Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Noloa...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 4: Mäyräkoirat
maawara
Kertokaa noloin kokemuksenne mäyriksenne kanssa.
Näyttelyssä, kotona, agilityssa... ihan missä vaan.
Niitä kun on niin hauska lukea laugh.gif

Minulle noloin tapahtuma [tai ainakin yksi niistä] tapahtuin Tampereen KV-näyttelyssä. Olin koirani kanssa kehässä ja se ei todellakaan osannut siellä mitään. Olin ihan punainen kun kiersimme. Sitten koira pysähtyy kehän keskelle eikä suostu liikkumaan. Nolona vedän hihnasta ja yritän saada sen liikkumaan. Loppujen lopuksi koira vetäisee itsensä irti ja juoksee pois kehästä. Minä nolonä perässä. Kehän laidalla istuvat ihmiset yrittivät saada Morriksen kiinni, mutta ei ne saaneet. Koirani juoksi äidin luo ja ei suostunut enää tulemaan. Otin koiran syliini ja marssin takaisin kehään aivan punaisena. Tuomarikin vain nauroi blink.gif
Se oli noloa ja kamalaa. Ja tuloksena oli 3p. Kuulemma turkin takia.

Muitakin noloja on, mutta tuossa oli vain yksi esimerkki laugh.gif
>tinja<
Voi, meillähän noita nolouksia riittää blush.gif
Yks oli tämmöinen: meidän ekat (kohta tulee tokat biggrin.gif) toko-kokeet whistling.gif
Judo oli oikeasti niin jotenkin... no, ei nyt laiskalla päällä, mutta sinnepäin, seurauksista tuli nollat molemmista blush.gif ja muutenkin meni kehnonlaisesti. Ja minä vetoan kuumaan päivään whistling.gif
maawara: mä muuten muistan sen (oltiin itekin tampereella) kun morri juoksi pois kehästä wink.gif
maawara
APUA!!
Olitko sinä siellä *punastuu*
Apua, nyt kaikki ainakin muistaa minut ihmisenä joka-ei-osaa-pitää-koiraansa-kehässä.
Oli varmaan hauksaa katsella sitä blush.gif
>tinja<
LAINAUS(maawara @ 3.10. 2003, 22:09)
APUA!!
Olitko sinä siellä *punastuu*
Apua, nyt kaikki ainakin muistaa minut ihmisenä joka-ei-osaa-pitää-koiraansa-kehässä.
Oli varmaan hauksaa katsella sitä blush.gif

Juupa juu, meidän oodin eka vir. näyttely wink.gif Olihan se kivan näköistä tongue.gif No ei... laugh.gif
maawara
*hihittää*
Hyvä että en alkanut itkemään kun koira karkasi tongue.gif
Ei vaan. Kamalaa se oli blink.gif
.~Laura~.
Heh.. biggrin.gif
<Aino>
Hahahah laugh.gif biggrin.gif
LimeLight
Noloa meilä on ollu agilityssä artun karkaamiset sun muut biggrin.gif

Nolo kisa oli seuramestaruuskisat, kuuma hellepäivä ulkokentällä ja arttu oli NIIN laiskalla päällä että. Meni ainakin parin hypyn ali, käveli radalla, karkas pari kolme kertaa hajujen perässä ja ei totellu ei yhtään lookaround.gif
Tulos oli jotakin 248 oops.gif oops.gif
maastonakki
Meillä ei varsinaisesti nolo tapahtuma,mutta porukalla tuntui olevan hauskaa.
Oltiin joskus vuonna nakki messarissa,meillä mukava bullmastiffi ja mäyräkoira. Odoteltiin vanhempia ja pitelin siinä koiria.
Meidän nakki olikin päättänyt mennä "piiloon"ihmisiltä ja seisoskeli bullmastiffin alla,molemmat siinä sitten haukkuivat.. blush.gif
Elikkäs ei siis mitenkään nolo juttu,mutta olihan se kieltämättä huvittava näky ja mäykkykehän laidalla paheksuttiin dry.gif
~PeiKko~
Kiitos teille kaikille näistä jutuista. Erit. maawara; tosta Tampere jutusta tulee hyvä mieli. biggrin.gif

Kirjoitus virhe!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.