Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mese osotteita ?!
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6
melli
Eli kertokaapa mese osotteitanne kun tartteisin niitä uudestaan kun kone oli korjaamossa niin lähti kaikki tiedot pois .... sleepy.gif
joten niitä nyt tänne !
Mun uus on :
tiianie@hotmail.com

tongue.gif
.Sini.
Juu. sini1991@hotmail.com
diva
eikös ollut jo tälläinen aihe...tai?
no ainakii :: kelly8569@hotmail.com biggrin.gif
SanniM
mun on zannie_88@hotmail.com...oli tällanen aihe jo..mut ei haittaa. lisäsin teiät.
~Merski~
Joo..
lisäilin teijät kenen osoo ei ollu vielä..

merski88@hotmail.com
Netta
n_hirvensalo@hotmail.com

Saa lisäillä smile.gif
Pihla
näitä on ainakin kaks jo ollut, mutta laitetaanhan vielä uudelleen. heinimaari@hotmail.com . ei sitten sähköposteja sinne, kiitos.
Touch
shinkeli@hotmail.com tongue.gif
Delibes's
kuinka usein sit käytätte noita mesejä?
Pihla
kaisa: aina yleensä ku oon netissä ja muistaa sen laittaa päälle.
Jossu: ei ihan sama, sillä mailiosotteella toimii. muttei käsittääkseni ku msn:n ja hotmailin maileissa.
<Aino>
LAINAUS(Pihla @ 18.9. 2003, 18:08)
Jossu: ei ihan sama, sillä mailiosotteella toimii. muttei käsittääkseni ku msn:n ja hotmailin maileissa.

Toimii myös NetPasport tunnuksilla wink.gif Käytän toosi usein biggrin.gif
karkki
LAINAUS(Pihla @ 18.9. 2003, 19:08)

Toimii kaikilla mailailla. Omani: pinseri@luukku.com
oon siellä aian kun käynnistän koneen... tongue.gif
missi
misschiefin@hotmail.com -lähtee käyntiin aina kun avaan koneeni (17. jälkeen siis).
besk
omppui@hotmail.com

Aina päällä, mutta "muille Offline-tilassa" varmaan koko ajan... blush.gif oops.gif
Varda
Osaisko joku sanoa, kenen osote on ronja_star@jippii.fi? Kun ko. ihminen oli lisänny mut ja en tiedä, kenestä on kyse.. tongue.gif

Oma osotteeni on siis laurakukkola@hotmail.com
Pia
telauri@hotmail.com online tilassa koko ajan cool.gif
Anzku
flower1990@hotmail.com , hankin tuon mailin joskus kauan sitten. biggrin.gif
Eikä tuonnekaan siis maileja kiitos. smile.gif

Mä käytän sitä yleensä aina kun oon koneella, jos muistan laittaa sen päälle. wink.gif
Eli lisäilkää muakin sinne vaan. smile.gif
~Anna~
Täällä on akaikkonen@hotmail.com
besk
LAINAUS(*Varda* @ 18.9. 2003, 19:51)
Osaisko joku sanoa, kenen osote on ronja_star@jippii.fi? Kun ko. ihminen oli lisänny mut ja en tiedä, kenestä on kyse.. tongue.gif

Oma osotteeni on siis laurakukkola@hotmail.com

Kuulostaa Netalta... wink.gif
~Anna~
LAINAUS(*Varda* @ 18.9. 2003, 19:51)

Eikös se ole Netan..? lookaround.gif
Varda
LAINAUS(#Jossu# @ 18.9. 2003, 20:14)
LAINAUS(*besk* @ 18.9. 2003, 19:54)

Kuulostaa Netalta...  wink.gif

Joo, Netan os. johon ainakin kaikki kotareiden materiaali lähetettiin.. smile.gif Siis ihan "kunnon" maili taitaa alkaa n_hirvensalo..... lookaround.gif
vieläkään... blink.gif oops.gif baa.gif

Joo kiitti tiedosta! smile.gif Mäkin ensin arvelin Nettaa mutta rupes epäilyttämään kun Netta oli tänään mesessä tolla toisella osotteella.. smile.gif
LimeLight
mariksal@luukku.com smile.gif
Netta
Jouduinpas poistamaan mesen koneelta kun sekoili. Ts. ei kirjannut mua ulos vaan automaattisesti aina kirjas sisään lookaround.gif Kun kuitenkin tätä konetta käyttää muutkin niin olis kiva ettei mun meseen ne pääsis. Mitähän tein väärin?

