Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vantaalla tokoa?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
-Hansu-
Onko Vantaalla päin toko-harkkoja jonne pääsisi helposti julkisilla?
On tuon tokon treenailu hieman jäänyt kun seura joka järjesti tikkurilassa muutti helsinkiin sad.gif
Lydia
Itä-Vantaalla vai?

Ainakin HSKH järkkää, mutta jos ne on Ojangossa sinne ei julkisilla kovin helposti pääse sad.gif

Koivukylässä on Koivukylän koiraharrastajat ja koulutukset alkavat to 4.9.2003 klo 18.30 ja jäsen pitää olla.

Siinä ne taitavat ollakin...
coton.fan
Mun tiätääkseni Vantaalla ei nyt järjestetä kun soittelin mutta itse käyn keravan koiraharrastajissa tokoilemassa joka torstai sompion kentällä klo:18.30 ja sinne julisilla pääsee... Ainiin pitää olla myöskin jäsen.. Mutta toi hakunila yllätti kun soittelin niin ei tokoa ajateltu järjestää wink.gif Että mitäköhän ne mulle sit on selitelly??
Lydia
Hakunilassa toko alkaa 15.9. muuta tietoa minullakaan ei vielä ole rolleyes.gif

coton.fan: Ne on varmaan tarkoittanut, ettei kesällä ole...
Lydia
Hakunilassa toko ma 18.30-
-Hansu-
Kerava on kyllä turhan kaukana sad.gif
Hskh:n tiesinkin, mutta sinne kun ei julkisilla oikein pääse.
Lydia
No muuta ei varmaan ole tarjolla, jollei toi Koivukyläkään käy sad.gif
coton.fan
No Lydia mä kyllä tässä syksyn alussa soittelin.. confused.gif No ei sillä väliä, tärkeintä että saan tokoilla!!! Toivotaan että, Sinä kippura löydät jostain ryhmän minne pääsee helposti!!
-Hansu-
Onkos siellä Puistolassa joku koirakerho? Olen jotain kuullut että järjestäisivät jotkut kisat kohtapuolin.
Tietääkö kukaan siitä enempää confused.gif
-Hansu-
Kiitos Lydia!
Kysymyksiä on nyt sitten lähetetty. Saas nähdä jos me johonkin päästään rolleyes.gif
coton.fan
Toivotaan että pääsette... rolleyes.gif
Tiibetinbulli
Minä vuorostani yritän etsiä Helsingistä koirakerhoa, joka järjestäisi tokokoulutusta muulloin kuin torstai iltaisin! Tuntuu, että kaikilla kerhoilla on tokotreenit torstaisin, onko "torstai tokoa täynnä?" blink.gif

.. harmittaa vain kun haluttaisi koiraa treenata ja siihen ei tunnu ole mahdollisuutta. Edellisessä viestissä olleet linkit olivat kyllä avuksi ja sain laitettua tiedusteluja menemään, ehkäpä meitä vielä onnistaa! thumbup.gif
-Hansu-
Nyt meitä onnisti! Pääsimme keväällä alkavaan Puistolan ilo ry:n toko-ryhmään thumbup.gif
Summer.
Minä käyn Alpo koirani kanssa Koivukylänkoiraharrastajat ry: n järjestämissä koulutuksissa, keväällä ehkä myös agissa. TERKUT SIELTÄ JENNILLE JA HUGO- HOFFILLE! T: Pauliina ja Alpo
Jennina
LAINAUS(Kippura @ 1.12. 2003, 15:43)
Nyt meitä onnisti! Pääsimme keväällä alkavaan Puistolan ilo ry:n toko-ryhmään thumbup.gif

Onnea! thumbup.gif
Velmunen
No ei aivan Vantaalta ole tietoa, mutta Tuusulan Kennelkerho ainakin järjestää TOKOa. Ei ainakaan ole kaukana Vantaalta. smile.gif
Tiibetinbulli
Onko kenelläkään tietoa koirakerhosta Helsingin seudulla, joka järjestäisi toko-koulutusta tammikuusta alkaen muina kuin torstai iltoina?
Olen laittanut muutamalle koirakerholle postia, mutta vastauksia ei kuulu, ei kuulu... unsure.gif
>tinja<
Me käydään tuusulassa biggrin.gif sunnuntaisin wink.gif
coton.fan
Me käytiin keravalla´torstaisin
Lulu
Onkohan Vantaalla alkeistokoryhmiä, joihin otettaisiin nuoria (suunnilleen 13-18-vuotiaita) kevätkaudella 2011? Olen tässä parin päivän aikana googlettanut ja googlettanut, mutta tuntuu, ettei mistään löydy. Tai no toki löytyy, mutta vuoden 2010 kesän ja syksyn ryhmiä, mutta niistäpä onkin paljon apua.. :/
Lydia
Tuskin vielä missään seurassa on tietoja ensi kevään ryhmistä. Kannattanee seurata tilannetta vuodenvaihteen jälkeen.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.