Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuinka monella villis ?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2
-inessa-
Niin.. Siis ne on Suomen spanieli liiton ja Suomen noutaja järjestön erkkarit...smile.gif
-inessa-
Niin vielä sitä! että mä siis olen tulossa toiseen joko isovilliksellä tai kääpiövilliksellä ja toiseen tipsulla... smile.gif wub.gif
Sundae
LAINAUS(hoffi-92 @ 24.9. 2004, 21:26)
Onkos joku teistä tulossa 16/17.10. Hyvinkäälle erkkareihin?

Enpä ole tulossa ^^ Olen täällä järkkäämässä silloin yhtä mätsäriä smile.gif
Sundae
LAINAUS(hoffi-92 @ 24.9. 2004, 21:29)
Niin vielä sitä! että mä siis olen tulossa toiseen joko isovilliksellä tai kääpiövilliksellä ja toiseen tipsulla... smile.gif wub.gif

Minkäs nimisillä koirilla olet menossa kisaamaan? smile.gif
amina
Täältä löytyy myös villis, aprikoosi keskikokoinen. Marraskuussa on ehkäpä meidän eka näyttely. smile.gif
amina
LAINAUS(bichon-91 @ 12.9. 2004, 20:18)
Mä olen epävirallisessa junnukisassa handlannut yhtä Bina nimistä kk.villistä. Tietääkö kukaan sellasta? Se on värivirheellinen. Yritän hikihatussa nimittäin etsiä sitä,se oli aivan ihana koira! wub.gif

Hetkonen. Tarkotatko sä phantom-väristä Binaa, joka asustaa Olymbinar's-kennelissä? smile.gif Mie en kyllä tunne sitä, tiedän vain. Jännän värinen kieltämättä.
Sundae
LAINAUS(minka. @ 7.10. 2004, 18:48)
Täältä löytyy myös villis, aprikoosi keskikokoinen. Marraskuussa on ehkäpä meidän eka näyttely. smile.gif

Moiiii! biggrin.gif Mitäs teidän Nallelle kuuluu? Ja tälle uudelle tulokkaalle? wink.gif Mie olen dementikko ja en muista mitään tästä uudesta karvapallerosta, joten kerrohan minulle kaikki mahdollinen biggrin.gif
amina
LAINAUS(SunWolf @ 9.10. 2004, 11:06)
Moiiii! biggrin.gif Mitäs teidän Nallelle kuuluu? Ja tälle uudelle tulokkaalle? wink.gif Mie olen dementikko ja en muista mitään tästä uudesta karvapallerosta, joten kerrohan minulle kaikki mahdollinen biggrin.gif

Terrve Suni! biggrin.gif Kummallekin kuuluu pelkkää hyvää vaan. Entä Onniselle? smile.gif
Hmm, mitä ihmettä mie nyt tuosta kertosin.. Sen kutsumanimi on Lenni, ja nyt on ikää mittarissa huimat 6kk. Tajuttoman villi ja kaikille ystävällinen, mut aivoja me ei sen mukana taidettu saada.. Ja nyt on kaikenlisäks kamala murkkuikä päällä. tongue.gif
Sundae
LAINAUS(minka. @ 9.10. 2004, 15:37)
Terrve Suni! biggrin.gif Kummallekin kuuluu pelkkää hyvää vaan. Entä Onniselle? smile.gif
Hmm, mitä ihmettä mie nyt tuosta kertosin.. Sen kutsumanimi on Lenni, ja nyt on ikää mittarissa huimat 6kk. Tajuttoman villi ja kaikille ystävällinen, mut aivoja me ei sen mukana taidettu saada.. Ja nyt on kaikenlisäks kamala murkkuikä päällä. tongue.gif

Onnille kuuluu ihan hyvää, poika oli tänään pesulla ja nyt on taas niin puhdas ja pörröinen herra biggrin.gif Onnilla ei onneksi tuo murkkuikä kauaa kestänyt, päästiin aika helpolla sen kanssa. Mistä kennelistä Lenni on? smile.gif
Sundae
minka, ei enää mitään tuon kennelnimen kanssa biggrin.gif Bongasin sen toisesta viestiketjusta wink.gif Souffle-Solaire-kennelin koiria olen harvoin näyttelyissä nähnyt.
amina
LAINAUS(SunWolf @ 10.10. 2004, 16:12)
Onnille kuuluu ihan hyvää, poika oli tänään pesulla ja nyt on taas niin puhdas ja pörröinen herra biggrin.gif Onnilla ei onneksi tuo murkkuikä kauaa kestänyt, päästiin aika helpolla sen kanssa.

