Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hiljaista on...
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Lydia
No onpa täällä taas kerran hiljaista, missä kaikki ovat ohmy.gif

No enpä itsekään ole viime aikoina ollut kovin aktiivinen... on tässä ollut kaikenlaista.
Kuitenkin täällä käy välillä kurkkimassa, onko elämää havaittavissa...
Wupsu
samaa tässä on ihmetelty välillä biggrin.gif Mulla vaan taitaa olla liikaa vapaa-aikaa hengailla täällä... tarttee vissiin keksiä joku harrastus? wink.gif
sipa
Oon mäkin täällä joka päivä, muuta en viitsi kauheesti harrastaa yksin kirjoitusta..

Kato on taas käynyt puskiksessakin.. huh.gif
bellfegor
Mä käyn kyllä lukemassa, mutten jaksa kirjautua sisään, kun jotenkin tuntuu, ettei mun elämässä tapahdu mitään raportoitavaa ja sääkin ollut tasaisen hyvä biggrin.gif
wiputar
Lukemassa minäkin käyn päivittäin, mutta ei tosiaan täältäkään suunnalta mitään uutta raportoitavaa tunnu olevan lookaround.gif
s-ml
ja sama täällä. Käyn kyllä viikolla tuolla isolla koneella täällä, mutten jaksa kirjautua yksinäni. Ja tosiaan sääkin on hyvä smile.gif Meiltä puuttuu täältä se päivänpolttavien asioiden keskustelu, joka pitäisi ihmiset vireinä kirjoittajina. Veteleekö puskis viimeisiään?
Lapanen
Mä en täällä pahemmin jaksa käydä juuri sen takia, että täällä on näin hiljasta.. :|
abc
Katsokaas vähän mitä milloinkin tulee telkasta laugh.gif , kukas sitä hiihtokisojen aikaan netissä kerkii kupeksia biggrin.gif .
tizzian
^ Minkä kisojen?! biggrin.gif ohmy.gif Ei vain ole oikein kait mitään sanottavaa..tai jos on niin sellaista mitä kukaan ei tahdo kuunnella whistling.gif
abc
Tizzkö ainoa, joka ei kisoista tiedä biggrin.gif . Mä luulin, että tulis isompikin ryöppy niskaan, kun telkun esittämiä hiihtokisoja hehkutan. Mutta kait kukaan ei enää (joka talvi) jaksa vänkää mun kanssa siitä, että onko hiihto kivaa katseltavaa tai ei laugh.gif . Vielä on porukoissa ollut joillakin kuitenkin sen vertaa puhtia, että mun haluamaan talven kestoon ajallisesti tuli muutama kommentti biggrin.gif .

Mistäs sä, Tizz, tiedät, ettei sua kukaan haluais kuunnella ohmy.gif . Ethän sä ole mistään edes "vuodatellut" , et ainakaan pitkään aikaan. Ja silloinkin, kun oot poikennut oot ollut niukka sanainen, joten tässä ei ole ehtinyt päästä edes sellaiseen tuntumaan, että voi joko taas on Tizzin puheenvuoro laugh.gif . Mun mielestä voisit käyttää äänivaltaas huomattavasti enemmän, kyllä sulla niitä aiheita on. Ja varmaan on toisillakin, vaikka eivät kirjoitusta saa aikaiseksi.
tizzian
Kiitos abc, mutta minun rimpuilu elämäni kanssa ei ole aina perin viihtyisää koettavaa tahi luettavaa wink.gif Jaloilleen jäätiin jälleen - luulisin tongue.gif
Joku on joskus kysynyt miksi teen asioista niin vaikeita, mutta...miten minä nyt toisin voisin..?! ohmy.gif w00t.gif Akka on se miksi on syntynyt. Jos ei tunnu miltään, miksi olla olemassa? Jos tuntuu hyvältä, tuntuu myös jossain kohtaa pahalta..jos taivaalliselta niin seuraavaksi kenties....niin, aika yksinkertaista lopulta. Tekisinkö tälläkään kertaa toisin kuin tein jos voisin? En, ehdottomasti en. Loppupäätelmä: olosuhteet huomioiden kaikki hyvin.

