LAINAUS(sipa @ 1.2. 2010, 10:29)

Mäkin kerkin nyt vasta koneelle, kun kävin aamulla labrassa ja sit menin Apteekkin kun on siellä Sellossa ja saman tien Cittariin, kun piti hakea yhtä shamppoota kun Prismassa sitä ei ollut, ja laitonpahan Vikingloton vetämään kun en ole eläissäni kuin kerran sitäkään pelannut ja siitä on toista kymmentä vuotta aikaa.. Nythän sielä on jättipotti, että pitäähän sitä sit kokeilla tuuriaan silläkin saralla..
Kiireistä se on sinullakin ollut ja silti oot vielä koneelle ehtinyt hetkeksi infoileen

.
Kävinpä minäkin eilen päivällä koneella kurkkimassa ja kirjoitellutkin olisin jotain, mutta toi sun apteekkikäyntis ilmoitus sai mut poistumaan koneelta. Olin itsekin käynyt apteekissa ja ruokaostoksillakin ja tyhjentänyt ostokset kassista just ennen koneelle tuloa omille paikoilleen, mutta toi sun apteekkikäyntis herätti mulle mielikuvan, ettei mun kassista tyhjentämien ostosten joukossa ollut näkynyt mitään asioinnistani apteekissa. Eipä siinä tilanteessa oikein muuta voinut kuin mennä tsekkaa ostokset uudelleen ja todeta , että apteekkikäynnistäni ei ollut muuta tositetta ostoksesta kuin kassatosite, että näkymättömästä tuotteesta oli jotain maksettu. Eihä siinä sitten autanut muuta kuin lähteä uudelleen apteekkiin, mistä se ostokseni sitten löytyikin kassan hyvästä tallesta.
Kyllä otti pattiin toikin asia, enkä varmaan ois pukenut kenkiä uudelleen jalkaan lähteäkseni Itikseen asti uudelleen, mutta koska olin ostokseni jo maksanut, vaikka ei enempää kuin 5e, niin kiire mulle tuli kuiteskin saada senkin rahan edestä ostamani tabut kotiin.
Katselin minäkin "kimppaVikingejä", mutta en sitten toistaiseksi langennut moiseen, vaikka houkutus oli suuri, kun kympillä ois saanut sadan rivin kimpan.
Meen tänään tai huomenna kytikselle omaan Ärrään, jos vaikka halvemmalla irtois kimppajuttu täysosumalla
Täytyisköhän sun, Sipa, kuin munkin lähteä jollekin leirille, kun sieltä noinkin "paljon" kirjoitettavaa liikenee meidän ostoskäyntien lisäksi