Oijoi, munkin olisi pitänyt tänään pestä Lettu, mutta jotenkin jäi. ;P Hmm, ehkä huomenna. Toivottavasti mekin päästään murkkuiän kanssa yhtä helpolla. ;D

Jeps, ja Letun äiti on kasvattajan oma kasvatti ja isä Yellowmellowlaisia.. Kasvatteja ei tosiaan kovin käy näyttelyissä, mullekin tuo tuli lähinnä agilitykoiraksi. Ootko sä Onnin kanssa kokeillut agia? smile.gif
Sundae
LAINAUS(minka. @ 10.10. 2004, 18:08)
Jeps, ja Letun äiti on kasvattajan oma kasvatti ja isä Yellowmellowlaisia.. Kasvatteja ei tosiaan kovin käy näyttelyissä, mullekin tuo tuli lähinnä agilitykoiraksi. Ootko sä Onnin kanssa kokeillut agia? smile.gif

Onnin kanssa on tullut ihan pienimuotoisesti kokeiltua joitain esteitä, tuotah, hieman huonolla menestyksellä biggrin.gif Onni hyppää kepeästi aitojen yli hyppy-käskyllä, mutta poika pelkää sitten kaikkia muita esteitä tongue.gif Putkeen ei suostunut menemään, rengasta ei tajunnut, a-este pelotti liikaa ja keppejä en edes viitsinyt kokeilla biggrin.gif Onnin kanssa pitäisi alottaa ihan alusta, mutta en tiedä viitsinkö.. Jos tuo poika stressaa siitä liikaa meinaan ja sit saa taas taistella herran mahan kanssa ;|
amina
LAINAUS(SunWolf @ 10.10. 2004, 17:13)
Onnin kanssa on tullut ihan pienimuotoisesti kokeiltua joitain esteitä, tuotah, hieman huonolla menestyksellä biggrin.gif Onni hyppää kepeästi aitojen yli hyppy-käskyllä, mutta poika pelkää sitten kaikkia muita esteitä tongue.gif Putkeen ei suostunut menemään, rengasta ei tajunnut, a-este pelotti liikaa ja keppejä en edes viitsinyt kokeilla biggrin.gif Onnin kanssa pitäisi alottaa ihan alusta, mutta en tiedä viitsinkö.. Jos tuo poika stressaa siitä liikaa meinaan ja sit saa taas taistella herran mahan kanssa ;|

Khihii. biggrin.gif Tosin ei se sitten ole kovin kivaa, jos koira stressaantuu liikaa.
Lenni ainakin vielä rakastaa hyppyjä ja putkea, viikon päästä me päästään tutustumaan muihinkin esteisiin, ja saa nähdä kuinka käy.
Sundae
LAINAUS(minka. @ 10.10. 2004, 18:19)
Khihii. biggrin.gif Tosin ei se sitten ole kovin kivaa, jos koira stressaantuu liikaa.
Lenni ainakin vielä rakastaa hyppyjä ja putkea, viikon päästä me päästään tutustumaan muihinkin esteisiin, ja saa nähdä kuinka käy.

Toivottavasti menee hyvin tuo tutustuminen muihinkin esteisiin thumbup.gif
amina
LAINAUS(SunWolf @ 10.10. 2004, 17:24)
Toivottavasti menee hyvin tuo tutustuminen muihinkin esteisiin  thumbup.gif

Niinpä. wink.gif Energisyyttä ja vauhtia ei ainakaan puutu..
Sundae
LAINAUS(minka. @ 10.10. 2004, 18:29)
Niinpä. wink.gif Energisyyttä ja vauhtia ei ainakaan puutu..

No se on vaan hyvä juttu wink.gif Meidän kohdalla juttu on vähän toinen. Jos mulla ei ole mitään makupaloja mukana, niin Onni kyllä ensin katsoo mua pitkään ja hyppää vasta sitten tongue.gif
Verdana
Bongasin tämän tuolta jostain. Nostoa. thumbup.gif Mulla on paperiton aprikoosi villis. Herra on kasvanu kääpiöksi (huimat 28,5 cm), vaikka kaikki luulivat jäävän toyksi, jopa kasvattajat kutsuivat toyvillakoiraksi! biggrin.gif
blueh^^
Mulla mulla!
Toyvillis, säkä vaivaset 24cm. Musta narttu on kyseessä. Rekisteröity kääpiöksi, mutta kuikas kävikään. biggrin.gif
Ida K
Mulla on musta toyvillakoira Daisy wub.gif
Kurotora
Meillä musta kk uros santtu canmoy`s kennelistä wub.gif
kOmisk
Aprikoosi kk uros Oiva Lohjalta Greyfun's-kennelistä.

Ü
Cola1
No. Täytyy nyt kai sitten vastat vaikka onhan tuolla tuo ihan omakin keskustelun aihe villakoirilla rolleyes.gif

Omasta taloudestani löytyy:
Aprikoosi kk.villis Miranja´s invicto Sol "Cola" ja
Valkoinen Isovillakoira Canmoy´s Renegade " Castro"
Myöskin minun ja veljeni nimillä on aprikoosi kk.villis narttu Miranjas´s Faceto Fiorina "Dana" joka asuu kylläkin nykyisin veljeni luona. Myöskin ensimmäinen villakoirani musta kääpiövillakoira "Essi" asuu veljeni luona.
Ida K
Niin ja tosiaan meitin Daisyn virallinen nimihän on : Katiri`s Daisy-Lee wub.gif
-Maija-
Kolme, on itsellä. Ja perheellä viisi lisää.
Kaksi on äidin kasvatteja, kennel Equerry's, ja Misu on Tiinalta Canmoy's kennelistä rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.