Jahas,
s-mlkin on sitten rantautunut purjepaatillaan roineen aalloilta kotosatamaan

.
Vaikka tässä vuosien saatossa nää meidän itsekunkin elämänmenot aina joitain heilauksia saavatkin suuntaan tahi toiseen ja niiden vuoksi tarttee hiukkasen tätä nettielämääkin rajoitella, milloin enemmän ja milloin vähemmän, niin ON SE VAIN NIIN KIVAA, kun ystävät edes kerran vuoteen antavat noita vinkkejään, että vielä vaikuttavat olemassa olollaan ja elämällään, vaikk´eivät netin ääressä (Puskassa) kaiken aikaa informoiskaan tekemisiään

.
Täytyypi ihan kertoilla, että eilen, kun likkani kävi mua hiukan taluttelemassa pienellä lenkillä, niin ehdin sillä lyhyellä reissulla jutustella hänelle bordeoista ja kun niitä en oikeastaan montaakaan tunne, niin ei ole varmaankaan vaikeata arvata, että kenenkä bordeot ne olivat päivän puheen aiheena

. Niinpä niin,
Hugiksenpa tietenkin. Ja eilisen jutustelun yhteydessä sitten heräsi sellainen kysymys, että mitenkähän Hugo-herra on kestänyt tätä helteistä kesää?
Pienenä selvennyksenä tässä omalta kohdaltani, että aloittelen taas jaloittelua hitaasti ja pienimuotoisesti, kun entinen meno katkes viime viikolla sydämen pysähdykseen ja vietin 5 vrk sairaalassa, kun pähkäilivät ja tarkkailivat, että miks´mulle tollanen stoppi tuli. Mitään hätää ei ole, mutta uutta elämänmenoa ei voi startata pikavauhtia, vaan on pienillä ja hitailla kierroksilla aloitettava, että kaikki toiminnat tottuvat taas yhteiseen kiiruhtamiseen

.
Ja, kun nyt tässä kirjoittelen ja utelen erilaisia asioita, niin mun on IHAN PAKKO kysyä
Tizziltä, että asuks sä jonkun kundin kanssa

. Niin ja toinenkin kysymys sulle olis, että mihinkäs sitten lopulta muutitkaan Hertsikan rannan asunnosta?
Sipalle tiedoksi, että huomenna suuntaan yhdelle vaunualueelle ja pääsen kokeileman koko viikonlopun ajaksi , että millaista on oleilu "karavaanarina"

. Tuun sitten reissun jälkeen kertoo teille muille tänne, että onks karavaanarin elämä mökki elämän veroista

. Parasta kai on, että jo tässä vaiheessa (ennen kaiken kokenutta) sanon seuraavasti omana mielipiteenäni, jos kysymyksenä olis, että haluaisinko olla mökki-, vaunu- vai betoniasukas, että mä HALUAN ja OLEN, IKUISESTI, STADILAINEN

.
Mukavaa viikonloppua teille itsekullekin sinne, missä sen tänä kertana ootte päättäneetkään viettää