Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Haluatteko tosiaaan?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Niitä, näitä, tiilenpäitä...
Kaptah
Jos kukaan ei kirjoita mitään, niin tämä kanava kuolee Facebook'in yms. parempien medioiden jalkoihin. Nyt on korkea aika ryhdistäytyä!

Juttua kehiin ja draivia masinaan !
Wupsu
Mitenniin "parempien medioiden" ??

Eihän tätä parempaa ole biggrin.gif

taitaa porukalla olla sen verran kesälomakiireitä tai pelkkiä kesäkiireitä, ettei ehdi niinkään kauhiasti netissä pyöriin:)
Cee
LAINAUS(Kaptah @ 18.6. 2010, 19:45) *
Jos kukaan ei kirjoita mitään, niin tämä kanava kuolee Facebook'in yms. parempien medioiden jalkoihin. Nyt on korkea aika ryhdistäytyä!

Juttua kehiin ja draivia masinaan !

No olen mä ainakin koittanu..

Mutta kukaan ei kommentoi mihinkään. Toisaalta ymmärrän sen, koska geeli ei halua keskustella asioista.
Elikkä ei koiria, ei politiikkaa ja homma rulaa.
No mutta laittaahan tänne ihmiset kuvia koirista jotka nojaa soffaan....

Cee
Wupsu
heiheihei.. ei kaikki pistä kuvia koiristaan eikä kaikki ole geelejä dry.gif

muunmuassa mie en voi edes pistää kuvaa koirasta, kun en sellaista omista, kissoista ja kissanpennuista olis kyl läjä kuvia tarjolla mikäli joku haluaa nähdä rolleyes.gif
abc
Ryhdistäydy ohmy.gif ? Mites ihmeessä tässä ryhdistäydyt, kun selkä ei parhaalla tahdollakaan tahdo totella ja oikaistua wacko.gif . Ja sitäkin suurempi ongelma on tän koneen ja siihen liitetyn kapulan kanssa. Jos on minusta tullut hitaampi kuin etana, niin kapulan ansiosta on koneesta tullut hitaampi kuin minä. En todellakaan jaksa istua ja odotella sivujen tai viestien vaihtumisia kuvaruudulla kaiken päivää. Mutta odottakaas kunhan tulee joulukuu ja kapulan saan vaihdatettua taas verkkoon, niin saattaapi käydä niin, että pyytämällä pyydätte, etten kaiken aikaa ois "äänessä".

Mua sitten ällöö kaikki tällaiset 2vuoden sopimukset, joita ainakin teleoperaattorit harrastavat. Onneks sain tän kapulan myötä hyvän opetuksen, niin en ainakaan jatkossa minkään laista pitkäaikaista sopimusta kenenkään kanssa tee.

Tuonne k-18 meinasin kerran jo kirjoitellakin, että ahkerin kirjoittaja nykyisin taitaapi olla Cee. Jopa tää niitänäitä-osio jää kakkoseksi, vaikka täällä on enemmn kuin yksi kirjoittaja yhteensä laskettuna biggrin.gif .

Ja mitä tule politiikkaan, niin se , jos mikä, on AINA mielenkiintoista sekä ympäripyöreästi vaihtelevaakin ... etenkin ammattipolitiikkojen... niistähän saa samalla oppia yksityiselämän koukeroistakin biggrin.gif . (Maksaispa mullekin joku hyvää palkkaa siitä, että tulee tässä mummunkin elämässä aina näitä erilaisia sekasotkuja tehneeksi wink.gif ).

abc
Ai, niin. joko Wupsu täytti 19v. ? Äkkiähän aika on mennyt, kun mun mielestä ei vielä ole kulunut puolta vuottakaan, kun täytit 18v. Paljon onnea Sinulle ja 19 ikävuodellesi flowers.gif .

Sandylle myös onnitteluni syntymäpäivän johdosta flowers.gif . Olen kade. Haluaisin itsekin olla edes sinun ikäisesi, niin sais hoideltua vielä sitä sun tätä ja vieläpä viheltäen ja hommat hoituis kuin leikiten.
Aiotkos tänä kesänä tuurata Sipaa? Sipalla näyttää olevan huisin pitkä loma. Hyvää lomaa ja mukavia ilmoja hänelle toivottelen.

Cee, mäkin otin kerran kantaa k-18:ssa politiikka-asiassa. Oli polttava aihe isoäideistä tuolloin telkussa ja muualla. Tais vain mun kirjoitukseni olla niin hyvä, että kun lähetysnappia palstalle painoin, niin bittitaivaan arkistokaappiin kirjoitus heti napattiin, koska se ei milloinkaan sun luettavaksesi tullut biggrin.gif .
Cee
LAINAUS(abc @ 19.6. 2010, 13:21) *
Cee, mäkin otin kerran kantaa k-18:ssa politiikka-asiassa. Oli polttava aihe isoäideistä tuolloin telkussa ja muualla. Tais vain mun kirjoitukseni olla niin hyvä, että kun lähetysnappia palstalle painoin, niin bittitaivaan arkistokaappiin kirjoitus heti napattiin, koska se ei milloinkaan sun luettavaksesi tullut biggrin.gif .

