Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hiljaista on...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4
sipa
LAINAUS(tizzian @ 18.3. 2010, 15:56) *
[color="#800080"][b] Ja kas kummaa hämmästykää - olen muuttanut pois koneen äärestä - siinä ja siinä että tulee edes iltaisin enää avattua. Menenkö lääkäriin vai onko tapaus jo toivoton? Vai olenko viimein parantunut... oops.gif

Mee lääkäriin... biggrin.gif En minäkään ole viiteen päivään avannut konetta, kun ei jaksa, eikä kerkii..Aamut on mennyt sairaalassa ja sit ruokaa pitää laittaa ja Bonon kanssa lenkille, sit tuleekin jo telkkarista ohjelmia mitä pitää katsoa, et netti on jäänyt vähemmälle.
tizzian
^ Ei oo ehtinyt - ollut muita kiireitä tongue.gif Niin..ja ei tällä tuota telkkariakaan tule joka päivä avattua. Hmm..sinne lääkäriin tosiaan pitäisi varata aika..vastahan se on muutenkin ollut reilun puoli vuotta rästissä...
Esmo
Mähän olen myös hyvin kiireinen nyt kun olen koiraton! biggrin.gif Saan vapaasti huidella koko päivän, ja välillä useammankin putkeen, ties missä... Kotona on ihan tylsä olla ilman Siiriä. Huomennakin lähden aamusta töihin ja palailen kotiin ehkä vasta lauantaina.

Siiri ja vauvat voi hyvin wub.gif Vaavit on nyt 4,5-viikkoisia, eli Siiri saattaakin tulla jo kotiin parin viikon sisässä. Katsellaan kuinka mamman kärsivällisyys riittää, kun riiviöt alkaa olee täydessä vauhdissa w00t.gif Mä en ole itse ottanut kuvia, kun kasvattaja lähettää niitä mulle joka viikko smile.gif

Linkitän kasvattajan kotisivut - Siirin vauvojen kuvia Sieltä on jokaisella vauvalla oma kuvagalleria.
wiputar
^ Mitä ruttunaamoja wub.gif

Hiljasta täällä taasen. Meillä sairastellaan, tutsti ja turvallisesti dry.gif. Tänä vuonna taitaa lapset olleen enmpi kotona kuin hoidossa... Tämänkin viikon hoitopäivät piti perua pikkulikan sairastelun vuoksi. Josko ensi viikon päivät peruuntuisi pojan sairastelun vuoksi? w00t.gif pinch.gif

Pääsiäinen otti ja meni kovin kotipainotteisesti kelien vuoksi. Su:na kävin tosin Lappeenrannan näyttelyssä morottamassa Juuson kahta tytärtä, joista toinen oli juk3 ja toinen juk1, pn4 ja sai vara sertin smile.gif

Muutoin täällä edelleen ollaan ja ellään jokseenkin samanlaisia päiviä toisensa jälkeen.
Saisi maa jo kuivua ja ilmat hiukka lämmetä jotta vois olla koko populalla pihamaalla tappamassa aikaa smile.gif
tizzian
Oijoi mitä pikkuisia sitä onkaan maailmaan tupsahtanut! smile.gif
Mukava kuulla että kaikki on kunnossa.

Asuntorintamalla allekirjoittanut on tutustuinut Sato-koteihin..hmm.. ja tuota tuota miten sen kauniisti sanoisi?! Ei niistä ainakaan allekirjoittaneelle kotia tullut. Kuka haluaa maksaa tonnia kuussa murjusta?! En minä ainakaan.
abc
Kalliit ovat Sato-asunnot, sen olen minäkin havainnut. Jotenkin muistikuvissani on, että ennen vanhaan Sato olis ollut hinnoiltaan tavallistenkin pulliaisten ulottuvilla.