Ja sitten mitä tv:n tarjontaan tulee...juu, on siellä ohjelmissa jotain mainintaa talvilajeista tainut vilahdella...mutta kun nykyäänkään ei tule tuota mustaa laatikkoa juuri auottua, tahi sitten se on tuolla sivussa auki ihan vain jotenkin taustaäänen vuoksi. Kuunnella voi toisella korvalla, mutta ei juuri tule katsottua. Eilen tosin tein ennätyksen vuosiin: katsoin kaksi elokuvaa illan aikana - niin, tosin netistä... Vieläpä kotimaisia kumpikin.

On muuten ollut harvinaisen kaunis talvi happy.gif Jatkukoon tällaisena kunnes kevät tulee ja sulattaa maan! Niin ja allekirjoittanut muuttaa ties minne..tosiaan, ei ole siihenkään enää pitkä aika.
abc
Eikös nykyinen asunto ollut vuoden keikka? Vai ehtikö aika taas mennä niin, ettei sen kulkua tullut huomatuksi. Et uskokaan, miten vinhaa vauhtia vuodet alkavat kiitää, kun loppusuoraa lähdetään. Ihminen itse ei kiri loppusuoralla, kuten hiihdossa asiat hoidetaan biggrin.gif , mutta toi aika... Monasti ihmettelen sitä, että ennen aika kului ajottain jopa mataen, mutta nyt... Ennen ehti vaatteitakin vaihdella päivän aikana useammankin kerran, mutta nyt ei saa kunnolla yöasua päiväasuun vaihdettua, kun jo kohta on se yöasu taas päällen vaihdettava. Ja ton kiireisen päivätahdin väliin pitäis vielä ehtiä ruokakauppareissua, kokkausta, syömistä ja koiran lenkit tehdä. Tää on yks selittämättömimmistä asioista, joihin vastausta ei tosta vain oteta, puhumattakaan edes sellaisesta, että siihen vois millään lailla itse edes vaikuttaa.

Katsoin noita nappaamias kuvia ja näyttäis siltä, että ovat tienoota missä itsekin vielä reilu vuosi sitten tallustin smile.gif .

Kyllähän asunto varmaan löytyy, mutta, mutta..., löytyispä sitten hyvä, edullinen ja kivalta seudulta. Eli koti juuri sinun toivomustesi mukaan, joka voi poiketa noista mun mainitsemistani seikoista ainakin/tai joltain osin.

Eipä tässä auta kuin pistää peukut sulle pystyyn, että se koti kuitenkin löytyisi ja hyvissä ajoin ennenkuin nykyisen joudut jättämään thumbup.gif
Hugis
Kyllä mäkin käyn lukemassa, mutta nyt on ollut elämässä niin paljon henkilökohtaista surua ja taakkaa, ettei mulla usein ole energiaa edes kokonaisen lauseen muodostamiseen työpäivän jälkeen.
abc
Tsemppiä sulle, Hugis. Surut ja taakat ne voivat olla erittäinkin raskaita, että kantaja on tukehtua niiden painoon ja silloin on todellakin melko sanaton.
Toivotaan, että energiat palailevat sulle takaisin ja sä uhkut jälleen omaa onnellisuuttasi thumbup.gif .
Esmo
Kyllä täälläkin käydään lueskelemassa, mutta tuntuu ettei itsellä sen kummempaa raportoitavaa. Vaikkakin toisaalta kaikkea kivaa ilmassa - Siirin mahan mahdollista kasvua odotellaan ja mulla on lomareissu varattuna. Myös uusi miestuttavuus treffattuna pariin kertaan smile.gif Kaiken kanssa vielä hissutellaan...

Hugikselle tsemppiä hug.gif
Cee
Mä ainakin voin älyttömän hyvin...
No enhän mä tiedä mistä se johtuu, joten jätän teidät tänne puimaan sitä...