Harmi sad.gif
toi isoäiti -juttu on ongelmallinen. Tai ei oikeastaan ole: Suomelta viesti maailmalle että emme elätä kaikkia!

Asiasta vanhaseen, kopsattu muualta Vanhasen aikaansaannoksia:

Budjetti 2003 2010 Indeksin ylitys/ alitus
Inflaatio 10,6 %

tulot 30448 31200 2,4% -8,13 %

puoluetuki 14,88 36 141,94 % 131,34 %

presidentti 8,77 15,2 73,32 % 62,72 %

eduskunta 100,7 122,2 21,35 % 10,75 %

UM 765 1190 55,56 % 44,96 %
Taide 330 385 16,67 % 6,07 %

lapsilisä 1 lapsi 90 100 11,11 % 0,51 %

peruspäiväraha 23,02 25,63 11,34 % 0,74 %

opintoraha 259 298 15,06 % 4,46 %

Ja päälle kaikki ne kauniit puheet sosiaalisesti oikeudenmuakisesta politiikasta.

Cee
Sandy
abc Minäkin olen tosi huono kirjautumaan tänne sisään ja kommentoimaan mitään nykyisin. Sipan tuuraus taitaa jää kyllä nyt aika vähiin. rolleyes.gif Meikäläisen aika menee myös siellä Facebookin puolella, että ei paljon muuta kerkiä tekemäänkään.

Kiitokset vaan onnitteluista. Meikäläisen hommat on kyllä aika hitaanlaisia jostain syystä. Ei ole sellaista energiaa mitä tuntuu muilla tämän ikäisillä vielä olevan, mikä lie syynä siihen. Laiskuus vai muut syyt?

Mutta yritetään nyt välillä kirjoitella tännekin joskus jotain whistling.gif
Wupsu
kiitoksia vain onnitteluista rolleyes.gif mä suunnittelin täs just et joskos mä tästä viel 6 vuotta vanhenen ja sit lopetan sen homman tyystin biggrin.gif eli jos joku multa tulee kyseleen ikää siinä 6 vuotta myöhemmin nii mä oon ikuisesti 25 wink.gif

ja nykyään tunnen itteni ihan pilleristiksi, kun äippä innostu jonkun hiivanhäätökuurin ostaan mulle ja itelleen ja sit se meni ja osti mulle kromi tablettejakin vielä siihen päälle... dry.gif biggrin.gif
wiputar
Itse olen kotiutunut toisaalle paremmin kuin tänne, joten hyvin vähän tulee käytyä täällä nykyään blush.gif
Hugis
Kesälomakiirusta pukkaa niin, ettei paljon ehdi pitkiä juttuja kirjoitella blush.gif Meille on muuttanut uus laumanjäsen, pikkuinen Topias Porkkanahäntä, täysiverinen navettakissa wub.gif Reilun kuukauden päästä laumamme täydentyy koiravauvalla, "Tärviön Tynamiitti" on tänään tasan yhden viikon ikäinen.

Pihallahan nää päivät kuluu, näillä helteillä on melko tukalaa olla sisällä, kun lämpömittari näyttää 30 astetta...
Lydia
^Teillä vaan lauma kasvaa... Mitäs kisut sanoivat uudesta tulokkaasta?
Hugis
Teuvo ja Tuutikki eivät ole kovin ihastuneita uuteen tulokkaaseen, sähisevät ja murisevat ohimennessään. Tuutikki on muuttanut lähes kokonaan ulos, Teuvo käy puolet vuorokaudesta sisällä nukkumassa rolleyes.gif Talven tullen on varmaan sitten pikkupakko alkaa sopeutumaan, kun eivät enää tarkene ulkona nukkua.
tizzian
Vai piinaa se hiljaisuus palstaa yhä.
Allekirjoittanut on juuri palannut karjalan kunnailta nettiyhteyksien pariin ja koittaa jollain tapaa sopeutua arkeen paluuseen. Ei ihan kivutonta, ei.

Hugis mikäs se on tulokas Tärviö koiriaan? Niin ja onnittelut tietysti myös kisulaisen kotiin muutolle.

