Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kakku tarjoulu!
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Turunen
On tullut sen verran paljon jo kirjoiteltua tännekkin että taitaa olla aika laittaa kakkutarjoilut pystyy xlaugh.gif

Niin ja nimiehdotuksi tuohon vapaa valintaiseen titteliin otetaan vastaan smile.gif
sipa
Kiitos.. Oikein ihana kakku.. thumbup.gif Ja paljon onnea valioudesta.. hug.gif Niin ne viestimäärät vaan kasvaa huomaamatta.. ja vuodet vierii siinä samalla.
vipa
Oi ku hieno kakku bleh.gif Ja onnittelut meiltäkin hug.gif
Lydia
Onnitelut flowers.gif ja kiitos kakusta!
abc
LAINAUS(Turunen @ 25.2. 2010, 11:15) *
On tullut sen verran paljon jo kirjoiteltua tännekkin ...

Niin ja nimiehdotuksi tuohon vapaa valintaiseen titteliin otetaan vastaan smile.gif

Niinpä niin, jostain tuli luettua, että Sipan kanssa Facessa kirjoitelette, joten hiukka hitaanlaisesti ne kirjoitusrivit onkin sitten niin muodoin näille sivustoille ilmaantunut biggrin.gif .
Että nimiehdotuksia? Mitenkäs sopisi metsästäjä tai saalistaja rolleyes.gif vai oliskohan sittenkin jotain vallan muuta happy.gif . On hieman vaikeata arvioida nykytilannetta, kun tärkeät infot ilmestyvät todennäköisemmin facen puolella sneaky2.gif .
Turunen
LAINAUS(abc @ 26.2. 2010, 08:18) *
Niinpä niin, jostain tuli luettua, että Sipan kanssa Facessa kirjoitelette, joten hiukka hitaanlaisesti ne kirjoitusrivit onkin sitten niin muodoin näille sivustoille ilmaantunut biggrin.gif .
Että nimiehdotuksia? Mitenkäs sopisi metsästäjä tai saalistaja rolleyes.gif vai oliskohan sittenkin jotain vallan muuta happy.gif . On hieman vaikeata arvioida nykytilannetta, kun tärkeät infot ilmestyvät todennäköisemmin facen puolella sneaky2.gif .

Juu.... oops.gif Facebook on kyllä nykyään aika tärkäe kommunikointi väline mulla, koska sielä pystyn viestittelemään useiden minulle hyvin tärkeiden ystävien kanssa lähes reaaliajassa. Olin monta vuotta sitä vastaan, mutta sitten päätin kokeilla ja nyt olen jäänyt kyllä koukkuun rolleyes.gif Kyllähän sielää tuon Sipan, Hugiksen ja Bellfin kanssa viestitellään ja totta puhut se on vähentänyt minun tänne kirjoittelua... mutta yritän aina parhaani mukaan tännekkin jotain kirjoitella happy.gif Kuvia on sinne helpompi ja nopeampi laittaa kuin tänne... Onkos abc facessa? tai aikookos tulla?
Nimiehdotuksesi on aikas hyviä, kyllä edelleenkin nuo asiat on minulle tärkeitä, joka päiväisi minulle, omalla tavallaan.
Tänään kävisi nimeksi hyvin Nuhanenä, makaan peittojen alla ja yritän parannella itseäni... dry.gif
tizzian
Onnittelut työkoneen takaa huhuilen täältä minäkin! smile.gif Kumma kyllä - nyt ei tule mieleen oikein ensimmäistäkään ehdotelmaa mutta palataan asiaan jonkun yön hiljaisina tunteina - josko vaikka olis sillon kokonainen lista...
bellfegor
Onnitteluja vaan ja kiitos kakusta! Miten olis Diana, metsästyksen jumalatar?
Turunen
LAINAUS(bellfegor @ 26.2. 2010, 22:45) *
Onnitteluja vaan ja kiitos kakusta! Miten olis Diana, metsästyksen jumalatar?

w00t.gif no eipäs nyt liioitella!

Tiz ethän sä näkäjään ole vielä itsellesikään saanut nimeä keksittyä wink.gif
abc
LAINAUS(Turunen @ 26.2. 2010, 09:09) *
Onkos abc facessa? tai aikookos tulla?

Ei ole, eikä aio tulla.

Ai, niin, sen vapaavalintaisen tittelin voi vaihtaa päivittäin ja kokeilla mikä titteli se parhaiten smallaa omaan mielenlaatuun tai muihin fiiliksiin noin yleensäkin ja niistä sitten sen itselleen sopivan ottaa vaikka vakiotitteliksi smile.gif . Vaan mitäpä minä nuoremmille näitä nettijuttuja selittelen, kun heille asiat ovat itsestään selviä ilman mun väliintulojanikin biggrin.gif .
sipa
Turunen Laita Ajokokelas biggrin.gif Kun sä harrastat sitä ajoa koirien kanssa.. Tai sit joku tavallinen titteli.. junnu esim
LaRa & Olli
Kiitos kauniista kakusta ja Onnea!

Olettekin Ellan kanssa olleet mun mielessä tässä viimepäivinä, kun tänne meidän suunnalle on ilmestynyt koira, josta tulee kauheasti mieleen tuo sinun Ellasi. Mikäs tuo nyt olikaan rodultaan?
Valitettavasti titteliehdotuksia ei tällä kertaa tule mieleen...

muoks, Rotu löytyi =)
tizzian
LAINAUS(Turunen @ 27.2. 2010, 08:43) *
w00t.gif no eipäs nyt liioitella!

Tiz ethän sä näkäjään ole vielä itsellesikään saanut nimeä keksittyä wink.gif

Eikun se on mennyt ja ollut ja tullut ja vaihtunut....wink.gif ehkä taas joku päivä joku...
sipa
Tizille Sopis joku tällainen.. Empijä, Vetelehtijä, päättämätön.. Kestämätön.. w00t.gif
Turunen
^ w00t.gif Noissa on hyviä Tizzille

No mä nyt vielä mietin tuota omaani... eiköhän tuon vielä ehdi happy.gif

Niin ja abc mä olen huomannut että monesti vanhemmat ihmiset ovat äärettömän paljon viisaampia kuin minä joten älä yhtään yritä. Vaikka mä välillä, hyvin harvoin, päivitän mun työpaikan nettisivuja, olen monesta asiasta ihan pihalla... rolleyes.gif mutta onneksi on ihmisiä joilta voi kysyä neuvoa happy.gif
sipa
^ Miten olis sit Eräkävijä, Eräkonkari, Italiaano..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.