Cee
Turunen
Tämä tammikuu tuntuu olevan niin kiireistä aikaa ettei ole paljoa ehtinyt tänne kirjoittelemaan ja sit joskus kun on aikaa niin tuntuu ettei ole mitään mitä kirjoittaa... tai no ehkä sitä ikuista marinaa wink.gif pakkasta piisaa ihan liikaa, töissä ei ole mukavaa ja nekin loppuu kohta... dry.gif tai sit ei, en osaa päättää mitä teen. Välillä tekisi mieli lähteä lätkimään niin kauksi kuin mahdollista, mutta toisaalta eipä ole ole muutakaan tarjolla, ei ainakaan tällä mun alalla unsure.gif eikä jaksaisi taas muuttaa, vaikka oikeastaan se olisi kivaakin taas rolleyes.gif muuten kaikki menee ihan samalla tavalla kuin ennenkin. Ella on ilmoitettu näyttelyyn ensi kuun alussa, ryhmänäyttelyyn itäsuomeen.
tizzian
^ Maristaan kimpassa? biggrin.gif Takana varmaankin kolme neljä yötä noin kolmen tunnin unillla per yö...ihmeen hyvin sitä on silti jaksanut ja jonkin asteinen hymynkin käväisee jostain kumman syystä naamalla whistling.gif Saa nähdä hymyilyttääkö enää huomenna...

Ellalle peukutuksen näyttelyyn - niin ja Turuselle tietty myös! smile.gif

Mulla muuten samaa vaivaa - muutta pitäis vaan kun tietäisi minne sitä tahtoisi ja mistä sen asumuksen löytäisi sopuhintaan tai edes lähes..
tizzian
Jassåå...pidemmät, muttei syvemmät unet takana, vieläkin jonkunasteinen hymy naamalla ja aamukahvit juotu. Ja juu en minä juo kahvia...mutta kun mutta kun..tuota tuli ostettua keitin niin pakko kai se on?! biggrin.gif

Mistä muuten tietää, että pomolla on talviloma? No...roikun taas täällä(kin)... ahkera työntekijä..no onneksi on aika hiljaista. smile.gif Paitsi sillon kun ne kaikki asiakkaat tahtoo tulla juuri samalla hetkellä ja puhelin soi ja..mutta ihan jees silti. Koskahan sitä olis se oma talviloma...olis kyllä aika kiva pitää jo nyt vai olisko syytä säästää se siihen kun muuttaa...senkin suhteen suunta yhä vaan epäselvempi. Kummallisia vaihtoehtoja sitä tuleekin pohdittua. Ja vielä harvinaisen ärsyttävän ihmisen myötävaikutuksesta. Hmm..mittaisko lämmön?! pinch.gif
Lydia
No harvemmin mäkään jaksan kirjautua, eipä meillä yleensä mitään ihmeellistä tapahdu...
sipa
Mäkin kerkin nyt vasta koneelle, kun kävin aamulla labrassa ja sit menin Apteekkin kun on siellä Sellossa ja saman tien Cittariin, kun piti hakea yhtä shamppoota kun Prismassa sitä ei ollut, ja laitonpahan Vikingloton vetämään kun en ole eläissäni kuin kerran sitäkään pelannut ja siitä on toista kymmentä vuotta aikaa.. Nythän sielä on jättipotti, että pitäähän sitä sit kokeilla tuuriaan silläkin saralla..
NooorA
Moikka !
Mä en enää käy Puskaradiossa niin aktiivisesti kuin ennen niin nykyään käyn kolme-viis kertaa viikossa tai sitten en ollenkaan, niin vasta nyt pääsin vihdoin koneelle kun olin leirillä

Joo nykyään puskis on tosi hiljanen paikka ja tosi moni henkilö on varmaan unohtanut koko puskaradion vaikka ois joskus ollut tosi aktiivinen täällä.
juuni
Tää on kyllä hiljentyny aikas paljon...
ite kyl käyn tääl yhtä aktiivisesti kuin ennen smile.gif eli melkeen joka päivä biggrin.gif