Niin ja Laura; munhan osote se on. En tosin muista tolla osolla lisänneeni sua meseeni huh.gif
-Iida-
LAINAUS(netta- @ 18.9. 2003, 19:34)
Jouduinpas poistamaan mesen koneelta kun sekoili. Ts. ei kirjannut mua ulos vaan automaattisesti aina kirjas sisään  lookaround.gif  Kun kuitenkin tätä konetta käyttää muutkin niin olis kiva ettei mun meseen ne pääsis. Mitähän tein väärin?

Niin ja Laura; munhan osote se on. En tosin muista tolla osolla lisänneeni sua meseeni  huh.gif

No höh, just lisäsin sut mun mesekavereihin! sad.gif Mikähän siinä mahtaa olla, ei mulla vaan oo koskaan tuolla tavalla seonnut! huh.gif Toivottavasti saat sen joskus kuntoon... rolleyes.gif

Mun mese on siis iidalehikoinen@hotmail.com smile.gif
besk
LAINAUS(netta- @ 18.9. 2003, 20:34)
Jouduinpas poistamaan mesen koneelta kun sekoili. Ts. ei kirjannut mua ulos vaan automaattisesti aina kirjas sisään lookaround.gif Kun kuitenkin tätä konetta käyttää muutkin niin olis kiva ettei mun meseen ne pääsis. Mitähän tein väärin? huh.gif

Netta, meillä on sama ongelma, tosin nyt kun mies on leikkimässä sotaa niin se ei haittaa, eikä sitä nyt muutenkaan mun mesekaverit kiinnosta, muttakun silläkin on ja se kirjasi aina sen sisään, joka oli viimeksi käyttänyt. Nyttemmin sillä on lomilla tärkeempääkin tekemistä kuin olla mesessä... blush.gif

Jos joku tietää, miten sen sais kirjaamaan automaattisesti ulos niin tiedonhaluisia varmasti löytyy... cool.gif
Maritsa
Löytyyhän se: m_pietikainen@hotmail.com
pami
kb_fin@hotmail.com, saapi lisäillä biggrin.gif!

Siis miten automaattisesti? Ettekö muka pääse pois kun menette File -> Sign out? Ja sitten kirjaudutte sisään joka kerta erikseen kun kone avautuu blink.gif ?

Siis jos nyt ymmärsin oikein mitä Netta ja Besk tarkoitti niin kannattaa kattoa tuolta (mesen etusivulta) : Tools -> Option -> General. Siinä on jotain noita sign in vaihtoehtoja, mutten tiiä onko niistä apua lookaround.gif .

No niin nyt on varmaan aika painua nukkumaan sleeping.gif
~Petra~
joo tätä on nolo sanoo mut se on musse10@luukku.com blush.gif whistling.gif
Delibes's
pitäisköhän jossain vaiheessa hankkia tuo mese..? onks se vaikee laittaa?
-Suski-
Mäkin haluisin meseosotteen, mutta enhän mä semmosia hienouksia osaa hommata rolleyes.gif ...

Help me lookaround.gif ..??
Delibes's
Lapponia: sen saa kai osotteesta www.msn.com mut muuta en osaa auttaa tongue.gif
-Suski-
LAINAUS(Delibes's @ 19.9. 2003, 07:49)
Lapponia: sen saa kai osotteesta www.msn.com mut muuta en osaa auttaa tongue.gif

