Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ohjeita ohjeen perään...
Puskaradio > Puskis > K-18
abc
LAINAUS(Cee @ 29.11. 2009, 10:02) *
Kaikenkaikkiaan mun mielestä voi kukin kirjoittaa mitä haluaa (sananvapaus), mutta tietyt viestit siirtävät lukijat jonnekin muualle.
sananvapaus on etu, mutta myös karmaiseva tylsyys jolloin kukaan ei viitsi enää lukea mitään, kun teinitytöt, ja vähän vanhemmatkin tytöt toteaa, että pää on kipeä tai täällä sataa lunta.
Irtkki on keksitty jo aikaa sitte noille kommentoijille. Ja Facebook ja Twitterkin kaiketi....
Mielestäni tallentavat keskustelut on tarkoitettu ihan eri asiaa kuin hetkellinen niskakipu?

Cee

Vai että toteavat vähän vanhemmatkin tytöt täällä noita päiväkohtaisia juttuja biggrin.gif . Mistäs sä Cee sen tiedät? Käytkö kenties lukemassa rolleyes.gif ?

Noihin ohjeita ohjeen perään mennäkseni, niin on aiemminkin ollut puhetta, että mitä pitäis ja mitä ei kirjoitella, että porukka pysyy kanavilla.
Ja koska mua ei kiinnosta se kuka mun juttuja lukee, koska kirjoitan kirjoittamisen vuoksi, niin heillepä ja tietty myös Ceelle voidaan kerrata Ceen itsensä antamia ohjeita, miten välttyä lukemasta muiden kirjoituksia, tarvitsematta häipyä muille sivustoille niiden seikkojen vuoksi.

Ohje 1. (Ehkä vanhin Ceen antamista ohjeista) Ei tartte lukea aiheita tai asiaa, joita kohtaan ei tunne kiinnostusta. Aina voi hypätä kirjoitusten yli ja jatkaa lukemistaan taas siitä kohtaa mistä tykkää. Jopa kokonaisia viestejä tai viestiketjujakin voi hypätä yli. Kaikkea ei todellakaan tarvii lukea, mitä kirjoitettu on.

Ohje 2. (On jo nykyaikaisempaa ohjetta, muutaman vuoden takaa) On olemassa joku estonappula koneella, että saa evätyksi sellaisen/sellaisten henkilöiden kirjoitusta mitä ei halua lukea.

Ohje 3. (eli tuorein ohjeistus tuleekin esille lainatusta Ceen kommentista). Se ei olekaan suunnattu ainoastaan lukijoille vaan kirjoittajillekin, että tietäisivät minne kirjoituksineen menisivät, ettei lukijoiden tarttis väistyä. (Mutta mitäs ne lukijat sitten lukisivat, jos kirjoittajat katoaisivat noille mainituille sivustoille unsure.gif (tää suluissa oleva on mun kommenttini kohtaan 3))

Itse tulen käyttämään edelleenkin kohtaa 1. On helpoin juttu mulle. Kohdan 3 sivustoille en osaa mennä ja tuskinpa osaisin edes käyttääkään niitä. Ja kohdan 2 ohje on sekin mulle sellainen, että täytyis osata se estonappulan käyttö ja niin suuriin ponnistuksiin edes opettelu mielessä en enää rupea biggrin.gif . Ei sen puoleen, ei mulla ois kummiskaan ketään sellaista puskassa, kenen en sallisi kirjoittelevan omia juttujaan. En edes estäisi geeli -kirjoittajan kirjoituksia geelistä, vaikka aihe on jo läpipuhki kirjoitettua. Teemojen kuluneisuus tulee eittämättä esille, kun samoista seikoista usein jutellaan, vaikka ne kuin olis ajankohtaisia vuosienkin päästä. Mielestäni geelikirjoitusten lisäksi myös päänsäryt kuten säätkin ovat aina ajankohtaisia aiheita.

Ohje Ceelle; otapa käyttöön joku noista 3:sta antamastasi ohjeesta, niin huomaat miten keventynyt voit olla, kun ei tartte lukea kuin omia kirjoituksiaan, oli ne sitten esillä millä sivustolla hyvänsä thumbup1.gif .

Lisäänpä vielä, että Ceen ohjeistukset eivät ole sanasta sanaan kopsattuja, en jaksa kaivaa vanhoja esiin, mutta uskon , että asioiden sisältö ohjeistuksissa tulee näinkin esille, kun niinkin hyvä muistinen kuin minä, on menneistä muistuttamassa pinch.gif .
Cee
Pitäiskö tohon kommentoida jotain? Selvään asiaan....

