Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuinka usein harjottelette?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
Jennina
Eli mua kiinnostaa kuinka monta kertaa viikossa treenailette toko juttuja? Kotona vai harkoissa? wink.gif
CoToN
Tarkoitus olis nyt näinä aikoina alottaa TOKO ja täällä päin harkat on kahden viikon välein eli kotona täytyy harjotella paljon, että pystyy etenemään ollenkaan. Nyt kotona harjoittelen pennun kanssa joka päivä smile.gif
Pia
Päivittäin.
Delibes's
harjoittelen kerran viikossa koulutuksessa ja sit pari kertaa kotona että koira ei kyllästyisi.
Jennina
Mä harjottelen lähes päivittäin kotona, riippuu kuinka kerkee.. smile.gif Harkoissa ei käydä ainakaan vielä.. silloin joskus ku käytiin niin se oli kerran viikossa.. wink.gif
#Jossu#
Kotona lähes päivittäin ja harkoissa kerran viikossa. smile.gif
-Hansu-
Kotona päivittäin yleensä seuraamista lenkillä.
>tinja<
Kotona melkein joka päivä ja treeneissä kerran viikossa wink.gif
.~Laura~.
Yleensä päivittäin. rolleyes.gif
Canis
Kaksi kertaa viikossa treeneissä (toko ja koirakoulu) ja kotona päivittäin jotain pientä. Kerran pari viikossa kotona harjotellaan vähän enemmän kerralla.
lapukka02
Käydään TOKOssa kerran viikossa ja kotona treenataan vikolla aina välillä ja viikonloppusin jotain 10 minuuttii aamulla ja illalla... Yleensä.
Anzku
Aina kun viitsii eli noin joka toinen päivä, plus kerran viikossa harkat. smile.gif
Tanja_V
Lähes päivittäin. Ohjatuissa treeneissä 1-2 kertaa viikossa (riippuen kuinka usein järjestetään) ja kotona melkein joka päivä. Kuitenkin pidän vähintään kaksi päivää vapaata. Joskus saattaa olla viikkokin, ettemme treenaa mitään, kun ei aina tahdo ehtiä/jaksaa. rolleyes.gif Mutta kaipa tuollaiset "treenilomat" tekevät välillä ihan hyvääkin sekä koiralle että itselle.
Kituli
Kerran viikossa oikeissa treeneissä (nyt tosin kesä tauolla). Muuten pyrin ottamaan ruoka kupin kanna päivittäin jotain, ja muutaman kerran viikossa sitten enemmän pidempiä treenejä.
Ennen otin päivän aikana lyhyitä (n. 5 minuutin) koulutuspätkiä, mutta koira kyllästyi hyvin äkkiä tokoon kun en keksinyt mitään erillaista harjoitteluun.
Nyt olen monipuolistanut palkkaustapoja, koulutuksen kulkua jne, ja vähentänyt harjoituksia jolloin olen saanut koiran taas nauttimaan koulutuksista ja tekemään töitä pitkä jänteisesti.
<Iida>
Kerran viikossa ohjatuissa treeneissä, kotona n. 3-4 kertaa viikossa, välillä vähemmän, välillä enemmän. Riippuu ohjaajan viitsivyydestä innocent.gif whistling.gif
anna :D
Silloin tällöin kotona, mutta jos tarkemmin sanoisin niin kerran viikossa...Pentuna käytiin harkoissakin kerran viikossa. Agility vei mennessään smile.gif
concrest
Kerran viikossa ohjatuissa harkoissa (paitsi nyt kesällä ei on tauko dry.gif ) ja kotona vähän vaihdellen...jotain tulee kyllä joka päivä harjoiteltua.
Tanja_V
Nyt on ollut kaksi viikkoa treeniataukoa, kun olin kenneltyttönä... Ja sen treenitauon kyllä huomaa, koira teki ennen sitä todella loistavasti, nyt hyvä edes ottaa kontaktia. sad.gif
kiRahvi
Treenaan liian harvoin. Nyt olen yrittänyt ryhdistäytyä ja olen käynyt muutaman tutun kanssa yhdessä treenaamassa kerran viikossa (en tosin ole joka kerta päässyt treenaamaan, käytännössä olen käynyt noin joka toinen viikko). Lisäksi iltalenkin yhteydessä pyrin ottamaan jonkun pienen ja nopean treenin, jotain sellaista, mitä voi kävellessä treenata.
walesi!!!
Tällä hetkellä treenataan n.6kertaa viikossa (kannatan yhtä lepopäivää viikossa! tongue.gif) yleensä vaan jonkun viisi minuuttia kerrallaan ja kerran viikossa ohjatut tunnin treenit...
ainiin ja sitten vielä puolentoistatunnin agi treenit kerran viikossa myös, eli treenataan aikas sopivasti, yhtään enempää jos treenaisin niin koira väsyisi mutta toisaalta jos harvemmin niin kontakti ei pysyisi yllä.
Omalla ajalla kun treenataan niin yleensä otetaan vaan jotain monipuolisia kontakti treenejä ja pieniä pätkiä seuraamista ja jotain istu-maahan-istu harjoituksia ja sitten sain justiinsa sen notokapulan ostettua niin sillä treenataan, jos joku on muuten samassa pisteessä noudon kanssa kuin me eli juuri on saatu kapula ostettua niin TÄÄLTÄ löytyy hyvät noudon opetuksen ohjeet...
osku^^
Kerran viikossa ohjatuissa treeneissä, kotona sitten päivittäin lyhyemmin ja pienempiä pätkiä.
Ninja_
Joka päivä harjoitellaan vähäsen wink.gif
Joskus enemmän ja joskus otetaan vaan yksi liike pihalla. Joskus pidetään pikkutauko ja annetaan koiran sulatella liikkeitä mielessään pari, kolme päivää smile.gif
Endi
Kerran viikossa käydään ohjatuissa treeneissä. Joka päivä treenataan kotona jotain pientä.
Nappero
Muutamana iltana viikossa pikkupätkiä noin vartin tai enetään puoli tuntia, että koiralla riittää into ja (mulla)...
Laurlia
Joka päivä harjoitellaan ainakin jotakin, kotona. <:
Ohjatuissa treeneissä ei käydä koska täällä ei niitä järkätä. Mutta kävisin jos järkättäisiin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.