Ookoo, täytyy yrittää kattoo, tai pyytää jotain tekniikan ihmelasta auttamaan rolleyes.gif
Delibes's
LAINAUS(Lapponia @ 19.9. 2003, 13:36)
Ookoo, täytyy yrittää kattoo, tai pyytää jotain tekniikan ihmelasta auttamaan rolleyes.gif

ei se varmaan vaikeeta ole wink.gif siellä on selkeet ohjeet. toivottavasti tosta ei tulis viiruksia lookaround.gif
<Aino>
Eli menette sivulle http://messenger.msn.com ja siinä etusivulla on sellanen kuva hommeli (messenger ukkeli:P) Ja siinä on sellanen nappula et LATAA klikkaatte siitä ja sit klikaatte avaa/Open tol edellämainitulla sivulla on kyl ohjeet sen lataamiseen smile.gif
-Elina-
Mun ossa on virmajarvi@jippii.fi, saa lisätä laugh.gif Ja tuo ei ole maili osotteeni,,,, wink.gif

Mä lisäsin melkein teidät kaikki cool.gif
Delibes's
KaisaHynninen@hotmail.com

saa lisätä

lisäsin teistä suurimman osan smile.gif
heini
heini_wiik@hotmail.com

...en oikein osaa vielä käyttää kunnolla tota, niin siksi mä olen vältellyt ton käyttöä jo pitmmän aikaa, mutta kyllä mä opin tässä vielä biggrin.gif stupid.gif
-Maiju-
Mun ossa on maiju.korpinen@1posti.net, saa lisätä! wink.gif
Mäkin vasta opettelen käyttöä... blush.gif
Jemmis
miun osoitteen sari_s88@hotmail.com saa lisätä meselistaansa jos tahtoo smile.gif!
Mutta pliis, jos lisäätte ja alatte joskus jutella, kertokaa ketä olette x)...

Messengerin lataaminen on ihan helppoa, tarvitsee tosiaan vain mennä tuonne MSN:n sivuille ja sitä kautta, simppeliä smile.gif
Gordoni
mun on miitzu89@hotmail.com kaikki lisätkää luetteloon yksin ei oo kiva jutella!! sad.gif
Havahava
Mun mese ossa: m_lauronen@hotmail.com

Jossu & Laura Pent.
Hankkikaa äkkiä meset, mee tonne ossaan minkä áino
anto ja sieltä että hanki net.pasportt tunnus, soittakaa vaikk mulle sitten niin mä neuvon.. smile.gif
wink.gif
Vanilja
piia.pekonen@jippii.fi

Saa lisätä, otan tosi mielelläni kavereita vastaan!! biggrin.gif dogrun.gif
<Aino>
LAINAUS(Havahava @ 21.9. 2003, 10:23)
Mun mese ossa: m_lauronen@hotmail.com

Jossu & Laura Pent.
Hankkikaa äkkiä meset, mee tonne ossaan minkä áino
anto ja sieltä että hanki net.pasportt tunnus, soittakaa vaikk mulle sitten niin mä neuvon.. smile.gif
wink.gif

Tehkää se wink.gif Ja mä kans voin neuvoa lähetillä tongue.gif
.~Laura~.
Mä en tajuu tätä Mese juttua... huh.gif blush.gif
Siis joku messenger, mut mikä? biggrin.gif
LimeLight
LAINAUS(.~Laura~. @ 21.9. 2003, 12:11)
Mä en tajuu tätä Mese juttua... huh.gif blush.gif
Siis joku messenger, mut mikä? biggrin.gif

Siis mese on sellanen chättiojelma jossa voit jutella kaikkien kavereittes kanssa smile.gif
Ja sen saat hankittua http://www.msn.fi/messenger vai siis mitä sä haluut kysyy? biggrin.gif
~heidi~
Niin mun oma on: junnu_89@hotmail.com smile.gif
~Merski~
Joo lisäilin teijät kaikki..
mun on siis: merski88@hotmail.com
Weldon
mun on anni_junnu@jippii.fi ja olen aina, kun olen koneella ja netti pysyy auki...
-Maiju-
Hei neuvokaa te älykkäämmät mua.... Ku mulla nyt on tuo hieno messenger, niin miten mä voin "vahvistaa sähköpostiosootteen" niin kun se valittaa. Ja lisätä ittelleni jonkun nimen, etten mä olis vaan omalla sähkärilläni siellä... ohmy.gif
Jos joku älys jotain niin neuvokaa kiltit! rolleyes.gif
~mirGGu~
mä sain kans eilen ladattuu ton, käyn koht lisäilee teit smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.