Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tipsujen omistajat!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Lydia
Kun noita muita on kyselty, ajattelinpa "kartoittaa" kuinka paljon tipsuihmisiä täällä pyörii....

1. koiran nimi?
2. sukupuoli?
3. ikä?
4. väri?

ja toki noitten lisäksi saa kertoa muutankin mitä mieleen juolahtaa...
Lydia
Aloitanpas itse tongue.gif

1. Arundina Goffini eli Riku
2. uros
3. kuukauden kuluttua 10wee biggrin.gif
4. punainen

Rikun kanssa ollaan harrasteltu agilitya ja tokon alokasluokan liikkeet herra osaa ja tekee kun sille päälle sattuu wink.gif Näyttelyissäkin on tullut käytyä...
Lempiherkku on broileribulla
missi
LAINAUS(Lydia @ 4.9. 2003, 11:59)
Kun noita muita on kyselty, ajattelinpa "kartoittaa" kuinka paljon tipsuihmisiä täällä pyörii....

1. koiran nimi?
2. sukupuoli?
3. ikä?
4. väri?

1. Misschiefin San Josefiina "Missi-mummo", narttu, kohta 13wee, soopeli
2. Misschiefin Uncle Donald "Aku", uros, 9wee, tricolour (partic., jos tuomari sanoo rolleyes.gif )
3. Misschiefin Venicethedennis "Ville", uros, 4wee, tumma soopeli
4. Misschiefin Xerxes Mehrzad "Mertsi", uros, 2wee, punainen
5. Shibazhan Jacobinia "Niia", narttu, 6,5wee, soopeli
6. Shibazhan Kerria "Geri" (räpätäti biggrin.gif ), 1wee (20.9.), soopeli
7. Annastiina Mirabella "Mira", narttu, 8kk, hopeasoopeli
8. Lecibsin Pandora "Doora", narttu, 8wee, punainen
-meninköhän laskuis sekasin lookaround.gif

1:stä; ei asu kotona, vaan tavallaan sijoituksessa, viettää siis eläkepäiviään muualla. Akun emä, ja edesmenneen kantanarttuni jälkeläinen, jolla lapsia ja varsinkin lapsenlapsia on aikas paljon, ja nyt myös lapsenlapsenlapsia teehee.gif
2:sta; on Suomen I:n tipsu, jolle kennelliitto on myöntänyt ansiokkaasta toiminnasta kunniamaininnan whistling.gif thumbup.gif Myös Suomen I:n tipsu, josta on tullut venäjän mva whistling.gif
6:sta; luulee olevansa kaikista suurin, vaikka on tipsuistani pienin teehee.gif
7:sta; Villen tytär, joka on toosii söpö.
8:sta; Mertsin emä, ihana kotikoira, joka ei todellakaan tykkää olla nly-hihnassa.
Lydia
Eikös täällä muka muita liiku kuin minä ja missi confused.gif
missi
LAINAUS(Lydia @ 5.9. 2003, 16:13)
Eikös täällä muka muita liiku kuin minä ja missi confused.gif

Ei näy liikkuvan, harmi confused.gif
Katja72
Onhan mulla ½tipsu joka tosin on äitini kasvatti ja asuu siellä smile.gif Mun harteille jää vaan näyttelyttäminen blink.gif

1. Maarikan Afrodite "Elli"
2. Narttu
3. 5v
4. tumma soopeli (joku tuomari käyttänyt sanaa riistanvärinen)

Elli on aivan ihana luonteeltaan. Parhaimmillaan noin niinku näyttelyitä ajatellen pennutuksen jälkeen. Ihanat pennut saattoi maailmaan ja ne 3 niistä ovat olleet jo näyttelyissäkin.

Elli tosiaan asustaa äitini hoivassa, mutta on täällä meillä aina sillointällöin smile.gif

Elli Mikkelin näyttelyssä. Tulos Avo eri/3
>tinja<
LAINAUS(missi @ 4.9. 2003, 22:33)
LAINAUS(Lydia @ 4.9. 2003, 11:59)

1. koiran nimi?
2. sukupuoli?
3. ikä?
4. väri?

