Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuka kattoi eilen pikkukakkosta?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Sindy-
Joo siis eilen oli pikkukakkosessa ohjelmassa "taitavat koirat" venakko Jokerin Jokerija näytettiin sen rata juoksusta. ja kun siitä tuli PM-00 (Pohjoismaiden voittaja 2000) Siellä esiintyi paljon muita koiriakin kuin venakkoja ESIM. whippetit,salukit,affut ja Grey:t cool.gif
-anna-
E-en kattonut.. rolleyes.gif
Delibes's
tongue.gif ei kuulu tapaani pikku kakkosta katsoa mutta nyt jäi harmillinen ohjelma näkemättä
Anzku
LAINAUS(Delibes's @ 5.11. 2003, 09:58)
tongue.gif ei kuulu tapaani pikku kakkosta katsoa mutta nyt jäi harmillinen ohjelma näkemättä

Sama juttu täällä, en nimittäin hirveän uein tuota Pikku Kakkosta katsele. tongue.gif teehee.gif
Annu88
Näinhän mäkin sen.. smile.gif
molli
Tuo Taitavat koirat ohjelma tuli joku vuosi sitten. Silloin vaivauduin pikku-kakkosta kattomaan aina kun oli taitavat koirat. Ihana se Jogerin Jokeri wub.gif
Ellis
Juuh...Tietysti mä pikku kakkosen katon!! tongue.gif Ja ihunia oli ne vinttarit kyllä... wub.gif
CoToN
En kattonu, ei nimittäin kuulu vakio-ohjelmistoon biggrin.gif
Terhi
Jos olisin etukäteen tiennyt että tämmöinen tulee,olisin saattanut katsoakin.... blush.gif
~Anna~
Samat sanat ku terhi... wink.gif
molli
LAINAUS(CoToN @ 21.11. 2003, 19:13)
En kattonu, ei nimittäin kuulu vakio-ohjelmistoon biggrin.gif

Eikös se kuulu jokasella... Aijai... biggrin.gif
Pihla
hitsit, empä nähnyt... blush.gif
Tuuli
Voi en kattonut ,oisin kyllä halunnut nähä. ohmy.gif
Lanttu
siitä on kyl jo aikaa ku se tuli mut kyllä katoin! ihan ton "sarjan"(siis taitavatkoirat) takia oon pikkukakkosta kattonu smile.gif
Titta
Ei tullu katottua... Mutta niiku jotku jo sanoi, jos oisin etukäteen tiennyt niin varmaan olisin katsonutkin wink.gif
Sindy-
Nii onneks olin just olohuonees touhuamassa mistin kanssa ni huomasin samalla ku broidi katto tongue.gif
¤janette¤
se on tullu monta kertaa smile.gif Ne ihmiset asuu meijän ihan lähellä biggrin.gif
fabiano
Voi ei. Mä en tienny että sieltä tuli semmonen. sad.gif No toivottavasti näkisin sen joskus uusintana. wink.gif En yleensä kattele pikkukakkosta
Buuhacas
voi voi...joskus sattumalta alan pikku kakkosta kattomaan..harmi ku toi jäi näkemättä!olisin halunnu nähä salukeja.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.