Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mese osotteita ?!
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6
mirtina
mirtina@bonbon.net, ja päivisin saa puhua, koulussa kun tuppaa olemaan muuten pirun tylsää.. lookaround.gif
Apila
junnuhandleri@hotmail.com aika useesti oon siel wink.gif Ja saa lisätä!
-Hanna-
hanzuliini_90@hotmail.com, saa lisäillä! smile.gif
<Aino>
LAINAUS(Hanzuliini @ 29.9. 2003, 15:31)
hanzuliini_90@hotmail.com, saa lisäillä! smile.gif

Ihanaa, säkin oot saanu mesen excl.gif smile.gif Lisäsin sut wink.gif
Titta
lisäilin osan teistäkin osotelistaani, mut saa kans lisätä ;

titta_rusanen@hotmail.com

tällä viikolla ainakin olen lähes joka päivä tässä koneen äärellä kun on kennelvuoro.... blink.gif
saana
tossa ku jotku kyseli mikä mese on... se on siis chatti jossa voi jutella niille ihmisille/ kavereille jotka itte on lisänny omaan listaan ja toinen on lisänny sut.. biggrin.gif

onhan toi mese mullaki: saana_laukkanen@hotmail.com

saa tosiaan lisätä ja jutella mulle... biggrin.gif
Dommie
puff_in_moon@hotmail.com

on uusi meseosoni. juttukavereita kaipaan wink.gif
phard
Juu, eli vasta nyt sain sen toimimaan.. blush.gif blink.gif
mese siis on anniina.henttu@juniorhandler.zzn.com ja saa lisätä! tulkaa juttelee.. cool.gif
-Suski-
Minutkin saa lisätä ken tahtoo biggrin.gif geisha_poodle@hotmail.com
.~Laura~.
larppaliini@hotmail.com... biggrin.gif
CoToN
coton_fan@suomi24.fi
nikokarhu
Elikä.. Nyt sain minäkin mesen tälle kannettavalle lisättyä ja osohan on nikokarhu@msn.com
~Terhi~
terhi_junnu@microsoft.com Saa lisäillä, kuka tahtoo ja jutella smile.gif Oon suht usein siellä, mutta EI maileja tuohon ossaan ! Kiitos smile.gif
Weldon
Noniin, eli kaivoinpa tämänkin täältä... Mun meseossa vaihtui kaiken hälinän keskellä, se on nyt yksinainen_susi@hotmail.com
~Petra~
mun mese osote on siis baa.gif musse901@hotmail.com sori sanoin eka väärän osotteen blush.gif oops.gif
SaanaS*
simolasaana@hotmail.com Ja saa lisätä jos haluaa... smile.gif
Noradrenaline
En tiiä oonko jo laittanu, mut enivei:salukitar@jippii.fi
Dommie
LAINAUS(Noorah @ 24.10. 2003, 20:15)
En tiiä oonko jo laittanu, mut enivei:salukitar@jippii.fi

yritin lisätä sut, mutta siinää tuli, ettei sulla ole net passport-tiliä, ettäh..? confused.gif
Weldon
LAINAUS(nelli_havanais @ 24.10. 2003, 21:56)
yritin lisätä sut, mutta siinää tuli, ettei sulla ole net passport-tiliä, ettäh..? confused.gif

Minulle tuli sama... blink.gif
~mirGGu~
mä vaihdoin just osotteen, ku ei toiminu sillä vanhalla. uus on mirggu86@hotmail.com
-anna-
onhan se mulla..

annapannapapana@hotmail.com << Tuolla on yleensä..
munkkipossu90@hotmail.com << en ole yleensä.. Kerran kuussa.biggrin.gif

Mutta mut saa lisätä.. puhumaan vain:D
Sharon87
evitah_@hotmail.com

... ehkä tää luetaan turhaksi viestiksi, kun kukaan ei mua kuitenkaan lisää stupid.gif
~Petra~
Siis musse901@hotmail.com wink.gif ton saa lisätä osoitteisiin ihan vapaasti... rolleyes.gif kirjutelkaahan smile.gif thumbup.gif
.~Laura~.
larppaliini@hotmail.com

Lisäilkää smile.gif
Noora
Mut saa lisätä --> noora_su@hotmail.com

Tosin mese ei ole tällä hetkellä toiminnassa kuin koulun koneella. En oo vielä ehtinyt asentaa kotikoneelle. Saa nähdä onnistunko edes rolleyes.gif Joten toistaiseksi mut voi tavata siellä vain koulupäivien aikana sleepy.gif
-Suski-
Jee, muutama uusi mesekaveri oli lisännyt mut biggrin.gif!!
Meseilkäähän ahkerasti, täytyy itsekin lisäillä joitain..
-Maiju-
Kannattaa muuten käydä lisäämässä profiiliinsa oma mese-osote. Sillon se tulee tollaseen palkkiin jokaisen viestin jälkeen. Siis missä on nappulat myös sähköpostille, kotisivuille ym... wink.gif
Näin ei tarvii kattoa aina täältä aiheesta nuita osotteita, vaan näkee jokaisen viesteistä ja profiilista sen! cool.gif
Noora
No niin, sain asennettua mesen kotikoneellekin. Nyt kun en vaan jäis koukkuun lookaround.gif
>tinja<
Koukkuun jäät ja se on varma wink.gif Mäkin oon uusia mesekavereita saanu, mutta lisäilkää vielä wink.gif
Sindy-
No mulla on Sinikka_90@hotmail.com toi on ihan tyhmä tunnus mut mua rupes suututtaa ku kaikki oli varattuja ni laitoin ton biggrin.gif
Titta
En oo varma oonko jo vastannu tähän ja kone on niin hitaalla tuulella niin en viitti käydä kaikkia sivuja läpi, joten;