Noora - milläs leirillä olit ??
NooorA
PArtio leirillä minkä aiheena oli lemmikit/eläimet ^^
abc
LAINAUS(sipa @ 1.2. 2010, 10:29) *
Mäkin kerkin nyt vasta koneelle, kun kävin aamulla labrassa ja sit menin Apteekkin kun on siellä Sellossa ja saman tien Cittariin, kun piti hakea yhtä shamppoota kun Prismassa sitä ei ollut, ja laitonpahan Vikingloton vetämään kun en ole eläissäni kuin kerran sitäkään pelannut ja siitä on toista kymmentä vuotta aikaa.. Nythän sielä on jättipotti, että pitäähän sitä sit kokeilla tuuriaan silläkin saralla..

Kiireistä se on sinullakin ollut ja silti oot vielä koneelle ehtinyt hetkeksi infoileen biggrin.gif .
Kävinpä minäkin eilen päivällä koneella kurkkimassa ja kirjoitellutkin olisin jotain, mutta toi sun apteekkikäyntis ilmoitus sai mut poistumaan koneelta. Olin itsekin käynyt apteekissa ja ruokaostoksillakin ja tyhjentänyt ostokset kassista just ennen koneelle tuloa omille paikoilleen, mutta toi sun apteekkikäyntis herätti mulle mielikuvan, ettei mun kassista tyhjentämien ostosten joukossa ollut näkynyt mitään asioinnistani apteekissa. Eipä siinä tilanteessa oikein muuta voinut kuin mennä tsekkaa ostokset uudelleen ja todeta , että apteekkikäynnistäni ei ollut muuta tositetta ostoksesta kuin kassatosite, että näkymättömästä tuotteesta oli jotain maksettu. Eihä siinä sitten autanut muuta kuin lähteä uudelleen apteekkiin, mistä se ostokseni sitten löytyikin kassan hyvästä tallesta.

Kyllä otti pattiin toikin asia, enkä varmaan ois pukenut kenkiä uudelleen jalkaan lähteäkseni Itikseen asti uudelleen, mutta koska olin ostokseni jo maksanut, vaikka ei enempää kuin 5e, niin kiire mulle tuli kuiteskin saada senkin rahan edestä ostamani tabut kotiin.

Katselin minäkin "kimppaVikingejä", mutta en sitten toistaiseksi langennut moiseen, vaikka houkutus oli suuri, kun kympillä ois saanut sadan rivin kimpan.
Meen tänään tai huomenna kytikselle omaan Ärrään, jos vaikka halvemmalla irtois kimppajuttu täysosumalla biggrin.gif

Täytyisköhän sun, Sipa, kuin munkin lähteä jollekin leirille, kun sieltä noinkin "paljon" kirjoitettavaa liikenee meidän ostoskäyntien lisäksi laugh.gif
sipa
LAINAUS(abc @ 2.2. 2010, 08:54) *
mutta toi sun apteekkikäyntis herätti mulle mielikuvan, ettei mun kassista tyhjentämien ostosten joukossa ollut näkynyt mitään asioinnistani apteekissa. Eipä siinä tilanteessa oikein muuta voinut kuin mennä tsekkaa ostokset uudelleen ja todeta , että apteekkikäynnistäni ei ollut muuta tositetta ostoksesta kuin kassatosite, että näkymättömästä tuotteesta oli jotain maksettu. Eihä siinä sitten autanut muuta kuin lähteä uudelleen apteekkiin, mistä se ostokseni sitten löytyikin kassan hyvästä tallesta.

Kyllä otti pattiin toikin asia, enkä varmaan ois pukenut kenkiä uudelleen jalkaan lähteäkseni Itikseen asti uudelleen, mutta koska olin ostokseni jo maksanut, vaikka ei enempää kuin 5e, niin kiire mulle tuli kuiteskin saada senkin rahan edestä ostamani tabut kotiin.