Tsempit sulle, Tizz, edelleenkin, että se kohtuu hintainen koti sulle löytyis kivalta paikalta ja tietysti, että asunnon kuntokin olis mieltäsi tyydyttävä.
tizzian
^ Kiitos!
Eiköhän sitä ihan pikapuoliin taas muuteta wink.gif
Lydia
Taas on todella hiljaista... missä kaikki luuraavat blink.gif
sipa
^Sitä minäkin ihmettelen, että missä kaikki ihmiset on ja mitä tekevät kun eivät edes puskikseen enään kerkii.. unsure.gif
Turunen
Päätimpä minäkin pitkästä aikaa tänne poiketa, mutta eihän täällä ole tapahtunut mitään... unsure.gif Huhuuu?
Täällä kaikki ennallaan... sleepy.gif Paitsi että on ihanaa kun on oma piha rolleyes.gif josta saa leikata 2 kertaa viikossa heinää ja kasvihuoneessa kasvaa tomaatteja blush.gif jos kirvat ei syö niitä... dry.gif Ella nauttii maalla olosta, vahtii pupuja pihamaalla shifty.gif joita riittääkin riesaksi asti... dry.gif mutta odottakaas kun metsästysaika alkaa... shifty.gif Näyttelyihin piti ilmoittautua... ph34r.gif Juhannus menee kasvattajan järjestämillä kasvattajapäivillä happy.gif ja etsin edelleen kuumeisesti uutta työpaikkaa...
wiputar
Täälläkään oikein mitään uutta ja ihmeellistä raportoitavaa ole. Siitepölyt kiusaa ja keuhkot on lähestulkoon kokonaan poissa pelistä.
Viikonloppuna pitäisi jaksaa Jämsässä juosta useamman koiran kanssa kehässä, ellen nyt ihan kokonaan ennen sitä tuuperru sleepy.gif

Ikkunan pesunkin saa alottaa siitepölykauden loputtua alusta... dry.gif
Wupsu
tässä on niin kauhiasti kaikkea menoa tiedossa tälle viikolle, että ei meinaa keritä koneella käymään biggrin.gif

kissanpentujakin syntyi 4 kappaletta viime yönä ja täytyyhän niitä sitten ihastella pitkin päivää wub.gif
tännekkin voisin ilmoitella et mikäli joku hiirikissan halajaa, niin meiltä saa reilun parin kuukauden päästä tulla hakemaan wink.gif mieluummin pareittain olisi meidän äiteen toivomus... rolleyes.gif
Nirppu
Facebookissa ja navetassa kulutan minä aikaani, vuorotellen laugh.gif . Täytyy tunnustaa että välillä taisin unohtaa tämän palstan olemassa olon kokonaan blushing.gif . Mutta koitetaan vähän aktiivisemmin jatkossa täällä pyöriä, kuviakin pitäs laittaa kun kerkiäis ja sais aikaseks rolleyes.gif
bellfegor
Mä käyn välillä aina vilkaisemassa ( ja laskemassa porukan ), mutta on olevinaan niin paljon ohjelmaa, ettei kerkiä kirjautua. Jotenkin mun elämässä on nyt niin paljon kaikkea, että ei oikein pysty edes sanoin kuvaamaan. Kesälomallekin on pakko jäädä nyt ensin alkuun neljäksi viikoksi, vaikkei mitenkään tahtoisi whistling.gif
Annelinne
Ite oon kyllä sen loman tarpeessa ihan 150%sti! Sitä odotellessa...

Eikös kesä ole aina hiljasta aikaa tämmösillä palstoilla? Ihan hyväkin vaan! Kuluttavat ihmiset aikaansa fiksusti ulkosalla kun kerran ilmoja on smile.gif
sipa
LAINAUS(bellfegor @ 6.6. 2010, 15:08) *
Mä käyn välillä aina vilkaisemassa ( ja laskemassa porukan ), mutta on olevinaan niin paljon ohjelmaa, ettei kerkiä kirjautua. Jotenkin mun elämässä on nyt niin paljon kaikkea, että ei oikein pysty edes sanoin kuvaamaan. Kesälomallekin on pakko jäädä nyt ensin alkuun neljäksi viikoksi, vaikkei mitenkään tahtoisi whistling.gif

No nyt sä oot kyllä saanut auringonpistoksen.. blink.gif Jos et edes lomille halua

LAINAUS(Annelinne @ 7.6. 2010, 13:26) *
Ite oon kyllä sen loman tarpeessa ihan 150%sti! Sitä odotellessa...

