Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: WW JH
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
Heidi&koirat
Viestillä tuli tietoa että Hilde-Marie Fredriksson ja 3 muuta suomalaista on päässyt finaaliin!!! Finaalin tuloksia odotellaan jännittyneenä!!
Tipsuttaja
1. Slovakia, pointteri
2. Ruotsi, australianterrieri
3. Venäjä, suursnautseri

Suomalaiset edustivat hyvin, mutta eivät selvästikkän olleet tuomarin showtyyppiä (: Tiia Nyberg kisasi espanjanvesikoiralla, Mimmi Tumppila lhasa apsolla, Maija Kärki niin ikään lhasa apsolla ja mä havannankoiralla.

En siis päässyt jh-kilpailuiden kautta finaaliin, vaan olin Suomen edustajana. Tiia, Mimmi ja Maija pääsivät siis ensin semi-finaaliin ja siitä vielä finaaliin! Onnea smile.gif
Pia
Onena hienosta edustuksesta!

Ja erityiskiitokset Hildelle Harmin esittämisestä rotukehässä!
-tiiuli-
Onnittelut kaikille semifinaaliin päässeille!! thumbup.gif flowers.gif

Oisko kellään kuvia? ois nimittäin mukava kahtoa... rolleyes.gif
Oliko ketään muilta suomalaisia handlereitä muuten kisaamassa, jotka ei päässy semifinaaliin?? unsure.gif
Nomy's
LAINAUS(-tiiuli- @ 28.6. 2010, 14:42) *
Onnittelut kaikille semifinaaliin päässeille!! thumbup.gif flowers.gif

Oisko kellään kuvia? ois nimittäin mukava kahtoa... rolleyes.gif
Oliko ketään muilta suomalaisia handlereitä muuten kisaamassa, jotka ei päässy semifinaaliin?? unsure.gif

No suomalaisia jotka eivät sijoille yltäneet olivat ainakin Kajanderit, minä, ja Ellen Harjanne.. Varmaan on muitakin:)
missi
JH -kuvia löytyy täältä: http://www.ridehesten.com/Heste-billeder/S...chString=junior

Onnittelut Hildelle.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.