Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mikä on loppuviimeks ärsyttävin piirre naisissa?
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Mikä on loppuviimeks ärsyttävin piirre naisissa?

Se on se, että ainakin kaikki mun tuntemat naiset kykenee nukahtamaan alle kahdessa sekunnissa, olosuhteista, ajasta tai mistään huolimmatta.
Uni tulee ku laittaa vaan silmät kiinni. Näin mulle on vakuutettu ja näin mä ole myös asian todennu.
Siis naisten kohdalla.

Ku itte on joskus valvony öitään ja ajatus pyörii, siis monet erilaiset ajatukset, niin kyllä käy kateeks ku toinen yksinkertaisesti vieressä sammuttaa omat valot sulkemalla luomet.
Sit jos vielä jotain koittaa sanoa, vastaus on: Minä nukun nyt..
ja tuosta kun kuluu noin 1,6 sekuntia, alkaa naisella jo krooh-pyyh-zuuf äänet kuulua vaikka tapahtuis mitä ja olis minkälainen myrsky ja katto irtoo...

Tää on tosi juttu ja se v*tuttaa!

Cee
tizzian
^ Siis hei miehet tekee niin, ei naiset! Sulla on nyt menneet noi asiat pahemman kerran sekaisin...

nimim. kuinka kauan selviää kolmella nukutulla tunnilla per vrk...
Cee
Mutta entä kun kello soi aamulla? tai siis nykyään kännykkä?
Nainen sulkee sen, toki niin että se soi uudelleen pian. Sitä kutsutaan jokski torkkutoiminnaksi kaiketi johka mä ainakin herään. Mutta nainen painelee sitä kännykkää 6 minuutin välein ja se aina vaikenee.
Lopuksi puhelin ei enää yritä.
Sitte tulee oman puhelimen vuoro, joka piippaa voimistuvalla äänellä. Tokenen jo ensimmäisiin, koska olenhan juuri kuullut kolme kertaa herätyksen naisen puhelimesta.
nousen istumaan ja otan puhelimen käteen ja annan sen piipata. Siis voimistuvalla äänellä.
Nainen ei reagoi. lopuks laitan puhelimen naisen tyynylle huutamaan kuin sireeni. Nainen ei reagoi (huom hän on rämplännyt omaa puhelintaan n. 20 minuuttia ennemmin).

Nousen kunnolla ylös ja laitan valot ja sanon sotilasäänellä, että pitäskö sunki nousta, taidat olla myöhässä. Sitte nainen herää ihan hämillään.

Sitte ku siltä kysyy, että etkö herää ees mun puhelimeen, niin vilpitön vastaus on, että en tietenkään, eihän siinä ole mun soittoääntä...

Siis jumalauta, miten suomessa voisi yleinen varoitusääni toimia, kun edes herätyskellot ei aiheuta mitään reagointia ilman omaa soittoääntä? Pitäisköhän yleiseen varoitusääneenkin saada parisataa versiota....

Mutta kateellinen olen näille naisille noilla unenlahjoilla!

Cee
sipa
Tiz:in kanssa samaa mieltä.. Sillä ainakin meillä kun mun kello soi ei mies edes koskaan kuule sen ääntä saatika sitten heräisi siihen ja mulla toi torkkutoiminto on myös käytössä, mutta nousen heti kun se soi uudestaan, kunhan saan sen 9 min huilia.. biggrin.gif Ja mä en siis mene töihin vaan ukko menee, mä vaan nousen keittämään sille kahvit ja laitan leivät valmiiksi.. ph34r.gif
Cee
LAINAUS(tizzian @ 27.1. 2010, 15:42) *
^ Siis hei miehet tekee niin, ei naiset! Sulla on nyt menneet noi asiat pahemman kerran sekaisin...

nimim. kuinka kauan selviää kolmella nukutulla tunnilla per vrk...

tähän piti vielä vastata, etten ole armeijan jälkeen kauheesti nukkunu miesten kaa, joten kokemukset lähinnä naisista.

Cee
tizzian
^Sori, mutta vaikuttais noiden sun tekstien perusteella, että nimenomaan nukut miehen kanssa biggrin.gif
Tosin, en tapaa nukkua naisten kanssa, joten ehkä edustan sitten poikkeuksellisen unetonta ja helposti heräävää sorttia?! Hmm...mutta ei, ei se niin ole, asiasta on kyllä tuttujen kanssa puhuttu. Päättelemme siis että sulla on ilmeisen harvinaislaatuinen emäntä talossa. Tai että se on akkamaisen ovela wink.gif
Cee
LAINAUS(tizzian @ 28.1. 2010, 11:05) *
^Sori, mutta vaikuttais noiden sun tekstien perusteella, että nimenomaan nukut miehen kanssa biggrin.gif
Tosin, en tapaa nukkua naisten kanssa, joten ehkä edustan sitten poikkeuksellisen unetonta ja helposti heräävää sorttia?! Hmm...mutta ei, ei se niin ole, asiasta on kyllä tuttujen kanssa puhuttu. Päättelemme siis että sulla on ilmeisen harvinaislaatuinen emäntä talossa. Tai että se on akkamaisen ovela wink.gif

Oon kokoaika puhunu monikossa, elikkä ei yks nainen, vaan ne kaikki...

Don cee
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.