Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Terrierejä
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Sivuja: 1, 2
Tupsu
LAINAUS(*Dalmatian* @ 23.6. 2004, 16:05)
Skye!? Ihanko totta, mun kaverin musta skye esiinty jossain tv- mainoksessa.
Sen nimi oli kylläkin Tupsu! Ettei vaan olisi se sama..?!

Eipä ole! blush.gif saman kasvattajan kylläkkin. Meidän edesmennyt Tupsu( cry.gif )
esiintyi tv mainoksessa silloin, kun olin vielä ihan pikku vauva joskus vuonna 1992 vuonna.Tupsu istui meidän talon ovella,ja oli niin kuin orpo skyepentu ja katseli että avaisko nyt joku kiva tyyppi oven? rolleyes.gif :xlolx:
Omppo
Tunnistaako joku uusimman Pedigree-mainoksen ruskeaa terrieriä kohdassa, jossa puhutaan trimmatuista ja trimmaamattomista? Äärettömän ruma cairn vai mikä, en oikein päässyt selvyyteen. Terrieriltä vaikuttaa...

sleepy.gif
Heemoka
Minkä rotuinen se Soneran mainoksissa oleva koira on? huh.gif
JanzGu
LAINAUS(Heemoka @ 31.12. 2005, 20:35)

Luulisin että Jack Russel smile.gif
Omppo
LAINAUS(Heemoka @ 31.12. 2005, 21:35)

On jackrussel smile.gif
Noel
Hih oottekos nähneet sen HK n mainoksen jossa pieni toy on uponnut hankeen ja mies kävelee hangen päällä ja läppänä on että 'syö kevyemmin' siin on Venäjäntoyterrieri ja kun noita mainoksia ammatikseni teen niin se on miun duunama mainos.. (oh omakehu haisee niin että dogigin alko nuuhkii!! rolleyes.gif laugh.gif
Heemoka
LAINAUS(Noel @ 31.12. 2005, 21:48)
Hih oottekos nähneet sen HK n mainoksen jossa pieni toy on uponnut hankeen ja mies kävelee hangen päällä ja läppänä on että 'syö kevyemmin' siin on Venäjäntoyterrieri ja kun noita mainoksia ammatikseni teen niin se on miun duunama mainos.. (oh omakehu haisee niin että dogigin alko nuuhkii!! rolleyes.gif laugh.gif

Olen nähny biggrin.gif
sipuli
hoppy hallin mainoksessa oli norfolkinterrieri ja joissain koiran ruoka mainoksissa. dogrun.gif
_berni_
LAINAUS(Noel @ 31.12. 2005, 21:48)

nähty on biggrin.gif
Daraaa
Estrella sipsi mainoksessa on silkki biggrin.gif Ikinä en ole 100 % selvyyttä asiaan saanut kun koira näkyy vain parin sekunnin ajan, mutta 98 % varma olen asiasta cool.gif
pips_a
LAINAUS(sahku @ 21.10. 2005, 13:51)
Minä seurasin biggrin.gif Se oli hyvä sarja ja toivoisin, että se tulisi joskus uusintana thumbup.gif Koira, Nero, oli ehdottomasti paras ja Roope tyttö myös. Antoivat siihen sarjaan sellaista jotain. Adressi vaan pystyyn, että tulisi joskus uusintana happy.gif

Joo, että se oli ihana sarja... muistatko yhtään, ku mua alko taas mietityttämään, että lopetettiinko sarja, kun päätähti (koira) kuoli? smile.gif
minä ainakin olen valmis kirjoittamaan, vaikka adressin, että saataisiin uusintana Ruusun Aika - sarja...

edit:// mulla on muuten muutama kirjakin tosta sarjasta... wub.gif
sahku
LAINAUS(pips_a @ 31.5. 2006, 23:43)
Joo, että se oli ihana sarja... muistatko yhtään, ku mua alko taas mietityttämään, että lopetettiinko sarja, kun päätähti (koira) kuoli? smile.gif
minä ainakin olen valmis kirjoittamaan, vaikka adressin, että saataisiin uusintana Ruusun Aika - sarja...

edit:// mulla on muuten muutama kirjakin tosta sarjasta... wub.gif

Niin se taisi olla, mutta kuoliko koira ihan sarjassakin ? Valitettavasti en sitä muista, mutta oikeasti se koira taisi kuolla sad.gif Nyt ensi kesänä olisi kiva, jos sarja uusittaisiin , mutta mihin voisi antaa palautetta ?
pips_a
LAINAUS(sahku @ 1.6. 2006, 07:31)
Niin se taisi olla, mutta kuoliko koira ihan sarjassakin ? Valitettavasti en sitä muista, mutta oikeasti se koira taisi kuolla sad.gif Nyt ensi kesänä olisi kiva, jos sarja uusittaisiin , mutta mihin voisi antaa palautetta ?

minen kanssa muista kuoliko koira sarjassakin oikeasti... ja muutenkin muistan sarjaa aika vähäsen... voi kun se alkaisi tulla uusintana... wub.gif
onkos kellään tietoa mihin tästä voisi laittaa palautetta??
rebekka
westieita on aika paljon koiranruokamainoksissa ja esim. stockmannin vaatekuvastossa on westi smile.gif
Marjut_
Jossain automainoksessa on nyt myös russeli smile.gif liukastelee siellä..
Veera
Oon nähny irskejä satunnaisesti joissain lääkemainoksissa, jos oikein muistan wink.gif
Lottie
En tiedä mikä mainos se on, mutta siinä missä se mies luulee imuroineensa sen pienen pennun kun se nainen on vaan ottanut sen lattialta pois, niin on ihan pieni cairnipentu. smile.gif
LaRa & Olli
Noita Westieitä tosiaa tuntuu vilisevän kaikenkarvaisissa mainoksissa. thumbup.gif

Vaikkei mainoksista olekaan kyse, niin lisäksi noita porkkanahäntiä on vilahdellut myös monissa TV-ohjelmissa ja leffoissa. Pari esimerkkiä mainitaksena Ylämaan kettu ja yks Tinto Brassin ohjaama leffa.

Ei tietenkään pidä unohtaa sitä Frasierin jaskrusselia. Niillä olikin muuten hommaa löytää uusi koira vanhan tilalle, kun eivät tahtoneet mistään löytää niin viisasta ja oppivaista yksilöä. Uusi onkin sitten vanha ja eläkkeelle päässeen - nyt jo mahdollisesti kuolleen - alkuperäisen haukun jälkeläinen.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.