Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pistäkääs kuvia koiristanne
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 6: Ajavat ja jäljestävät koirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6
Miraf
Bella nuorempana...

Bella tässäkin

Siinä mein pilkkukoira Bella...
Pisara
Ihania. wub.gif
Ronjan
Tässäpä meidän Ronja:
mmg

kreikanajokoiraneiti.
suvii
Meidän ukko : D

Sivuprofiilia.

Joskus pentuna.

Siinä kummatkin <3.

Vähän seisontaa.
_berni_
summer- : aivan mahtavia kuvia! thumbup.gif
Blueslady
Kun tännekin tuli liityttyä niin laitetaanpa kuva vihikoira Ginasta, joka tiistaina täyttää ½ vuotta, kuva siis otettu tänään.

Nera
Ihania kuvia wub.gif wub.gif wub.gif
Taisu
Vaikka en itse omistakkaan 6 ryhmän koiria niin pakko laittaa muutamia kuvia siskoni koirista johon rakastuin täysin eli siis Basset Hound! wub.gif
Käytiin sitten eilen mätsärissä koettamassa Hiljan(13kk) ja Ronjan(7kk) kans.Tyttäreni osallistui Ronjan kanssa eka kertaa mätsäriin ja laps&koira kisaan,tulivatkin sitten 4.sijalle ja riemu oli rajaton 7vuotiaalla tytöllä! biggrin.gif
Tästä se lähtee..

Tässä tuomari jututtaa..ja meinaa remmit olla solmus..

..mitäh..voitettiinks me..mikä homma tää nyt on laugh.gif

Ja väsyneet mut onnelliset kisailijat! wub.gif
Turunen
Laitetaas tännekkin noita Sissin kuvia.

Blueslady
Uusia kuvia Tiinasta 8 kk

Kuvissa esiintyy myös 2 v suursnautserinarttu Milli.
Annelinne
Taisu:

Onnee nuorelle händlerilupaukselle thumbup.gif Siitä se sitten lähtee!

Siten ei kun kehiä kiertämään wink.gif Nuorena se on vitsa väännettävä ja noidan makkaroiden kanssa kokemus on valttia biggrin.gif Sen verran luupäitä ovat niin kehässä kuin kehän laidallakin rolleyes.gif
Turunen
Sissi on kasvanut jo isoksi tytöksi, tänään, metsälenkin jälkeen harjoiteltiin näyttelyitä varten ja samalla räpsittiin uusia kuvia blush.gif

NooorA
innocent.gif Onpas Sissi ihana koira siis tosi ihana! innocent.gif

Onpas täällä myös hiljaista lookaround.gif
Jarkko
Kettumiehen Secret Dream rolleyes.gif Americanfoxhound

http://img512.imageshack.us/my.php?image=sisko1002qr4.jpg
Turunen
^ ihana pentu! ja heti on päässyt tosi toimiin biggrin.gif
mmg
tukitaans kuvasaastetta muutamasta kreikanajokoirasta.

Apollo, toimii metsällä:

EuW-06 Platon, toimi kehässä:

Nana- neitiseni, toimii erinomaisesti kaverina, ekan kerran pupumetsälle viikon päästä..:
Turunen
Kreikanajokoirat on todella ihania! wub.gif Tuon Apollon olen itse asiassa tavannutkin viime keväänä, ihana koira. Onnea pupu metsälle.
Puuhis
Peten 2- vuotis kuva.

NooorA
Tammikuussa!Tammikuussa tulee pentu meille se suomenajokoira. Saadaan siitä pentueesta paras pentu! thumbup.gif Ihanaa saada suomenajokoiran pentu! wub.gif Kun näki ihania suomenajokoiria voittajassa! cool.gif
australianpaimenkoira
LAINAUS(Nermunda @ 11.12. 2006, 08:14)
Tammikuussa!Tammikuussa tulee pentu meille se suomenajokoira. Saadaan siitä pentueesta paras pentu! thumbup.gif Ihanaa saada suomenajokoiran pentu! wub.gif Kun näki ihania suomenajokoiria voittajassa! cool.gif

anteeksi kun taas kyselen, mutta tuleekos tämä pentu oikein jostain kennelistä vai joltakin yksityiseltä henkilöltä? wink.gif
voih, pentukuume nousi taas hälyttäviin lukemiin, vaikka juuri sain sen pari astetta laskemaan! smile.gif
NooorA
Se on kennelistä. rolleyes.gif Koira kuume tulee helposti voin sanoa. Taino pentu kuume... whistling.gif Ottikos kukaan suomenajokoira tuloksia voittajassa? Kun kiinnostaa kun ei ehtinyt katsoa. wink.gif Harmittaa!
Turunen
Tämmösiä tuloksia löytyi suomen ajokoirajärjestön keskustelupalstalta:

PENNUT UROKSET
Linnuskorven Otto 1KP ROP

PENNUT NARTUT
Kahvanahon Karisma 1KP VSP

JUN UROKSET
Kahvanahon Herkules EH1
Kulhonkasanova EH2

NUO UROKSET
Olli ERI1 PU4

AVO UROKSET
Karo ERI1 PU3
Mastomäen Karu H
Nilairan Luukas H
Tahvo ERI2

VALIO UROKSET
Mulonsalon Konsta ERI1 PU1 ROP

VET UROKSET
Kuttatörmä Saku ERI1 PU2

JUN NARTUT
Kahvanahon Sarraheinä EH2
Pokon Pippuri EH1

NUO NARTUT
Jopesalon Silmu EH3
Kellolan Iipi ERI1 PN2
Syysaamun Murku ERI2

AVO NARTUT
Pahkavaaran Nero ERI1
Pitkän Säpinä EH2

KÄY NARTUT
Kahvanahon Virvatuli ERI1

VALIO NARTUT
Eiman Seita ERI2 PN3
Kahvanahon Wella ERI4
Ruokosuon Cami EH3
Ruokosuon Ruska EH
Smiku ERI1 PN1 VSP

KASVATTAJALUOKKA
Kennel Kahvanahon 1KP ROP
NooorA
Mulonsalon Konsta ! Hyvä. Koska oli ko se että se oli meijän tulevan pennun isän isä tai äitin isä. thumbup.gif Sehän siottu halli 1 nii 2. Kyllä mä olin kuitenki voittajassa.Tietenkin.
mmg
Kiitos Turunen onnentoivotuksista kreikkalaiselle sinne pupumetsälle, hyvin toimi Nanakin smile.gif

Turunen
thumbup.gif Jee hienoa! Minkälainen tuo kreikkalainen on muuten? eroaako paljon suomalaisesta? Ainakin noin pika tapaamisen perusteella ovat aika rauhallisia
Nera
Aivan ihanan näkösiä noi Kreikanajokoirat wub.gif
Turunen
Uusia kuvia Sissistä, kiva kun on uusi kamera biggrin.gif

Puuhis
Siis eikös Mulonsalon Konstan isä ole FIN MVA FIN KVA Konsta, Sakari Potin koira? Jos niin mun edellinen ajokki oli myös Konstan poika, Kotipolun Konstu nimeltään.
thumbup.gif
Nera
Meijän pennun iskä on Mulonsalon Anttu ja tämän Antun veli on sitte tuo Mulonsalon Konsta. Ja näiden iskä on Oikanvuoren Atte ja tämän Aten iskä on sitten Konsta. Jos nyt oikein olen ymmärtänyt. wink.gif
NooorA
Tulin pitkästä aikaa kirjottamaan tännekkin ja katselemaan.
Täällä ollaan jo puhutta paljon kun en ole ollut paikalla mutta nyt olen paikalla vihdoin. rolleyes.gif

Turunen: ihana kuva
Jarkko

Koiruuresta on jo kuva ennestäänkin , mutta laitetaan silti oli ylpeä ekasta ketustaan rolleyes.gif
NooorA
Onnittelut ketusta! thumbup.gif
Turunen
Laittakaas taas lisää kuvia! Toivottavasti saadaan pian niitä pentu kuvia shifty.gif Mutta niitä odotellessa..

Jarkko

Koiranmakkara blink.gif
NooorA
tänne näköjään pistetään kuvia??? No sitten voinkin kysyä täältä. No, mites pystyy laittamaan kuvia ?? Olisi kiva laittaa pojasta kuvia
ansku^
LAINAUS(Fasciner @ 8.6. 2008, 13:17) *

Onpas söpö bassetti siinä <3 Meillä naapurissa on betit bassetteja, ja melko paljonkin smile.gif
Fasciner

Tässä sitten suoraan palstalle kuva grandistani wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.