Cee
abc
No eipä tartte kommentoida, jos asia on klaari biggrin.gif . Mutta eipä tarttis muutoinkaan, sillä kommentoimisetkin kuuluu niihin vapaaehtoisiin asioihin, joita voi tehdä tai sitten ei biggrin.gif .

Mutta itse voisin kommentoida tohon viestiini, että tulipa kokeiltua, että osaanko siirtää viestiä eri foorumilta toiseen. Tällä kertaa sujui sutjakkaasti, mutta joskus aiemmin kokeiltuani, tuntui homma tosi takkuiselta.

Ja nyt ja juuri tässä mun on pakko sanoa, että ulkona tulee taivahalta lunta rolleyes.gif . Pysyispä vain maan kamaralla, että saataisiin valkoinen joulu.
Cee
MinäKIN olen sekoamassa kaikessa, eli et ole ainut.

Tänään oltiin kaverin kanssa syömässä yhdessä paikassa missä on monta kauppaa. No ruuan jälkeen kaveri alko tupakilla selittään ihan pokkana kun se aikanaan meinas seota. Sit se selitti kaikkee ja sano, jotta siinä vaihees kun säki alat nähdä asfaltilla valopilkkuja (siis vanha radistisissi sekin, radistit siis seuraa aina valoasioita), niin kannattaa hakeutua hoitoon.
sit mä näin siinä sen esimerkkiasfaltilla ihan oikeasti kimallusjuttuja jotka vaihto paikkaa ja tuijotin niitä ja kaveria vuorotellen. kaveri vaan tuijotti takas, että mikä sulla nyt on.
Mutta mä ihan oikeesti näin kun asfaltilla vaihtui kimallukset erivärisiksi ja muuta.
Aikani sitä tuijotin, ja tuumasin kaverille, että mä taidan lähtee himaan, niin sitte se rupes nauraan ja näytti yhden firman tykin josta ne typerät kimallukset tuli smile.gif Siis mikään ei voita tosipelikaveria biggrin.gif

Cee

e: siis mä olen yhtä looginen jutuissani kuin abc, joten älkää ihmetelkö smile.gif
Kaptah
QUOTE (Cee @ 11.12. 2009, 18:26) *
MinäKIN olen sekoamassa kaikessa, eli et ole ainut.

Tänään oltiin kaverin kanssa syömässä yhdessä paikassa missä on monta kauppaa. No ruuan jälkeen kaveri alko tupakilla selittään ihan pokkana kun se aikanaan meinas seota. Sit se selitti kaikkee ja sano, jotta siinä vaihees kun säki alat nähdä asfaltilla valopilkkuja (siis vanha radistisissi sekin, radistit siis seuraa aina valoasioita), niin kannattaa hakeutua hoitoon.
sit mä näin siinä sen esimerkkiasfaltilla ihan oikeasti kimallusjuttuja jotka vaihto paikkaa ja tuijotin niitä ja kaveria vuorotellen. kaveri vaan tuijotti takas, että mikä sulla nyt on.
Mutta mä ihan oikeesti näin kun asfaltilla vaihtui kimallukset erivärisiksi ja muuta.
Aikani sitä tuijotin, ja tuumasin kaverille, että mä taidan lähtee himaan, niin sitte se rupes nauraan ja näytti yhden firman tykin josta ne typerät kimallukset tuli smile.gif Siis mikään ei voita tosipelikaveria biggrin.gif

Cee

e: siis mä olen yhtä looginen jutuissani kuin abc, joten älkää ihmetelkö smile.gif

Mitä sä olet ottanut?
Ensin luulin, että kyse on esim. eräänlaisesta silmän migreenikohtauksesta. jossa alkaa yht'äkkiä nähdä esim. näkökentässä sahalaitaista värinää. Tuo oli kyllä jo hiukan vakavampaa.
Oisko seuraavaksi ufot ja muut valoilmiöt vuorossa.
Juo paljon vettä ja lepää kunnolla, kyllä se ohi mennee.... sneaky2.gif
Cee
LAINAUS(Kaptah @ 11.12. 2009, 19:10) *
Mitä sä olet ottanut?
Ensin luulin, että kyse on esim. eräänlaisesta silmän migreenikohtauksesta. jossa alkaa yht'äkkiä nähdä esim. näkökentässä sahalaitaista värinää. Tuo oli kyllä jo hiukan vakavampaa.
Oisko seuraavaksi ufot ja muut valoilmiöt vuorossa.
Juo paljon vettä ja lepää kunnolla, kyllä se ohi mennee.... sneaky2.gif

Siis se oli videotykillä asfalttiin ihan vierestä ammuttu kuva, ja mä menin lankaan.

Cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.