Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Meillä juhlitaan taas
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Hugis
Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Hugo, paljon onnea vaan wub.gif Hugo Paappanen täyttää tänään kunnioitettavat 9 vuotta happy.gif

Edelleen tuo ihmepappa jaksaa juosta pitkin tiluksia, joka aamu on tarkistettava pihan kaikki kulmat ja nurkat, karattava kakalle yleisen tien varteen (kuka sitä omalle tontilleen paskoo...) ja laukattava huulet hulmuten takaisin, kun mamma alkaa komentaa dogrun.gif Fyysisiä vaivoja ei ole ja vaikka joulukuussa pelkäsin menettäväni sen tappeluvammojen takia lääkärinpöydälle, se on taas elämänsä kunnossa.

Kertasin tuossa eilen illalla yhteistä taivaltamme ja ajatella, mitä kaikkea olemme yhdessä kokeneet. Kun Hugo tuli mulle pienenä pennunpalleroisena, kanssamme asui vielä Peppi- ja Otto-kissat sekä avomies. Ensin lähti ukko, sitten muutimme pienempään asuntoon Hugon ollessa noin vuoden ikäinen. Seuraavaksi elämäämme taapersi Helmi, joka sotki lauman kuviot ensin kokonaan ja sitten kissojen keskinäisen sovun, joka johti siihen, että jouduin etsimään Pepille uuden kodin. Tilaa kuitenkin tarvittiin, joten muutimme taas. Sitten nukkui pois Otto, sain työpaikan maalta ja minä sekä kaksi kovaa H:ta muutimme taas muutamaksi kuukaudeksi rivitaloon, kunnes löysimme sopivat maat ja mannut.

Sen jälkeen onkin ollut yhtä hulinaa. Helmi lähti taivaan kotiin, taloon tuli kaksi kissaa ja kaksi kania sekä Harald. Muutaman kuukauden päästä saapui Hilla. Pois nukkui toinen kaneista, paikan täytti Felix. Sitten jouduimme päästämään Haraldin pois. Kaiken kaikkiaan Hugo on siis asunut kanssani viidessä asunnossa ja kanssamme on asunut 10 lemmikkiä, joista viisi on enää menossa mukana. Siinä on aika paljon yhdelle koiran elämälle smile.gif

Ja mä vannon, Hugon tapahtumarikas elämä ei ole rauhoittumaan päin, meillä on uusia suunnitelmia ja kuvioita suunnitteilla wink.gif
Hugis
Vielä kuva päivänsankarista tältä päivältä biggrin.gif

s-ml
Voi waude, mahtava ikä Hugolla eikä kuvasta uskoisi papparaiseksi smile.gif

Miljoona kiloa onnea noin reippaalle Hugolle!

happybday.gif
Lydia
Onnea Hugolle flowers.gif happybday.gif
sipa
Myöhästyneet onnittelut papparaiselle täältäkin.. On kyllä pirtsakaan näköinen miäs.. wub.gif
LaRa & Olli
Hirmuisesti onne Hugole kunnioitettavan iän saavuttamisesta!
Ei kyllä todellakaan kuvasta uskoisi papparaiseksi wub.gif
wiputar
Myöhästyneet onnittelut nuorekkaan näköiselle papparaiselle! smile.gif
vipa
PALJON ONNEA HUGOLLE myös meiltä flowers.gif happybday.gif
tizzian
Oikein paljon onnea komeasti varttuneelle koiraherralle! smile.gif
abc
Todellakin kunnioitettavat yhdeksän vuotta ja liiemmälti sairastamatta. Tsemppiä Hugolle tulevillekin vuosille thumbup.gif .

Voiskos tässä samalla pyydellä, että jos Hugis on kuin muutkin siirtymässä "facebookin" puolelle kirjoituksineen, niin kuitenkin Hugosta kävisit ainakin kerran vuoteen kertomassa kuulumiset. Onhan Hugo ollut meidän tai ainakin mun elämässä yks osa kokonaisuutta, joten mielelläni seuraisin jatkossakin sen kuulumisia dogrun.gif .
Turunen
Myöhästyneet onnittelut täältäkin kautta Hugolle thumbup.gif
Hugis
Kiitos kaikille onnitteluista smile.gif

Abc, eihän facebook tiilenpäitä korvaa, siellä vaan pystyy kiireessäkin päivittämään muutamalla lauseella omaa elämäänsä. Tottakai kerron Hugon kuulumisia jatkossakin, ja meidän muidenkin jos niitä kukaan jaksaa lukea wink.gif Nyt on vaan ollut matalapainetta perheenjäsenen sairauden ja Haraldin menetyksen takia sekä lisäksi valtava remppakiire... Siitä kerron lisää, kun saan sen valmiiksi whistling.gif
abc
LAINAUS(Hugis @ 11.3. 2010, 17:50) *
Abc, eihän facebook tiilenpäitä korvaa, siellä vaan pystyy kiireessäkin päivittämään muutamalla lauseella omaa elämäänsä. Tottakai kerron Hugon kuulumisia jatkossakin, ja meidän muidenkin jos niitä kukaan jaksaa lukea wink.gif... ... valtava remppakiire... Siitä kerron lisää, kun saan sen valmiiksi whistling.gif

thumbup1.gif, thumbup1.gif ja hyvä, hyvä, että pysytte tiilenpäissä. Mua todellakin rupes vaivaamaan, kun täällä oli hiljaista ja sitten joku hihkas ison liudan nimiä, ketkä täältä siellä facessa käy. Rupesin aattelemaan, ettei kenenkään ihmisen päivittäinen aika riitä millään kertoa kaikkialle päivittäisiä kuulumisiaan.
Täällä jaksetaan ja jopa halutaan lukea kaikki kuulumiset, joten ainakin minä olen ihan mielissäni jos tutut ja turvalliset immeiset pysyvät edelleenkin näissä maisemissa.

Vai remppakiire oops.gif , mitähän mullistuksia onkaan tulossa? Tuskin mitään baarikaappia, mutta koirille mahdollisesti jotain... Tai mitenkäs tässä mitään voi lähteä arvailemaan, kun ei olla ensimmäistäkään kunnon vinkkiä asiasta vielä saatu biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.