Eikös kesä ole aina hiljasta aikaa tämmösillä palstoilla? Ihan hyväkin vaan! Kuluttavat ihmiset aikaansa fiksusti ulkosalla kun kerran ilmoja on smile.gif

Täällä on ollut hiljaista koko talvenkin, et tuskin ne porukat pakkasella ulkona värjöttelevät.. kesällä tän katoamis ilmiön ymmärtää..
Annelinne
Hmm. Täällä ei äsken ollu niin hiljasta. Siis fyysisesti ihan täällä kotona. Tehtiin Taiston kanssa yksinjäämisharjotus. Jätkä kailotti sit kurkku suorana 1,5h... Idea oli, että Taisto jää yksin ja kun on ollut nätisti hiljaa 5min pääsee pois. Taistolla yksinolopaikkana on siis makkari, kun koko kämppä olisi aiiiivan mahdoton! No mutta, takaisin harjoitukseen. Se ei sitten oikein sujunut. Toivottavasti naapureilla on kärsivällisyyttä rolleyes.gif Lopulta tein niin, että kuuntelin koska tulee hiljaisuus ja kun sitä oli jatkunut n. puoli minuuttia menin päästämään Taiston pois. Ja tosiaan tähän koko harjotukseen meni puolitoistatuntia! Taistolla oli aktiviteettina yksi pehmolelu ja kaksi luuta (aitoa luuta, mistä tuo pikkutermiitti ei juurikaan saa mitään irti mutta saa aikansa normaalisti kulumaan). Ei paljoa luut auta kun herra on ihan paniikissa yksin jäädessään.

Mikä olisi avuksi? Kikkoja, vinkkejä?

Musiikki ei ainakaan rauhota pikkumiestä, aivan sama onko sitä vai ei. Paavon läsnäolokaan ei rauhoita, yhtä karmea paniikki myös, jos pojat on samassa huoneessa.
wiputar
Selvisin hengissä viikonlopusta, eikä tarttenu jolkotella muiden kun omien koirien kanssa kehässä smile.gif
Näyttelystä paukastiin suoraan mökille ja täällä on nyt kolme kovin uupunutta koiraa kun viettivät käytännössä kaksi päivää ulkosalla thumbup.gif
Vaan pitäisi nuita kaiketi ulkosalle viedä, melkein meinaa tommosen "vapauttavan" mökkeilyn jälkeen unohtua nämä arjen realiteetit blush.gif
Esmo
Täälläpä mäkin taustalla, useinkin... Normiarkea elellään - ei ehkä ole ollut mitään mielenkiintoista kerrottavaa...

Paitsi että mullakin tuntuu taas olevan kakarakoira! Siiri tekee pahojaan minkä ehtii dry.gif Luulen että sillä on jotain eroahdistusta... Ollut pentujen kanssa aktiivinen ja kiireinen, ja nyt sen arki yksin kotona on kai liian tylsää. Vapaallani yritän aktivoida sitä parhaani mukaan: kuntoa on haettu koirakavereiden kanssa ainakin viikoittaisilla yhteisillä metsälenkeillä ja agility-treenit tuovat oman haasteensa... Siiri treffaa myöskin säännöllisesti Hilma-vauvaansa, ja eilen käytiin treffaamassa vanhempieni uutta sakemannivauvaa Sissiä... wub.gif

Lomaa odotellaan - siihen vielä liian monta viikkoa, kun vasta heinäkuun lopulla alkaa... yawn.gif
Annelinne
Tänään menny Taiston yksinolot jo paremmin. Tai siis kaksinolot, kun ovat Paavon kanssa kaksin samassa huoneessa. Täytyy kyllä jatkaa yksinoloharjotuksiakin mutta jos nyt alkuun tottuis ylipäätään jäämään ilman ihmismammaa/pappaa.

Olin jo unohtanukin ton että Esmon Siiri oli mammalomalla smile.gif On varmaan mullistusta kyllä aina äireekoiralle kun yhtäkkiä lapsukaisia ei ookkaan ja tekeminen vähenee huomattavasti.

Lydia
Taas muutaman päivän ajan ollut tosi hiljaista. Missä kaikki on? abc:täkään ei ole näkynyt aikoihin...
tizzian
No niinpä. Hiljaista on.
alleirjoittanut on "viihtynyt" töissä - milloin ahdeksan ja milloin yksitoista tuntia...firma muuttaa ja kiirettä on pitänyt. Lomalle tekis mieli....
Turunen
LAINAUS(Lydia @ 23.7. 2010, 22:45) *
Taas muutaman päivän ajan ollut tosi hiljaista. Missä kaikki on? abc:täkään ei ole näkynyt aikoihin...

