Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ella-Bella 2 vuotta!
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Turunen
Ella-Bella täytti eilen 2 vuotta! thumbup.gif tai itse asiassa jo toissapäivänä...
Uskomatonta miten nopeaan aika aina välillä tuntuu menevän, vastahan mulla oli pieni ylisuurilla korvilla varustettu sydämmen valloittaja ja nyt edelleenkin liian isoilla korvilla varustettu muruseni, jonka muka pitäisi olla jo aikuismainen... w00t.gif ei kuuloakaan.... dogrun.gif
Kuvia laittelen kunhan saan tuon kurakasan pestyä... rolleyes.gif
Esmo
Onnea! thumbup.gif Olihan nakkikakkua tarjolla?! biggrin.gif
wiputar
onnea!

Vastahan Siiri oli pieni pentunen blink.gif
vipa
Onnittelut nuorelle neidille biggrin.gif
Turunen
Ei ollut nakkeja meidän lähikaupassa... unsure.gif Ella sai lohiannoksen ja pauranjalan happy.gif joka piti haudata tietenkin mun raparperipenkkiin... rolleyes.gif
Ja huomenna mennään sit kehässä pyörähtämässä... mua jäänittää... lookaround.gif
wiputar
Piti sanomani että Ella blush.gif laugh.gif

Näin sitä sekoaa heti nimissä kun käy toisessa ketjussa katsomassa Siiriä petujensa kanssa w00t.gif
Lydia
Myöhästyneet onnittelut Ellalle! flowers.gif
Ilmeisesti siis Ellalla ja Myyllä on aika tarkkaan kuukauden ikäero...
sipa
Myöhästyneet onnittelut Ella-Bellalle.. happybday.gif Kyllä se aika vaan rientää.. Justhan hää oli jätikorvainen nuori neiti.. biggrin.gif
s-ml
Myöhäiset onnittelut niin synttäri kuin myös ropista, sertistä ja cacibista smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.