksi kelpaavan, koska sillä on niin vahvat vietit.. Tuota kutsutaan ravinnonhankintavietiksi kun koira käyttää kaiken mahdollisen ravinnon hyväkseen..
Geeli jättää kippoon kaiken mikä ei maistu Hills:lle, tosipelikoira syö varmistaakseen tulevaisuutensa, ja tukeakseen muita viettejään.

Muista tuo biggrin.gif

Cee
Cee
Mä jouduin nimeämään kaks koiraa uudelleen. Ne on sellasia maailmanhalaajia aina kun niillä on nälkä, että ne sai nimekseen Astrid ja Thors.
Makee herätä aamulla kun ne tuijottaa 2 sentin päästä, ja valtava riemu ja rakkaus alkaa heti jos silmät avaat.
Ja tähän aikaan päivästä rakkaus taas puhkeaa kun alkaa olla pian iltaruuan aika. Thors varsinkin...

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.