Taas muutaman viikon ja kuukauden ollut todella hiljaista... mutta eniten mua huolestuttaa että missä on abc?? unsure.gif
tizzian
^No niinpä -hiljaista, kovin hiljaista on. Mitä nyt aamulla oli mellkoinen ukonilma biggrin.gif
wiputar
abc:tä minäkin miettinyt... unsure.gif
sipa
LAINAUS(wiputar @ 15.8. 2010, 13:07) *
abc:tä minäkin miettinyt... unsure.gif

Mä laiton viestiä abc:lle ja odottelen vastausta.. Pyysin häntä tännekin ilmoittautumaan. Toivottavasti kaikki on kunnossa..

wiputar
abc? unsure.gif

Hiljaista Heinolassakin. Lauantaina saadaan Remun siskonpoika 4kk päivähoitoon, sunnuntaina Heinolan näyttelyyn ja ensi viikolla galgoneiti tulee muutamaksi päivää hoitoon.
Siinähän ne meitin tärkeimmät kohokohdat laugh.gif
abc
Täällähän minä... smile.gif . Ja nyt jo hieman alkaa hymyilyttääkin, kun olen ruvennut tiedostamaan ja tunnistamaan, että vuodenajat ovat muutosvaiheessa ja on hieman aistittavissa jopa syksyn tuloa ja sitten sen jälkeen ois tiedossa talvi. Eli tosi ihanaksi tulee elämä taas muutamaksi kuukaudeksi muuttumaan tulevien vuoden aikojen ansiosta rolleyes.gif . Koko kesä onkin ollut pääaiheenani vuorokauden ympäriinsä: Läähätän ja läkähdyn -teema, joten kyseisen aiheen takia ei ole mihinkään muuhun voinut paneutua, kun aihe tempas mut niin tyystin ja syvällisesti mukaansa.

Ja, kiitos Sipa, viesti tuli perille, mutta vastaus on kestänyt ton "pirulaisen" helteen sneaky2.gif takia.
sipa
Hyvä abc että selvisit helteistä.. thumbup.gif Oli ne aika kamalia täälläkin, kun ei jaksanut kuin varjossa istua, nukkua ei pystynyt kunnolla alkuunkaan kun happi meinas loppua ja oli pakko mennä etutelttaan istumaan.. jossa sentään vähän ilma kiersi.. Mä en enään koskaan halua noin kuumaa kesää tänne. sleepy.gif

Mutta nyt mä nautin kun on viileätä.. ja pikku ukkonenkin just tunti sitten jyrähteli, ei sentän tullut päälle, mutta kuulin muutaman jyrähdyksen..
Lydia
abc: Mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa smile.gif
Turunen
LAINAUS(sipa @ 25.8. 2010, 07:11) *
Mutta nyt mä nautin kun on viileätä.. ja pikku ukkonenkin just tunti sitten jyrähteli, ei sentän tullut päälle, mutta kuulin muutaman jyrähdyksen..

Täälläkin just äsken jyrisi ukkonen, vaikka aamulla mittarissa oli vain +13 blink.gif
Mukavaa abc että olet taas tullut netin ääreen happy.gif jospa nyt viilenevän syksyn myötä täälläkin väki alkaisi aktivoitua xlaugh.gif
sipa
Missäs muuten on s-ml Hän on myös tehnyt katoamistempun.. unsure.gif
s-ml
Täällä smile.gif Välillä tosiaan muistanut tänne vilkaista, muttei ole tullut/jaksanut mitään naputeltua. Illat pimentyvät, joten siirrytään sisäruokintakauteen, ehkä sitten taas jaksaa. Tai sitten ei smile.gif
abc
Jahas, s-mlkin on sitten rantautunut purjepaatillaan roineen aalloilta kotosatamaan biggrin.gif .

Vaikka tässä vuosien saatossa nää meidän itsekunkin elämänmenot aina joitain heilauksia saavatkin suuntaan tahi toiseen ja niiden vuoksi tarttee hiukkasen tätä nettielämääkin rajoitella, milloin enemmän ja milloin vähemmän, niin ON SE VAIN NIIN KIVAA, kun ystävät edes kerran vuoteen antavat noita vinkkejään, että vielä vaikuttavat olemassa olollaan ja elämällään, vaikk´eivät netin ääressä (Puskassa) kaiken aikaa informoiskaan tekemisiään thumbup.gif .

Täytyypi ihan kertoilla, että eilen, kun likkani kävi mua hiukan taluttelemassa pienellä lenkillä, niin ehdin sillä lyhyellä reissulla jutustella hänelle bordeoista ja kun niitä en oikeastaan montaakaan tunne, niin ei ole varmaankaan vaikeata arvata, että kenenkä bordeot ne olivat päivän puheen aiheena biggrin.gif . Niinpä niin, Hugiksenpa tietenkin. Ja eilisen jutustelun yhteydessä sitten heräsi sellainen kysymys, että mitenkähän Hugo-herra on kestänyt tätä helteistä kesää?

