Sehän tässä on se remontin kohde ollut, eli abc ei ihan oikeaan osunut arvailuissaan, että koirille jotain rakennellaan. Autotalli tyhjennettiin, revittiin liiat hyllyt seinistä, rakennettiin sinne karsina ja vedettiin paimenlangalla autotallin ympärille talvitarha
Erik muutti Satulta tänne siksi, että sen karsina tarvittiin uudelle hepalle ja mä en halunnut menettää sitäkin kaikkien näiden menetysten jälkeen. Olen kuitenkin ehtinyt kiintyä siihen tässä talven aikana, kun olen käynyt sitä hoitelemassa ja ratsastamassa. Toisekseen tarvitsin tähän väliin muutakin ajateltavaa ja touhua kuin borkkujen asiat, niiden parissa kun on pari viimeistä vuotta vierähtänyt. Tällä hetkellä en voi ajatellakaan uutta borkkua, niin kipeän paikan Harald jätti mun sydämeen. Nyt on sitten kädet täynnä lannanluomista, hepan tapojen opettelua ja Erkin koulimista aikuisen hevosen tavoille. Se on vielä niin nuori ja tuntuu taantuneen mun kanssa varsaksi jälleen, että olen saanut kyllä tutustua heppojen sielunmaisemaan ihan uudelta kantilta
Kuvia laittelen, kunhan jossain välissä ehdin niitä ottaa. On se ihana.