Katselin minäkin "kimppaVikingejä", mutta en sitten toistaiseksi langennut moiseen, vaikka houkutus oli suuri, kun kympillä ois saanut sadan rivin kimpan.
Meen tänään tai huomenna kytikselle omaan Ärrään, jos vaikka halvemmalla irtois kimppajuttu täysosumalla biggrin.gif

Täytyisköhän sun, Sipa, kuin munkin lähteä jollekin leirille, kun sieltä noinkin "paljon" kirjoitettavaa liikenee meidän ostoskäyntien lisäksi laugh.gif

Onneksi mun krjoitus herätti sut, että sait ne tabusi sieltä kaupasta.. thumbup.gif Välillä sitä joutuu ravamaan useamman kerran tuolla kaupoilla, oman hyvän muistinsa takia..

Älä hyvä immeinen enään keksi meille lisää toimintaa, mä en ainakaan jaksa.. biggrin.gif
Turunen
Apteekki reissuja on tehty täälläkin...
Mun piti sunnuntain aamuna ajaa Lahden keskustaan asti hakemaan resepti lääkkeitä, kun tietenkin olin viikolla unohtanut hakea... dry.gif Pikkuisenko alkoi aamulla suututtamaan, kun huomasin tyhjän paketin olevan enää jäljellä...

Nykyään ei tarvitse muuta harrastusta kuin mennä ulos ja alkaa lapiomaan lunta... sleepy.gif juu, on kiva kun on talvi ja lunta, mutta joku raja sentään! dots.gif
abc
No, tota oonkin koko lumisen talven aikana ajatellut, että Turusella ja Hugiksella on todella kivaa, kun on talvi ja lunta smile.gif . Eivät varmaankaan tartte minkäänmoista unitabua päivän päätteeksi, kun joka päivä on saanut sydämensä kyllyydestä kammeta lumimassaa jalkojensa tieltä biggrin.gif . Mahdollisesti myös autojensa tieltä happy.gif .On muutoin mullakin kokemusta talven ihanuudesta, vaikkei mökkiä olekaan. Jokaisena lumisateisena päivänä oon putsaillut paria porrasaskelmaa ulkorapun puolelta, että ulko-ovi sulkeutuisi päästämättä sen enempää lunta kuin vorojakaan portaikkoon. Ja on sitä lunta tullut nyt tosi mukavasti muutoinkin, kun noita astinten lakaisuja on riittänyt jokaiselle naapurillekin, ettei oo vähäiset portaat (2 askelmaa) jääneet vain yhden asukin harteille biggrin.gif .

Mä kävin apteekista hakemassa pilleriä nokkasisällön vuotoon. Olipa lääkevaihtoehtoja vaikka kuinka moneksi. Aloitin sillä vitosen maksavalla tuotteella ja tabuja oli 10 kipaletta, yksi tabu päivää kohden. Onneksi eivät maksa enempää, kun tällai hakuammunnalla on sitä sopivaa pilleriä itselleen löydettävä.
Turunen
Mulla on sen verran ihana vuokraisäntä että käy auramassa mun pihatien, aina kun muistaa... eli puolet liian harvoin, mutta onneksi tähän asti on tarvinnut vain pihamaata hieman lumista puhditaa, niin ja tehdä polku liiterille, mutta kun mun lumityöt ei rajoitu vain omaa pihamaahan, vaan sama homma ja 10 kertaa isompi työpaikan pihanmaa odottaa lumitöiden tekijää, joka arki aamu dry.gif
Hugis
Juu, lunta riittää. Huolimatta siitä, että maksan maltaita aurauspalvelusta, joudun joka päivä kaivamaan lapion esiin töistä tullessa. Mulla on sen verran tuota omaa tietä, että ilman auraa olis ihan turha kuvitella lähtevänsä autolla minnekään - samalla menee suurin osa pihaa. Mutta liiterin ovi ja portaat sekä muut tarvittavat paikat on kaivettava käsivoimin esiin.