Pienenä selvennyksenä tässä omalta kohdaltani, että aloittelen taas jaloittelua hitaasti ja pienimuotoisesti, kun entinen meno katkes viime viikolla sydämen pysähdykseen ja vietin 5 vrk sairaalassa, kun pähkäilivät ja tarkkailivat, että miks´mulle tollanen stoppi tuli. Mitään hätää ei ole, mutta uutta elämänmenoa ei voi startata pikavauhtia, vaan on pienillä ja hitailla kierroksilla aloitettava, että kaikki toiminnat tottuvat taas yhteiseen kiiruhtamiseen biggrin.gif .

Ja, kun nyt tässä kirjoittelen ja utelen erilaisia asioita, niin mun on IHAN PAKKO kysyä Tizziltä, että asuks sä jonkun kundin kanssa shifty.gif . Niin ja toinenkin kysymys sulle olis, että mihinkäs sitten lopulta muutitkaan Hertsikan rannan asunnosta?

Sipalle tiedoksi, että huomenna suuntaan yhdelle vaunualueelle ja pääsen kokeileman koko viikonlopun ajaksi , että millaista on oleilu "karavaanarina" biggrin.gif . Tuun sitten reissun jälkeen kertoo teille muille tänne, että onks karavaanarin elämä mökki elämän veroista wink.gif . Parasta kai on, että jo tässä vaiheessa (ennen kaiken kokenutta) sanon seuraavasti omana mielipiteenäni, jos kysymyksenä olis, että haluaisinko olla mökki-, vaunu- vai betoniasukas, että mä HALUAN ja OLEN, IKUISESTI, STADILAINEN thumbup1.gif .

Mukavaa viikonloppua teille itsekullekin sinne, missä sen tänä kertana ootte päättäneetkään viettää thumbup.gif
sipa
abc Miten mulla olikin tuon suuntaiset ajatukset (sairastumisesi) Kait sä nyt jätit sen tupakin pois.. Itelläkin rytmihäiriöitä päivittäin, eikä se oo kivaa.

Vai tulee susta viikonloppu karavaanari.. Hienoa.. No meilläkin se hoitaa mökin virkaa, kun ei juurikaan liikuta sen vaunun kanssa. Ihna odottelen sun kommentteja alku viikosta.. thumbup.gif

Hugiskin kirjoittelee tuolla facebookissa joka päivä, ja Hugostakin juuri siellä kertoi.. Täytyykin hihkaista että tulee myös tänne laittamaan kuulumisia..
tizzian
^ Hui sentäs abc...kuulostaa pelottavalta tuollaiset pysäykset. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja olet pian taas oma vetreä itsesi.
Niin jaa..no tuota..jotenkin se jäi ensitreffeiltä tuohon liki ja on pysynyt mukana jo kahdessa muutossa joten kai se täytyy pitää, vai mitä? biggrin.gif Ei sano ei edes vasikan kokoisen koiran ottamiselle joten täytyyhän sen olla kertakaikkisen loistava tapaus. (Niin ja kestänyt minuakin näin kauan eli ei sitä ihan tavallisena voi kait pitää?!)
Helsingin puolelle tuli jäätyä - tosin eipä ole Espooseen kuin kivenheitto... vaan en kyllä meinaa tuosta asunnossa eläkkeelle jäädä..mutta jos nyt vuoden pari siinä olis. Kerrankin pääsee yhdellä bussilla töihin alta puolen tunnin ja on sauna ja parveke. Ihan ok toistaiseksi. smile.gif

Töitä on ollut nyt siihen tahtiin että vaikka tulee aikaisemmin niin silti lähtee myöhemmin..eilen tuli 11h ja tänään taitaa olla aika liki sama.. Ruokatuntikin taitaa olla joka toinen viikko...hmm..juu no vielä olis onneksi edessä viikko kesälomaa...
Hugis
Pikkulinnut lauloivat, että täällä kaipaillaan Hugo Hupakon kuulumisia smile.gif Hugo jakselee taas loistavasti kuuman kesän jälkeen, kesä meni siltä lähinnä nukkuessa. Vain öisin jaksoi käydä kävelyllä. Nyt se sitten ottaa kaiken takaisin, yrittää karata aaamupissalta tutkimusretkilleen naapureiden tonteille eli mä viuhdon sen perässä kylpytakissa ja crockseissa ja saan oikeesti ottaa juoksuaskelia wink.gif Pappa kävi männäviikolla mätsärissäkin ja oli siellä VET2. Eli varsin vetreässä kunnossa Hugeli on.

