Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitalisade
Puskaradio > Puskis > K-18
Cee
Nyt se alkaa, meinaan mitalisade olympiaadeissa.
Mä varustin jo koiran lähimmällä mahdollisella kypärällä, koska ne mitalit tulee pikkusen lujempaa ku jotku raekuurot...

Nyt se alkaa....

Cee
abc
Yes, yes ja yes, kyllä ne naiset osaa ja etenkin SUOMALAISET NAISET thumbup1.gif .
Cee
Koirakin anto jo eilisen "välipäivän" jälkeen muutaman renkaan puuttua sen olympiajutusta.

mutta tänään naisten 30km joka on Jarin Virpin päämatka!

Cee

e: Siis tiedätte kai Jarin ja Virpin? http://www.iltalehti.fi/kisaextra/2010022611203911_ki.shtml
abc
No, kyllähän Jari tiedetään. Sen tyypin takia katos Virpiltä hiintoinnostus. Mutta Saarisen jaksamista olen ihmetellyt. Pyöritti tour de sken aivan mielettömässä vauhdissa alusta loppuun ja silti jaksaa vieläkin hyvään vauhdin pitoon.

Oiskohan mun kerrankin annettava tyytyväisyyttä uhkuvaa arvosanaa meidän MIESleijona-jääkiekko-tiimillekin smile.gif . Oli kiva aukaista aamulla telkka, kun ensimmäisenä tuli kuulutus poikain pronssisijoituksesta thumbup1.gif . Päivällä on kait muistettava se pelin koostekin katsoa, että mites rajussa pelissä ne pojat ovatkaan pärjänneet biggrin.gif .

sipa
Onneksi ei saanut Roger kauheeta mitallisadetta niskaansa.. biggrin.gif Aikku hiihti tosi hyvin.. ja Leijoat sai sit sen pronssinsa.. JEE.. Pikkasen odotin kyl Jarin Virpiltä mitalia, mutta eihän se jaksanut.. Kaatua muksahti jossain ja jäi sit mitalitaistelusta.

Kanada vei lätkän maailmanmestaruuden..ja jännäksihän sekin meni..
Cee
Suomi mitaleilla 24. sija.
Etelä-Korea 5.
Australia 13.
Siis tollaiset perinteiset talviurheilumaat.

Niin että ihan hienostihan kisat meni. 26 maata kuitenkin osallistui...

Cee
abc
Ei huolta, Cee smile.gif .
Mä onnistuin tänään vihdoin ja viimein löytämään melkein mun kokoa olevat hiihtokengät, mitkä hetken harkinnan jälkeen ostin. Pari viikkoa sitten löysi yks mun likoista omasta kellaristaan mulle melko käyttämättömät sukset (Leifin perua) ja hiihtosauvat, jotka puolestaan olivat vanhimman tytön, ennenkuin nuorempi sisar ne mulle lupaa kysymättä järkkäs biggrin.gif . Nyt ois mulla vihdoinkin noi hiihtoon tarvittavat kamppeet, joten voidaan vain toivoa Suomea nousuun seuraavissa talviolympialaisissa rolleyes.gif .

Voisin ottaa kisaohjelmaan naisten pitkän matkankin, mutta siihen tarvitaan ainakin yksi huoltomies matkaan mukaan, että noilla laskuosuuksilla ois joku, joka mut maasta ylös nostas, sillä arvelen, etten mä niin pitkiä laskuosuuksia jaksa kaiken aikaa tolpillani olla, etenkään jos sattuu mutkiakin matkaan biggrin.gif .

Ja naisten viestijoukkokin on kahta hiihtäjää vaille täydellinen. Ei siitä oo kuin sellainen liki 40 vuotta, kun keskimmäinen likka (joka noita vermeitä mulle jakoi) oli viimeks suksien päällä, joten eiköhän hiihdot suju vähintäänkin tai ainakin entiseen malliin hänen kanssaan. Ja mä onnistun kyllä takuuvarmasti omalla tyylilläni hiihdosta, jos ei ihan hirveästi ruveta niuhotteleen mistään aikarajoista.

Cee
LAINAUS(abc @ 1.3. 2010, 21:29) *
Voisin ottaa kisaohjelmaan naisten pitkän matkankin, mutta siihen tarvitaan ainakin yksi huoltomies matkaan mukaan,

No ainahan voi tilata Trainers Housesta Virpin Jarin laittaan sulle kannustuskylttejä sun ladun varteen...

Cee
abc
Tais toivo kadota hiihtomenestyksestä ennenkuin ehdin siihen kunnolla edes paneutumaankaan. Tänään mun piti lähteä treenaileen omia erinomaisia hiihtotaitojani, mutta heti tuli kivut ja vaivat jo siinä vaiheessa, etten ehtinyt edes suksiin koskea, joten taidetaan ainakin seuraavat olympialaiset näillä näkymin jättää väliin.

Ja mites kuvittelisit Virpin Jarin kykenevän mua auttaa, kun ei se kyennyt siihen tehtävään Virpinkään kaa, vaikk Virpi on sen lempparihiihtäjä.
sipa
LAINAUS(Cee @ 2.3. 2010, 01:39) *
No ainahan voi tilata Trainers Housesta Virpin Jarin laittaan sulle kannustuskylttejä sun ladun varteen...

Cee

Noilla kriteereillä ei ainakaan voiteta, pitää olla konkreettisempaa.. joku raavas mies sinne ladun varteen nostelemaan eukkoja ylös.. biggrin.gif

LAINAUS(abc @ 2.3. 2010, 08:43) *
Tais toivo kadota hiihtomenestyksestä ennenkuin ehdin siihen kunnolla edes paneutumaankaan. Tänään mun piti lähteä treenaileen omia erinomaisia hiihtotaitojani, mutta heti tuli kivut ja vaivat jo siinä vaiheessa, etten ehtinyt edes suksiin koskea, joten taidetaan ainakin seuraavat olympialaiset näillä näkymin jättää väliin.

Mulle kävis varmaan samoin, joka paikkaan kolottais jo ennen suksille pääsyä.. biggrin.gif Olen tässä just miettinyt, että olis varmaan kivaa opetella toi luistelutyyli, mut ei oo välineitä, kun kerran tajusin että hiihto ei ole mun laji, ja annoin sukset naapurin rouvalle. Mä kyl myös kaatuisin joka nyppylässä, kun en uskaltais laskea sitä rentona alas, että niitä miehiä sais olla siten useampikin siellä mua ja abc:tä nostelemassa. että taidan jättää suosiolla väliin minäkin seuraavat kisat.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.