Voin kertoa, että nyt on kasvanut jo sellainen raivo tuota jatkuvaa lumentuiskutusta kohtaan, että huomaan lapionvarressa puhisevani jotain tämän suuntaista: "Etkö edes parempaan pysty, tämähän on hoidettu yhdessä vaivaisessa tunnissa..." biggrin.gif onneksi en vielä karju sitä isoon ääneen, naapurit saattais viedä hoitoon...

Mutta positiivisesti ajatellen, onpahan joku mihin purkaa surunsa.
abc
LAINAUS(Hugis @ 2.2. 2010, 19:18) *
Juu, lunta riittää. Huolimatta siitä, että maksan maltaita aurauspalvelusta, joudun joka päivä kaivamaan lapion esiin töistä tullessa...

Voin kertoa, että nyt on kasvanut jo sellainen raivo tuota jatkuvaa lumentuiskutusta kohtaan, että huomaan lapionvarressa puhisevani jotain tämän suuntaista: "Etkö edes parempaan pysty, tämähän on hoidettu yhdessä vaivaisessa tunnissa..." biggrin.gif ...

Mutta positiivisesti ajatellen, onpahan joku mihin purkaa surunsa.

Oiskohan ollut viisainta alun alkaen aloitella vain vuokramökistä rolleyes.gif . Vaikka näyttää Turunenkin joutuvan tekemään lumihommia, mutta ehkäpä huokeammalla, kun vuokraisäntä kuitenkin edes silloin tällöin muistaa käydä auraamassa.

Tota mitä itsellesi hoet sai mut nauramaan. Voin vain kuvitella, että samalla kun marmatat niin käsi viuhtoo lapioidessa kiihtyvämmässä tahdissa ja saattaa lumityö hoitua jopa mainitsemassasi vaivattomassa tunnissa biggrin.gif .

Minäkin yhdyn tuohon, että positiivista on juuri se, että on työtä. Kuinka monesta vaikeasta hetkestä, juuri työtä tekemällä, on tullutkaan selvittyä tässä ei aina niin helposti elettävästä elämästä.
Hugis
LAINAUS(abc @ 4.2. 2010, 08:02) *
Oiskohan ollut viisainta alun alkaen aloitella vain vuokramökistä rolleyes.gif . Vaikka näyttää Turunenkin joutuvan tekemään lumihommia, mutta ehkäpä huokeammalla, kun vuokraisäntä kuitenkin edes silloin tällöin muistaa käydä auraamassa.

Onhan vuokralla asumisessa puolensa, mutta oma on kuitenkin oma. Saa lupia kysymättä rakentaa ja touhuta omalleen mitä tahtoo. Viime kesän projektit oli tuo koiratarha, pihan aloittelu ja grillin rakentaminen. Ensi keväänä rempataan autotallista rakennus ihan muuhun tarkoitukseen, samoin pihaan tulee pienoisia muutoksia - kaikki talkoovoimin. Tässä mökissä puhaltavat ihan uudet tuulet, toteutan yhden unelmani keväällä, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan happy.gif Se ei välttämättä onnistuis toisen omistamalla tilalla... Mutta siitä lisää, kunhan asiat varmistuu whistling.gif

Ja tuosta lumenaurauksesta: Kun siitä maksaa, saa olettaa että se toimii ja tie on aurattu aamulla, kun starttaan kohti ansiota. Yhden ainoan kerran olen jäänyt pihaan, kun koko kylän sähkökatko sotki kaikkien aamun.
Esmo
Hiljaista, joo. Ei oikein raportoitavaa. Elämä on tasaisen hyvää. Harvinaisen hyvää tähän aikaan vuodesta. Yleensä tämä aika ottaa mulla koville... Nyt on monta syytä, jotka pitää mielen positiivisena. Eikä varmaan pienin ole tämä ihana valkoinen talvi meillä smile.gif