Mulla on vaihtunut työpaikka ja lauma on kasvanut pienellä estrelanvuoristokoirapojalla, joten kiirettä pitelee... Erik saapuu pian kotiin kesälaitumilta, joten helpotusta ei ole luvassa. Vaan mä nautin elämästäni näiden karvaisten kanssa.

Hyvä että abc on taas kunnossa ja mukava olis kuulla muidenkin puskislaisten kuulumisia näin syksyn tullen smile.gif
NooorA
Kerrompas nyt meidänkin kuulumisia tylsyyden puutteeksi.
Eli siis Juulia on viettänyt leppoisaa loma aikaa taasen, synttäreitä välissä vietelty ja harrastuksissa joka viikko juostu. Vetsku tyttökin on nyt innostunut kepeistä ja juoksee aina iltalenkilläkin keppi suussa pakoon.
Talvea myös odotellaan, kun Juuliakin sitä niin rakastaa.. Itse en joulusta pidä, mutta on siinä jotain hyvää esim. jouluaatto ja Voittaja smile.gif

Eli voittaja on aina kohokohtamme koko vuodessa.
Mitä nyt itsekkin puskikseen päädyin, niin joo täällä on todella hiljaista unsure.gif No toivotaan että porukat taas heräis ja tulis tänne kirjoitteleen kuulumisia ja omia kommenttejaan/mielipiteistään.
Lydia
Meillä Enja juoksuilee, joten sillä on treenitauko. Myyn kanssa treenejä jatketaan. Ulkokausi jatkuu syyskuun loppuun ja lokakuussa alkaa hallikausi.
Kai se on uskottava, että on syksy ja talvikin lähenee pikkuhiljaa...

Itse aloitin työt tällä viikolla ja siinä sivussa tulee mätsäriä valmisteltua. Pitäkääs peukkuja pystyssä, että 18.9 olisi hyvä ilma.
Meillä on aiemmin ollut mätsäreiden kanssa huonoa tuuria, kun on ollut sateinen ilma ja silloin ei tietenkään tule paljoa porukkaa.
Lisäksi mulla on vielä kaikenlaista muuta hommaa tehtävänä, viikko sitten stressitaso taisi olla aika korkealla.
Hiukkasen tosiaan jännitti töiden aloittaminen, kun melkein vuoden kerkesin olla työttömänä, mutta onneksi homma lähti sujumaan hyvin.

Muuten täällä elo on jatkunut entiseen malliin, eli ei mitään ihmeellistä ole tapahtunut.
Wupsu
täällä on tehty töitä, maattu sohvalla kissojen kanssa ja viikonloppuisin (aina kun vapaata on ollut) käyty kavereita katsomassa smile.gif

nyt työtahti alkaa oleen sitä luokkaa, että ne ois melkeinpä loppumaan päin. lehdenjaossa tulee vissiinkin sillointällöin tuurauksia ja tilalle meen enää sillontällön ja tilamyymäläkin on auki enää tämän kuun, että eiköhän siellä kohta ala hommat oleen pulkassa. rolleyes.gif

koulu lähti hyvin käyntiin ja nyt kun alkoi hallipäivät nii kiirutta on meikäläisellä ollut, kun oon luokan ainoa kortillinen, että tässä saa lähtieä joka päivä johonkin suuntaan ajamaan kuora-autoo biggrin.gif
Turunen
Hui abc! bored.gif unsure.gif ei kai tuo ollut jotain kuuman kesän jälkivaikutuksia? Paranemista sinulle, jotta saadaan sinunkin kirjoituksia lukea ja kommentoida täällä jatkossakin, etenkin että mites siellä vaunulla meni?

