Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hupsista
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Hugis
Jokohan mä uskaltaisin täälläkin kertoa meidän uudesta perheenjäsenestä... Erik-heppa muutti mun autotalliin viime viikon perjantaina wub.gif

Sehän tässä on se remontin kohde ollut, eli abc ei ihan oikeaan osunut arvailuissaan, että koirille jotain rakennellaan. Autotalli tyhjennettiin, revittiin liiat hyllyt seinistä, rakennettiin sinne karsina ja vedettiin paimenlangalla autotallin ympärille talvitarha smile.gif Kesätarha tulee sitten tuonne sivummalle pihaan, kunhan lumet sulaa ja pääsen laittelemaan sinne kepit.

Erik muutti Satulta tänne siksi, että sen karsina tarvittiin uudelle hepalle ja mä en halunnut menettää sitäkin kaikkien näiden menetysten jälkeen. Olen kuitenkin ehtinyt kiintyä siihen tässä talven aikana, kun olen käynyt sitä hoitelemassa ja ratsastamassa. Toisekseen tarvitsin tähän väliin muutakin ajateltavaa ja touhua kuin borkkujen asiat, niiden parissa kun on pari viimeistä vuotta vierähtänyt. Tällä hetkellä en voi ajatellakaan uutta borkkua, niin kipeän paikan Harald jätti mun sydämeen. Nyt on sitten kädet täynnä lannanluomista, hepan tapojen opettelua ja Erkin koulimista aikuisen hevosen tavoille. Se on vielä niin nuori ja tuntuu taantuneen mun kanssa varsaksi jälleen, että olen saanut kyllä tutustua heppojen sielunmaisemaan ihan uudelta kantilta happy.gif

Kuvia laittelen, kunhan jossain välissä ehdin niitä ottaa. On se ihana.
Esmo
Tää on niiiin ihana uutinen! wub.gif Susta on tullut niin maalainen, kun jo heppakin omassa pihassa... Mä tuun sit ainakin kesällä paijailee Erikiä smile.gif
vipa
Ihanaa kuulla kerranki hyviä uutisia biggrin.gif Oikein tuli hyvälle mielelle ittekkin happy.gif Ehkäpä joskus mullekkin onni suosis ja sais oman hepan. Ja jos oikein onni potkis ni saisin viel oman prätkän wink.gif Hauskoja yhteisiä hetkiä teille happy.gif
sipa
Onnea Hugikselle.. Hienoa että Eki muutti sun luo.. thumbup.gif
abc
Hevonen ohmy.gif . Et sitten yhtään suurempaa hoidokkia kekannut? Kohta sitten rupeet rakentelee tallia, tallin perään, että kaikki hevoslajin sukulaiset pääsevät talvisuojaan. Eikös niitä heppoja pidä sukiakin kaiken aikaa? Borkkuja ei kummiskaan. Niitä suitaan silloin, kun keritään laugh.gif .

Oot tainnut funtsia hepan ens talven lumikelejä varten. Silloin auto talliin ja heppa käyttöön. Aamuisin laukalla kouluun kiirehtien ja illalla taas kotiin päin, samalla laulaen, että; hei laukkaa ratsu reima jne... biggrin.gif . En oo varma, mutta sellainen tuntuma mulla on, että heppa pysyy kuitenkin paremmin tiellä mitä auto.

Hyviä laukkahetkiä kummiskin sulle ja sun hepalle smile.gif .
abc
LAINAUS(vipa @ 27.3. 2010, 21:16) *
... Ehkäpä joskus mullekkin onni suosis ja sais oman hepan. Ja jos oikein onni potkis ni saisin viel oman prätkän wink.gif

Etkös sä asu kerrostalossa?? Ei sellaiseen ainakaan heppaa unsure.gif ja motskarillekin pitäis talli olla, että olis suojassa sivullisten "korjailuilta", että olis kunnossa, kun itse ottaisit sen käyttöösi.

Nyt rupeet vain patistelee äitiä sen ison omakotitalon hankintaan, missä olis hepalle talli ja motskarillekin joku suoja paikka. Äkkiäkös äiti lapsosen toiveet täyttää tai ainakin unelmoi voivansa niin tehdä biggrin.gif.

Ja jos huomaat, että äiti rupee ainoastaan unelmoimaan sun puolesta, niin aina voit yrittää jankutus meininkiä asiasta ja päivästä toiseen. Kokemuksesta sanon, ettei ne äidit kauaa kuuntele lastensa marinoita. Täytyy kuitenkin todeta sen verran lisää, että toiset äidit hiljentää lasten marinat täyttämällä toivotut toiveet, mutta sitten on kyllä melkoisesti niitäkin äitejä, ketkä eivät marinoita/jankkaamisia kuuntele, vaan antavat "koivuniemen herran" puhutella, ellei marinat muuten lopu biggrin.gif .

Pidetään peukkuja, että ilman marmatuksia tai äidin lahjoituksia (ainakaan kaikilta osin), olisit joskus joko hepan tai motskarin omistaja thumbup.gif

Mäkin rakastan motskareita, niitä mitkä näyttävät motskareilta, eivätkä muistuta harrikoiden mallia.

sipa
abc Mähän etsin joka päivä sitä maatilaa meille.. biggrin.gif Melkein joka päivä koluan Jokakoti ja muut sivut läpi.. Puuttuu vain se millä maksetaan se tila.. Lotovoittoa edelleen odottava..
tizzian
Kuvia odottellessa paljon onnea uudesta porukan jäsenestä H-kerholle! smile.gif Eikös siitäkin saada sorvattua H kun se on kerta hepohevonen..?! Iso H? Juu..mulla jäi hiukan vähiin nuo unet...taas... lookaround.gif
s-ml
Vai heppa, ja kohta tulee toinenkin, tarviihan se nyt kaverin smile.gif Onnea vaan, tosi kiva juttu.
Ostin viime kuussa toisen autotallin, ei tosin kovin suurta. Sellaisen reilut kolmekymmentä neliötä, mitähän sinne keksisi muuta kuin romua. Kummasti vaan kaikki vapaa tila täytyy ihan huomaamatta. shifty.gif
tizzian
Pihkeinen sentään...onko se Hugis nyt ihan tyystin unohtanut ne fotot?! Hmmm...H-kerho taitaa olla jo sen verran iso katras että verottaa senkin hoito oman aikansa. Mites muuten on, onko uusia kavioeläimiä ilmaantunut pihapiiriin niinkuin s-ml veikkaili?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.