Mutta onneksi aurinkolomakin lähestyy. Enää 2,5 viikkoa odoteltava. Sitten mä lähden reissuun ja Siiri lähtee kasvattajalle valmistelemaan pennuille pehmoista pesää smile.gif

sipa
LAINAUS(Esmo @ 4.2. 2010, 19:45) *
Hiljaista, joo. Ei oikein raportoitavaa. Elämä on tasaisen hyvää. Harvinaisen hyvää tähän aikaan vuodesta. Yleensä tämä aika ottaa mulla koville... Nyt on monta syytä, jotka pitää mielen positiivisena. Eikä varmaan pienin ole tämä ihana valkoinen talvi meillä smile.gif

Mutta onneksi aurinkolomakin lähestyy. Enää 2,5 viikkoa odoteltava. Sitten mä lähden reissuun ja Siiri lähtee kasvattajalle valmistelemaan pennuille pehmoista pesää smile.gif

Mä just ajatelinkin tulla kysymään että onkos se Siiri ollenkaan raskaana kun et ole maininnut asiasta.. Luin vaan eilen sen missä kerroit että Siiri astutetaan ja sen jälken olet ollut inohttavasti hiljaa.. biggrin.gif Jokos se on sit 3 viikon päästä vauvoja tulosa..? pikku Siirejä.. wub.gif
Esmo
sipa, ei Siirin masun tilasta oo ollut varmuutta kuin viikon verran... Vasta viikon ajan se on kasvanut siten että huomaa muutoksen. Ja nyt se näyttääkin kasvavan ihan silmissä. Vauvelit syntyy helmi-maaliskuun vaihteessa smile.gif Mä oon silloin reissussa. Kotona / töissä olosta ei varmasti olisi tullut mitään wink.gif
sipa
LAINAUS(Esmo @ 7.2. 2010, 11:49) *
sipa, ei Siirin masun tilasta oo ollut varmuutta kuin viikon verran... Vasta viikon ajan se on kasvanut siten että huomaa muutoksen. Ja nyt se näyttääkin kasvavan ihan silmissä. Vauvelit syntyy helmi-maaliskuun vaihteessa smile.gif Mä oon silloin reissussa. Kotona / töissä olosta ei varmasti olisi tullut mitään wink.gif

Ui ui onnea odotukseen.. Ja mitenhän sun reissu menee kun vauvat on syntynyt, et varmaan voi olla soittelematta joka päivä, ja sit on kauhee kiire katsomaan pentuja.. biggrin.gif
Erizza
Mooi ohmy.gif Meikä on pitänyt piiiiiiitkän Puskistauon, jotenkin vaan unohtu että pitäis käydä täälläkin ohmy.gif Mutta hei nyt sentään muistin ja yritän jopa muistaa käydä täällä wink.gif Ihan mukava paikkahan tämä on.
Hugis
Siiri on saanut sunnuntaina 7 hienoa pentua wub.gif
sipa
LAINAUS(Hugis @ 2.3. 2010, 18:14) *
Siiri on saanut sunnuntaina 7 hienoa pentua wub.gif

Just kun luin Esmon edellistä kirjoitusta, tuli mieleen että. hei pennuthan ovat varmaan jo syntyneet.. ja Hyvä Hugis että ilmoitit meillekin asiasta.. thumbup.gif Siirille onnea pesueesta.. Toivottavasti Esmo käy kuvaamassa vauvoja..
Turunen
Hienoa Siiri ja Esmo, paljon onnea! wub.gif Ja odottaa paljon kuvia pennuista, pian! thumbup.gif
Lydia
Onnea Siirin vaaveista flowers.gif wub.gif
LaRa & Olli
Paljon onnea Siirille ja Esmolle vauveleista!
Kuvia odotellessa... whistling.gif
s-ml
Onpa kiva määrä pentusia, onnea tulevaisuuteen smile.gif
Alice
Mustakin tuntuu, ettei kukaan ikinä kirjoittele.