Tizz tuo sun mies asia alkaa kuulostaa jo vakavalle shifty.gif thumbup1.gif

Lydialle onnea mätsäriin ja töihin thumbup.gif

Mä olen ollut viimeviikon keskiviikosta lähtien kuumeessa dry.gif alkaa tympiä jo... kävin just hoitotätin juttusilla ja kirjoitti tän ja huomisen päivän saikkua, kuulemma todella paljon liikkeellä tätä. Muuten menee ihan hyvin, aloin vaan ihmettelemään että olenkohan mä tulossa vanhaksi... lookaround.gif mulla tulee parin viikon päästä 1 vuosi täyteen samassa talossa, alkaa jo vähitellen tuntua tämäkin talo kodilta, vaikka siltikin on jotenkin varaustautunut koko ajan muuttoon ja pois lähtöön. Tammikuussa tulee 2 vuotta oltua samassa työpaikassa, vaikka jo 5 kk jälkeen aloin puhumaan että haluan siltä pois, niin siellä sitä edelleen ollaan... sleepy.gif No mä luulen että viimeistään ensi vuosi tuo uusia tuulia...
Aivan ihanaa kun on syksy! ja metsästyskausikin alkanut, tosin se hieman lisää työkiireitä, mutta samalla se monipuolistaa ja piristää töitäni ja vapa-aikaani. Ylihuomenna alkaa se turkistyö kurssi, saa nähdä miten menee.

sipa
No missäs abc luuraa kun et ole viellä tullut kertomaan sun karavaanielämästä.. rolleyes.gif

Turunen Tsemppiä että tauti hellittää.. Meilläkin se on molemmilla ja vissiin kaikilla tuttavilla, mutta onneksi kenelläkään ei ole kuumetta.. Mulla yritti nousta pari kertaa mutta onneksi ei sitten noussutkaan..
tizzian
^^ Pikaista paranemista Turunen. Minulel melkein sopis sen verran flunssaa yms ettäö sais parin viikon loman..hmm..no juu ei tuollaista sais edes ajatella nyt kun maanantaina alkaa kesäloman vika viikko....
Niin ja juu...onhan se vakavaa juu...mutta kyllä meillä nauretaankin wink.gif

Jotenkin on "vanhaa kaartia" ikävä...jouluhymiötkin makaa yhä tuossa...no onpa ainakin ajoissa valmiina...

Ja niin muuten...Hugis suuresti onnea uudesta laumanjäsenestä! Somanhan tuo näyttää olevan elikkä vosi niitä uvia tännekin laittaa *vinkkivinkki* biggrin.gif
Nirppu
Elossa ollaan täälläkin, vähän väsyttää aamunavetan jälkeen mutta muuten kaikki hyvin rolleyes.gif

Meille saapui myös uusi perheenjäsen, paimensukuinen suomenlapinkoira Elmo. Kallen kanssa juoksevat ruokapöytää ympäri ja kiljuvat kilpaa teehee.gif
Sakke-pappa suhtautui tulokkaaseen aluksi vähän nuivasti, mutta nyt antaa toisen roikkua kaulakarvoissa ja hyppiä niskassa.

Elmo

kaverukset

Jeppe-heppa on jo vähän reilu 1-v ja alkaa olla melkoisen iso poika

ja sitten vielä Jaska, virallisesti Backwoods Bad Jack

Etna ja Niihu ei ole kasvaneet, paitsi ehkä ympärysmittaa biggrin.gif
Hugis
Kiitos Tiz smile.gif Liitän tähän mun facebook-albumin, kun mun hidas nettiyhteys ei oikein muuten lataa kuvia. Sinne päivittelen aika ajoin uusimpia.

Matti Patti Papana

Ihana Elmo-vauva Nirpulla wub.gif Ja sun heposet on niin komeita!
wiputar
Paranemisia kaikille sairastastaville ja onnittelut uusia perheenjäseniä saaneille!

Mä olen nykyään todella vähän koneella, nimim. viikko sitten työt aloittanut ja sitä myötä hiukkasen väsähtänyt entinen pitkäaikaistyötön wacko.gif biggrin.gif
abc
Viitaten tohon otsikkoon Hiljaista on, niin täytyy ensitöiksi mainita, että niin oli vaunualueellakin. Siitä yllätyin. Paikalla oli kuitenkin jonkunmoiset syyspippalot ja niin asuntoautoa kuin -vaunuakin tuli toinen toisensa perään perjantaipäivän aikana. Iso alue, joten sinne kyllä kaikki mahtui. Mutta vaikka oli tanssia, arpajaista, hernerokkamyyjäistä ja jopa vihannesautokin kävi ja väkeä liikkui tullen mennen, niin ainoa kuuluvampi ääni oli kovaääninen, joka ilmoitti eri tapahtumien alkamisajoista.

