Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tellington TTouch
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Terveydeksi!
mamselle
Niin, lueskelen tässä Linda Tellington-Jonesin kirjaa Tellington TTouch - terapiasta, jos sitä sellaiseksi voi kutsua.

Sinänsä ihan mielenkiintoista juttua.

Onko kukaan kokeillut koiralleen? Jos olette, niin mihin vaivaan/oireeseen?
Onko toiminut?

Ja lisää tietoa englanniksi saa Linda Tellington-Jonesin sivuilta.
Crista
Käytin T-touchia osteopaatin neuvosta meidän nuoremman bernin hoitoon. Sillä oli kovia hermokipuja johtuen lannerangan kiertymästä. Hermokivut aiheuttivat mm raapimista ja eturaajoihin virheliikeradat. Hoidin koiraa päivittäin pariin otteeseen kolmen viikon ajan. Itse en huomannut muuta kuin että koira rentoutui erinomaisesti käsittelystä, paljon paremmin kuin tavallisen hieronnan aikana. Myös osteopaatti huomautti että koira tuntui erilaiselta kun olin itse hoitanut sitä. Enää en hoida tuota nuorimmaista, se sai terveen paperit pari viikkoa sitten thumbup.gif
mamselle
Niin, meidän ukolla kun on lievää nivelrikkoa alaselässä johtuen yhdestä liian pienestä selkänikamasta, niin ajattelin kokeilla tuota terapiaa tavallisen hieronnan sijaan.

Ainakin ensikokeilulla koira tykkää kovastikin, emännällä tahtovat vähän sormet väsyä... biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.