1. Misschiefin San Josefiina "Missi-mummo", narttu, kohta 13wee, soopeli
2. Misschiefin Uncle Donald "Aku", uros, 9wee, tricolour (partic., jos tuomari sanoo rolleyes.gif )
3. Misschiefin Venicethedennis "Ville", uros, 4wee, tumma soopeli
4. Misschiefin Xerxes Mehrzad "Mertsi", uros, 2wee, punainen
6. Shibazhan Kerria "Geri" (räpätäti biggrin.gif ), 1wee (20.9.), soopeli
7. Annastiina Mirabella "Mira", narttu, 8kk, hopeasoopeli
8. Lecibsin Pandora "Doora", narttu, 8wee, punainen
-meninköhän laskuis sekasin lookaround.gif

1:stä; ei asu kotona, vaan tavallaan sijoituksessa, viettää siis eläkepäiviään muualla. Akun emä, ja edesmenneen kantanarttuni jälkeläinen, jolla lapsia ja varsinkin lapsenlapsia on aikas paljon, ja nyt myös lapsenlapsenlapsia teehee.gif
2:sta; on Suomen I:n tipsu, jolle kennelliitto on myöntänyt ansiokkaasta toiminnasta kunniamaininnan whistling.gif thumbup.gif Myös Suomen I:n tipsu, josta on tullut venäjän mva whistling.gif
6:sta; luulee olevansa kaikista suurin, vaikka on tipsuistani pienin teehee.gif
7:sta; Villen tytär, joka on toosii söpö.
8:sta; Mertsin emä, ihana kotikoira, joka ei todellakaan tykkää olla nly-hihnassa.

Mertsin vir. nimí on vaikee... biggrin.gif Mut hyvä! smile.gif Mitä? Gerikö räpätäti? biggrin.gif eihän Geri nyt... tongue.gif
missi
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 5.9. 2003, 20:29)
Mertsin vir. nimí on vaikee... biggrin.gif Mut hyvä! smile.gif Mitä? Gerikö räpätäti? biggrin.gif eihän Geri nyt... tongue.gif

Nimi on Persiaa, ja tarkoittaa vapaasti suomennettuna: Persian kuningas luotu rakkaudella whistling.gif
>tinja<
LAINAUS(missi @ 5.9. 2003, 23:40)
Nimi on Persiaa, ja tarkoittaa vapaasti suomennettuna: Persian kuningas luotu rakkaudella whistling.gif

Sulla tota kekseliäisyyttä riittää wink.gif Mistäs Persiaa oot oppinu wink.gif
missi
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 5.9. 2003, 20:56)
Sulla tota kekseliäisyyttä riittää wink.gif Mistäs Persiaa oot oppinu wink.gif

Mul nyt sattuu oleen sellainen lasten nimikirja, jossa on lähes 20 000 lasten nimee, siel löytyy mm. arabiaa, thaimaa, kiina, japani, vanha Saksa, persia jne. jne. sit ne on laitettu englannix, ja ite pystyy sen sanan kääntään sit suomex. smile.gif
coton.fan
Mun seuraava koira kyl on Tipsu!! Kunhan toi Coton vauva kasvais muutaman vuoden isommaks... tuleeks ne hyvin toimeen??Siis Coton ja tipsut näin yleensä ottaen? Mun kaveril on sellanen ihuna on suomen muotovalio ja saa kaikista näyttelyistä erinomaista!! rolleyes.gif
missi
Heips coton.fan! Mulla on tuon tipsulauman lisäksi todellakin 1 coton, joka juuri täytti 11-vuotta (ja kukaanhan ei sitä vielä usko). Voin siis sanoa että toimeen tulevat erittäin hyvin, sillä cotonhan tulee kaikkien kanssa toimeen! Siinä piisaa energiaa enemmän kuin yhdessä tipsussa, joten tuo munkin vanhus juoksuttaa mun kaikki tipsuni väsyksiin laugh.gif . Kannattaisi ehkä pikku hiljaa ruveta jo miettiin kaveria cotonillesi (mulle pitäis syntyä tipsun pentuja siis 9vkon päästä, käy vierailees mun kotisivuilla ->valikko ->vauvahuone, ja sieltä alemmat kuvat jossa on vanhempien kuvat). Luovutus menisi mulla tammikuun ekalle/ tokalle viikolle *wink*.
>tinja<
LAINAUS(missi @ 6.9. 2003, 10:12)
Mulla on tuon tipsulauman lisäksi todellakin 1 coton, joka juuri täytti 11-vuotta (ja kukaanhan ei sitä vielä usko).