Olin kuvitellut, että kun vaunut ovat niin vieri vieressä niin väkiseltään joutuu sitten elämään sitä naapurinkin elämää happy.gif , mutta eipä se niin mennytkään. Ihan kiva vaihtoehto mökkeilylle. Mökkeilyn se parempi puoli on ehkä siinä, että saa tonkia sitä maatilkkuaan mielensä mukaan, kun tässä vaunuelämässä tonkimiset rajoittuvat ruukkukasveihin.

Toinen huomion arvoinen seikka, mikä yllätti, oli huusitilan siisteys. Pönttöjä oli reilusti, tila oli kaakeloitu (seinät ja lattiat) ja ihmiset osasivat todellakin olla siistejä siinäkin ympäristössä. Omaa wc:tä ei juurikaan tarvitsisi, mutta sanoin likalle, että jos vatsa reistais tai sairaus muutoin yllättäis, niin silloin se oma huusi ois tarpeellinen. Enenevässä määrin myös siltä osin, mikäli vaunun sijainti ei ihan huusin kulmilla sattuis olemaan.

Onhan vaunut kapoisia sisätiloiltaan, mutta eivät ne mökitkään mitään palatseja ole. Tarkoitushan molemmissa muodoisa on se mahdollisuus runsaaseen ulkoiluun ja sisätilat ovat enimmäkseen vain ruoanlaittoon ja nukkumiseen, niin ja sadeilmoilla ehkä kortinpeluuseen smile.gif .
abc
Oli mukavaa kuulla Hugosta smile.gif . Ei me likan kansa suoranaisesti bordeoista puhuttu, vaikka niitä sivuttiinkin. Enemmänkin ehkä kerroin ja rohkaisinkin likkaa tekemään valintoja elämässään, sitten kun sellaisiin tilaisuuksia tulee. Hugis on ollut elävä esimerkki siitä, ettei ne erilaiset toiveet toteudu, ellei uskalla ottaa itsekin jonkinmoisia riskejä. Mutta tietenkään mahdottoman yltiöpäinen ei tule olla, vaan mahdollisuuksien mukaan pientä uskallusta kuitenkin.

Kiva, että Hugikselle on duunipaikka löytynyt jatkoonkin. Se duunin saanti on kuitenkin ehkä se, jonka vuoksi rajoittuu monenkin ihmisen riskin otot hyvinkin minimaaliseen.

Duunareille työn iloa ja duunia haikaileville peukutusta, että hommia löytyisi suht koht sassiin thumbup.gif

sipa
abc Kiva että reissu meni hyvin.. thumbup.gif

Mekin vaihdettiin tuohon leveään vaunuun, että siellä mahtuu liikkumaankin, niin että koiran ei tavii koko ajan siirtyä pois jaloista.. biggrin.gif ja sitten ostettiin toi lisähuone, elikä etuteltta..

Olitteko Salakalliossa.. Meidän entiset vaunu naapurit menivät viime vuonna sinne ja aikovat olla siellä edelleenkin..
abc
Juu, Salakallion maisemissahan me... smile.gif . Minulta vain maiseman katselut jäi sieltä teltan ovelta kurkittuna. Sunnuntaina sitten kierrettiin sen vertaa, että näin lampea, saunaa ja tiskipaikkaankin mut tutustutettiin. Tiskipaikasta sanoin heti, että se varmaan unohtuu heti mun mielestä missä sijaitsee wink.gif . En nimittäin aio mikskään "tiskijukaks" ruveta.

Salossakin mua yhtenä päivänä ajelutettiin. Olen minä joskus ammoisina aikoina sen paikan läpi mennyt, mutta eipä muistunut mieleeni, että niin laakea paikka oli. Oikeastaan aika kivan, melkeinpä erikoisen näköistä, että Suomenmaassa on kaupunki, missä talojen korkeus on säilytetty matalana. Itse en ainakan nähnyt korkeita taloja kuin muutaman keskustan lähistöllä.

Noita maantietunneleitakaan en ole läpi ajanut, mutta niitähän oli pidempää ja lyhyempää matkaa Saloa lähestyttäessä. Kokemus oli sekin. Matkailija ajaa tunnelissa eikä näe maisemia, mutta paikallisille on maisemat säästynyt eikä turhia metsänkaatoja ole ollut, joten mun näkemykseni mukaan tunnelit ovat hyviä ratkaisuja, kun sillä noinkin paljon saa maan päällistä luontoa säästettyä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.