Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kesäaika ja palmusunnuntai
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
sipa
Muistakaahan sitten että tulevana sunnuntaina 28 pvä ollaan siirretty kelloja tunnilla eteenpäin kun kesäaika alkaa

Palmusunnuntaikin on, ja silloinhan on se "noitavaino" käynnissä, elikkä pikkunoidat jahtaavat meitä vitsojen kera.. laugh.gif

Turunen
Juu kylläpä oli kiva herätä kukonlaulun aikaa ja lähteä töihin... yawn.gif
Esmo
Mulla kävi sitten niin hölmösti, että siirsin jo lauantai-iltana kännykän kelloa ja laitoin herätyksen klo 7.15 lähteäksi töihin klo 8:ksi. Aamulla kello soi ja sain itseni lähtövalmiiksi. Ulko-ovella muistin että laitanpas vielä tallentavan digiboksini oikeaan aikaan, jotta illan tallenteet menevät oikeaan aikaan talteen. Siinä sitten ihmettelin kun boksin kello oli vasta 5.40... Kaiken järjen mukaan puhelimeni oli yöllä siirtänyt itse itsensä oikeaan aikaan ja mä siten herännyt tuntia liian aikaisin... Pöh rolleyes.gif
sipa
Hyvä Esmo.. Puhelimet tuppaa vaihtamaan automaattisesti sen ajan jos on asenutettuna se automaattiselle.. Miehen veli toi sunnuntai aamuna kännykkänsä mulle kun se ei ollut vaihtanut kellon aikaa, ja sanoin että onko tää ollut koko yön auki, ja olihan se.. Sanoin ei siihen tarvii sit muuta kuin sammuttaa se ja laitaa udestaan päälle..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.