Mut mulla on iloisia uutisia: Mummi ja ukki ottaa koiran huhtikuussa! dogrun.gif dogrun.gif dogrun.gif dogrun.gif
Turunen
Niin missä te kaikki olette...? huh.gif hiihtolomallako...?
Mun seuraava loma huhtikuun puolessa välissä ja arvatkaa vain odotanko sitä kuin kuuta nousevaa rolleyes.gif
Wupsu
kipiänä kotosalla dry.gif hain tiistaina saikkua ja perjantaina pitäis taas kouluun raahautua rolleyes.gif flunssa on vaivannu jo pari viikkoa...

Kaveri lähti tänään kohti thaimaata... Olis niin tehnyt mieli piiloutua matkalaukkuun ja lähtiä mukaan biggrin.gif
Turunen
^ Mun kaveri tulee parin päivän päästä sieltä pois, on ollut n. puoli vuotta siellä... dry.gif Kiva on ollut lukea sen juttuja fb:ssa kun aina on yli +30 lämmintä, kun täällä oli -30... ph34r.gif
Tekisi mieli hakea itselleenkin saikkua, työtökkii niin perhanan paljon... ja ranne on alkanut temppuilemaan jatkuvasta koneen ääressä olosta dry.gif
tizzian
Esmolle ja tuoreelle Siiri-mammalle paljon onnea! flowers.gif
Toivottavasti kaikki sujui hyvin ja pienokaisista tulee tomeria koirakansalaisia.

Täällä kaipaillaan myös lomaa minkä perään tuntuu haikailevan Turuskakin.
Ja vuokraisäntä uhkailee kohtapuoliin palata etelän lämmöstä kotiinsa ja niin joutuu tizzian-polo taas ties minne biggrin.gif se onkin oma lukunsa minne.. pari vioikkoa sitten sekin oli vielä selvempää kuin nyt. Luottakaamme siihen että kaikki järjestyy.

Hiljaista näyttää täällä tosiaan nykyään olevan, sen mitä olen välin käynyt kurkkaamassa. Ja kas kummaa hämmästykää - olen muuttanut pois koneen äärestä - siinä ja siinä että tulee edes iltaisin enää avattua. Menenkö lääkäriin vai onko tapaus jo toivoton? Vai olenko viimein parantunut... oops.gif
wiputar
Minäkin täällä päivittäin käyn kyllä kattomassa, josko olis jutun juurta, mutta kovin on hiljasta.
Heinolaan ei ihmeempiä; ootellaan josko saatais kohtapuoliin kämppä Vantaalta, hakupaperit kun on ollu jo lokakuusta vetämässä. Kohtahan ne tarttee uusiakin, että ovat voimassa.
Meilläkin oltu tässä flunssassa pitkät tovit ja lisäks mun kädet on ollu tänä talvena pahemmassa kunnossa kun koskaan aiemmin. Työttömänä päivät kotona olen, enkä kyllä usko, että näillä käsillä töitä pystyisikään tekemään. dry.gif
Wupsu
mäkin oon kattellu vuokra-asuntoja, vaikka mihinkään en tästä oo muuttamas biggrin.gif

rakastuin pariin rivari kämppään, kun niissä oli sillee jännästi kaks kerrosta rolleyes.gif voivoi ku sellaseen pääsis muuttaan.. vois ainakin yrittää kuvitella asuvansa kakskerroksises omakotitalos sleepy.gif

ja nyt alkoi sitten taas kauankaivattu viikonloppu <3 suuntana olis karvia ja siellä sitten pitäis oleilla ainakin lauantai iltaan asti... Kaveri kun pyyteli kanssaan krouviin, kun siellä on jotkut helkutin naamiaiset biggrin.gif
Jos eräs toinen kaveri saa suostuteltua itselleen jostain kuskin ja jonkun muun kaverin messiin niin ne tulee oletettavasti kans poikkeen karvias ja suunnittelin, et jos hyppäisin niitten kyyttiin sit ja lähdettäis kohti mouhijärveäbiggrin.gif
mutta tie nyt sit et mitä tapahtuu.. rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.