titta_rusanen@hotmail.com

Saa tulla juttelee mesessä ihan rohkeesti ! tongue.gif
Anzku
Mä en pääsekään nyt vähään aikaan meseileen, koska tää kone ei suostu lataamaan sitä ja toinen kone on seonnut. lookaround.gif
*Noora*
Jep....Eli noora.huttunen@luukku.com tai noora.huttunen@suomi24.fi niistä saatan jopa joskus vastatakkin.... blush.gif
Weldon
LAINAUS(*Noora* @ 1.12. 2003, 19:10)
Jep....Eli noora.huttunen@luukku.com tai noora.huttunen@suomi24.fi niistä saatan jopa joskus vastatakkin.... blush.gif

Mulle tulee kumpaankin että sinulla ei ole net passport tiliä?? blink.gif lookaround.gif
~Shogun~
mä latasin itelleni mesen (sen uusimman version hotmaililta (6,1?) mutta kaikki toimenpiteet suoritettuani kone ilmoitti että palomuuri estää kirjautumisen messangeriin tältä koneelta sad.gif eikö muilla mitään vastaavia ongelmia?
~Ninja~
LAINAUS(~Shogun~ @ 10.12. 2003, 22:46)
mä latasin itelleni mesen (sen uusimman version hotmaililta (6,1?) mutta kaikki toimenpiteet suoritettuani kone ilmoitti että palomuuri estää kirjautumisen messangeriin tältä koneelta sad.gif eikö muilla mitään vastaavia ongelmia?

Mullakin tulee joskus niin, mutta kun koetan vähän ajan päästä uudelleen niin toimii smile.gif
Noradrenaline
Juu, nykyisin on. salugaani@hotmail.com
Pia
Mun mese arkisin 7-17 on piakaha@hotmail.com muuten telauri@hotmail.com
phard
joop, laitanpa tähän uudelleen anniina.henttu@juniorhandler.zzn.com ja saa lisätä ja tulla juttelee cool.gif
Omppo
Joulutunnelmissa ja vapaan ajan ylitarjonnassa sain tarpeekseni "sähköpostiosoitetta ei ole rekisteröity"-muistutuksista ja rekisteröin itselleni hotmailin osoitteen, jotta saan itselleni ihan nimen.
Messenger-osoitteeni on nykyään

makinenanna@hotmail.com
-anna-
niin, mullaki on tää vanha.
vielä joululoman, sen jälkeen vaihtuu dominotar@hotmail.com
ja nyt on annapannapapana@hotmail.com

Mulla on sitten webkamera.

Ja jos ei puhu, niin poistanu kun yhteen aikaa oli niin paljo, ja pari vaan puhui.. että dillee.
Maija
beadyeyed@hotmail.com mikäli joku haluaa lisätä smile.gif
~Aino~
duetto_007@hotmail.com
Mielelläni otan uusia mesekamuja vastaan, joten saapi lisätä smile.gif !
Noradrenaline
Uusia mesekamuja täälläkin kaivataan! wink.gif Mese ossani on tuolla jossain, joten kerrataampa hieman. eli,

salugaani@hotmail.com
-serafina-
Sharon87 ja jossu, saanko lisätä teidät..? wink.gif
#Jossu#
LAINAUS(-serafina- @ 25.12. 2003, 21:04)
Sharon87 ja jossu, saanko lisätä teidät..? wink.gif

Jos mua tarkotat niin ilman muuta... biggrin.gif
-Suski-
laitetaanpa uusiksi munkin osoite, taitaa löytyä jostain tuolta aiemmilta sivuilta, mutta vähän niinkuin "muistinvirkistykseksi" wink.gif

geisha_poodle@hotmail.com

Ja kaikki saavat lisäillä, toivottavaa olis myös et joku sanoiskin joskus jotain wink.gif
Standard Schnauzer
Joo mun mese on sit:

snautzer89@hotmail.com whistling.gif
~Ninja~
Tässä on vielä mun osoite: ninja.mielonen@hotmail.com

Lisäilkää ja tulkaa juttelemaan, uusia mesekamuja kaivataan smile.gif
nikokarhu
Pitäisköhän tuota minunkin osotetta viel mainostaa, eli:

nikokarhu@msn.com

Saa sit keskusteluun kutsua ihan vapaasti biggrin.gif biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.