Meillä oli lainakoira mukana mökkireissulla - oli oikeastaan yhteishuoltajuus mökin omistajan kanssa. Oikeastaan oli menossa sinne hoitoon, mutta kun niin kovasti meidän perään oli niin tehtiin moinen yhteishuolto biggrin.gif Olipa mukava nähdä miten arasta karvakorvasta löytyi maaseudun rauhassa ihan kunnon koira. smile.gif
tizzian
^ Kyl maar juu on tosiaan aikas kuollutta täällä - erakkopalstailua... hmm... kaivautukaas nyt vaan näkyviin sieltä...taatusti joku kävi tämänkin lukemassa ja ajatteli jotta ei hemmetti, eikö vieläkään mitän fiksua tongue.gif
Kuinkahan kauan tuo canon akku oikeen aikoo latautua...tahtos jo napauttaa täyden akun kameraan ja päästä kokeilemaan nouseeko savu ensin kameran ja käyttäjän päästä...
Turunen
LAINAUS(tizzian @ 9.7. 2010, 11:30) *
Kuinkahan kauan tuo canon akku oikeen aikoo latautua...tahtos jo napauttaa täyden akun kameraan ja päästä kokeilemaan nouseeko savu ensin kameran ja käyttäjän päästä...

Eli sulla on nyt se uusi kamera? thumbup.gif kuvia, kuvia, kuvia! w00t.gif kyllä ne sitten herää niitä kuvia kommentoimaan...
tizzian
Juu ihka ensimmäinen järkkärini - Canon EOS 550D - taidanpa pitää siitä... happy.gif Täytyy vaan toivoa että kanssaeläjä täytää hetken aikaa jääkaappia kun omat rahat on kiinni tuossa...
Lydia
Mäkin haaveilen digijärkkäristä, mutta ne ovat niin hintavia... Ei oikein jaksa innostua kuvaamisesta tolla mun digipokkarilla.
Tuossa jokunen viikko sitten löytyi mun kadoksissa ollut filmijärkkäri, jossa on ollut jotain vikaa. Jos sen saisi korjattua tai hankittua siihen uuden rungon, niin voisi kokeilla pitkästä aikaa kuvaamista filmikameralla.
kippax
Huonoja tekosyitä, mutta kiirus ja muut monenmoiset asiat ovat tehneet sen, että en muista käpästä täällä. Enpä kovin viihdy facebookissakaan, harvoin sinne kirjoittelen. Monesti olen yrittäny ryhdistäytyä ja alkaa kirjottelemaan, sillä niitä tapahtumia riittää ihan joka päivälle smile.gif . Tässä päivänä yhtenä, kun oli aikamoisen vilkasta, tuli mieleen että vois laittaa ilmoituksen jonnekin ilmotustaululle. Se ilmotus olis tällainen " vaihdetaan vilkas, tapahtumarikas päivä, rauhalliseen päivään jolloin ei tapahtuisi mitään. Päivän kohokohta olisi kaupassa käynti". biggrin.gif
bellfegor
Mulla on ongelmana se, että ei oikeastaan ole mitään raportoitavaa, vaikka samalla on niin kiirutta, ettei ehdi kissaakaan sanomaan kuin lököelukaksi. Uusi pomo on edelleen ihana, koirat terveitä ja välillä olen ollut jo kolmen asunnon ja kahden kesämökin "loukussa". Että siinä niitä tärkeimpiä. Uusi kamera pitäisi munkin hankkia, mutta kun ei saa toimeksi.

Pssst, kippax, ipanakuvia, kiitoosss!!!
tizzian
^ Toivottavasti et sentään liian tukalasti "loukutettuna".
Mikäs moista kameraa kaipailet? Tuo oma ostos on tähän asti osoittaunut oikein mukavasti - saanut kiitosta myös kanssaeläjältäkin joka on ottanut kuvia työkseenkin. Itselläni menee tosin hetki aikaa opetella panasonicin jälkeen canonin nappulat, mutta enpä tuota pois antaisi biggrin.gif

Omalla kohdalla samaa vaivaa - eipä ole mitään sen suurempaa tapahtunut mistä kirjoitella, mutta onpa tässä töissä läkähtyessä joku tovi aikaa naputellakin...
bellfegor
"Loukussa" ei oikeastaan ole muuta vikaa kuin se, ettei oikein kerkiä mistään niistä nauttimaan, kun samaan aikaan pitäis olla myös toisaalla biggrin.gif Mutta onhan ainakin vaihtelua, kun sahaa paikkojen välillä...
Tuota samaa Canonia olen miettinyt, kun saman merkin filmijärkkäriä ja digipokkaria olen tottunut käyttämään. Jotenkin se merkki vain tuntuu käteen omimmalle. Kunhan nyt laittelet niitä kuvia häristeeksi, niin mun on kohta pakko tarttua toimeen ja ostaa se kamera biggrin.gif
kippax
Bellfegor, ipanakuvia tulee heti kun saan kuvat kamerasta koneelle. Voisin melki luvata että viikonlopun aikana saan aikaseks laittaa kuvia tulemaan smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.