Ei, missi huijaa, Hani on 1v tongue.gif wink.gif biggrin.gif
Lydia
Kyllä tipsut taitavat olla aikas sosiaalisia....
ja kloonaantuvat kummasti wink.gif
Suurimmalla osalla tuntemistani ihmisistä, joilla on tipsu (tai oikeastaan tipsuJA)
on niitä lauma biggrin.gif
coton.fan
Joo-o tota kannattais rupee miettimään teehee.gif tongue.gif
Lydia
Eikö täällä enempää tipsuväkeä käy unsure.gif
Jasu
Noh... ilmoittautuu hänkin nyt sitten joukkoon cool.gif

En jaksa alkaa noita koiruuksia luettelemaan blink.gif
Mutta löytynee kotisivuilta thumbup.gif
Pia
LAINAUS(missi @ 4.9. 2003, 19:33)

Ehdottomasti Tiinan lauman paras koira! wub.gif Mää tuun ja vien sen sulta, sitten mullakin on tipsu tongue.gif
>tinja<
LAINAUS(_BeRrY_ @ 10.9. 2003, 14:38)

Ehdottomasti Tiinan lauman paras koira! wub.gif Mää tuun ja vien sen sulta, sitten mullakin on tipsu tongue.gif

Mä vien eka! tongue.gif Ja sen lisäksi vien Gerin, Hanin, Villen ja ..
missi
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 10.9. 2003, 14:43)

Eikä... sad.gif ohmy.gif älkää nyt kaikkia viekö, muuten mulle ei sit jää yhtään tipsuu baa.gif Oottee ilkeitä teehee.gif
>tinja<
LAINAUS(missi @ 10.9. 2003, 18:01)

Eikä... sad.gif ohmy.gif älkää nyt kaikkia viekö, muuten mulle ei sit jää yhtään tipsuu baa.gif Oottee ilkeitä teehee.gif

Äää... tongue.gif Kyllähän sulle nyt vielä jää... teehee.gif
Pia
LAINAUS(mäyräkoira-89 @ 10.9. 2003, 15:11)
LAINAUS(missi @ 10.9. 2003, 18:01)

Äää... tongue.gif Kyllähän sulle nyt vielä jää... teehee.gif

Sä et saa Niiaa sly.gif Se on mun thumbup.gif Sä saat kaikki muut, mut Niia on mun wub.gif

Ps, Tiina älä ihmettele jos Niia on joku kaunis päivä kadonnut, mä vain toivoin sitä omakseni cool.gif
missi
LAINAUS(_BeRrY_ @ 10.9. 2003, 21:05)
Sä et saa Niiaa sly.gif Se on mun thumbup.gif Sä saat kaikki muut, mut Niia on mun wub.gif

Ps, Tiina älä ihmettele jos Niia on joku kaunis päivä kadonnut, mä vain toivoin sitä omakseni cool.gif

lookaround.gif eikää... Niia ei katoo mihinkään, paitsi nyt joulukuussa Ruotsiin PMV-03 nly:n. Tiedän BeRrY, et Niia on kaikki kaikessa kaikille, olen sen jostain kumman syystä kyl huomanna wub.gif whistling.gif
SannaK
Ei varsinaisesti minulla, mutta vanhemmillani, on tipsu... jota minä sitten nappaan aina välillä näyttelyihin mukaan. wink.gif

1. "Jekku" Ziestan Lilroy
2. uros
3. 16 kk
4. soopeli
Lydia
Löytyihän lisää tipsu-väkeä biggrin.gif laugh.gif
Katja72
Löytyi juu, mutta kovin vähän kumminkin meitä on blink.gif Taitaa olla toi bichon frise sellanen "muotirotu" että niiden omistajia on kovasti liikenteessä ja kirjoittelee tännekkin teehee.gif
Giordior
1. koiran nimi? 2. sukupuoli? 3. ikä? 4. väri?

Tashi-Gong Cayenne (Pippuri), narttu, reilu 14 vee grand old lady, soopeli
Tuuling Yennes Anzelinga (Anni) narttu, n.9 vuotta. mummeli, soopeli (ed.tytär)
Giordior LouLou (kiki, vieraileva tähti, pentuja suunnitteilla) narttu, n.3 v, soopeli, ja edellisen tytär, eli muodostaa kolmannen sukupolven tipsuissani, ja on seuraavan Giordior pentueen suloinen pikku hepsankeikka emä)
Tuuling Hin Lotus (lotus) narttu, 1 vee, musta-valkoinen tan merkein, eli tricolor. Todellinen neiti persoonallisuus.

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.