Kaikenkaikkiaan mun mielestä voi kukin kirjoittaa mitä haluaa (sananvapaus), mutta tietyt viestit siirtävät lukijat jonnekin muualle.
sananvapaus on etu, mutta myös karmaiseva tylsyys jolloin kukaan ei viitsi enää lukea mitään, kun teinitytöt, ja vähän vanhemmatkin tytöt toteaa, että pää on kipeä tai täällä sataa lunta.
Irtkki on keksitty jo aikaa sitte noille kommentoijille. Ja Facebook ja Twitterkin kaiketi....
Mielestäni tallentavat keskustelut on tarkoitettu ihan eri asiaa kuin hetkellinen niskakipu?
Cee
sananvapaus on etu, mutta myös karmaiseva tylsyys jolloin kukaan ei viitsi enää lukea mitään, kun teinitytöt, ja vähän vanhemmatkin tytöt toteaa, että pää on kipeä tai täällä sataa lunta.
Irtkki on keksitty jo aikaa sitte noille kommentoijille. Ja Facebook ja Twitterkin kaiketi....
Mielestäni tallentavat keskustelut on tarkoitettu ihan eri asiaa kuin hetkellinen niskakipu?
Cee
Vai että toteavat vähän vanhemmatkin tytöt täällä noita päiväkohtaisia juttuja
Noihin ohjeita ohjeen perään mennäkseni, niin on aiemminkin ollut puhetta, että mitä pitäis ja mitä ei kirjoitella, että porukka pysyy kanavilla.
Ja koska mua ei kiinnosta se kuka mun juttuja lukee, koska kirjoitan kirjoittamisen vuoksi, niin heillepä ja tietty myös Ceelle voidaan kerrata Ceen itsensä antamia ohjeita, miten välttyä lukemasta muiden kirjoituksia, tarvitsematta häipyä muille sivustoille niiden seikkojen vuoksi.
Ohje 1. (Ehkä vanhin Ceen antamista ohjeista) Ei tartte lukea aiheita tai asiaa, joita kohtaan ei tunne kiinnostusta. Aina voi hypätä kirjoitusten yli ja jatkaa lukemistaan taas siitä kohtaa mistä tykkää. Jopa kokonaisia viestejä tai viestiketjujakin voi hypätä yli. Kaikkea ei todellakaan tarvii lukea, mitä kirjoitettu on.
Ohje 2. (On jo nykyaikaisempaa ohjetta, muutaman vuoden takaa) On olemassa joku estonappula koneella, että saa evätyksi sellaisen/sellaisten henkilöiden kirjoitusta mitä ei halua lukea.
Ohje 3. (eli tuorein ohjeistus tuleekin esille lainatusta Ceen kommentista). Se ei olekaan suunnattu ainoastaan lukijoille vaan kirjoittajillekin, että tietäisivät minne kirjoituksineen menisivät, ettei lukijoiden tarttis väistyä. (Mutta mitäs ne lukijat sitten lukisivat, jos kirjoittajat katoaisivat noille mainituille sivustoille
Itse tulen käyttämään edelleenkin kohtaa 1. On helpoin juttu mulle. Kohdan 3 sivustoille en osaa mennä ja tuskinpa osaisin edes käyttääkään niitä. Ja kohdan 2 ohje on sekin mulle sellainen, että täytyis osata se estonappulan käyttö ja niin suuriin ponnistuksiin edes opettelu mielessä en enää rupea
Ohje Ceelle; otapa käyttöön joku noista 3:sta antamastasi ohjeesta, niin huomaat miten keventynyt voit olla, kun ei tartte lukea kuin omia kirjoituksiaan, oli ne sitten esillä millä sivustolla hyvänsä
Lisäänpä vielä, että Ceen ohjeistukset eivät ole sanasta sanaan kopsattuja, en jaksa kaivaa vanhoja esiin, mutta uskon , että asioiden sisältö ohjeistuksissa tulee näinkin esille, kun niinkin hyvä muistinen kuin minä, on menneistä muistuttamassa