Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ajokoiran piiskahäntä
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 6: Ajavat ja jäljestävät koirat
Red tiger
Onko kellekkään palstalaiselle käyny niin että koira on hakannut hännänpäänsä auki? Kun tuo ajokoiran häntä on melkoinen piiska, ja ainakin meillä kova liikkumaan. Yhden tällasen tapauksen oon nähny, ja useammasta kuullu..
~minnuska~
Oon kyllä kuullu, mutta meillä ei oo sattunu tollasta... huh.gif blush.gif

Rasvaa vaan! tongue.gif innocent.gif
Titta
Jeps, meidän entisellä (tai oikeestaan mummon) ajokilla olikin vasta varsinainen piiska häntä, verillä aina silloin tällöin jos sattu johonkin sen satuttamaan tai väliin jättämään lookaround.gif Sitten olikin sitten todella kivaa kävellä koiran perässä ja putsata seiniä kun HÄNEN mielestä oli niin mukava heilutella häntää ja veri vaan lensi tongue.gif
Eipä siinä oikein muu auta kuin saada verenvuoto loppumaan... blush.gif
sakmetter
juu, meillä on melkein kaikki ajokoirat ollu häntäsä verille hakkaajia... Kannattaa paketoida se hännän pää, ilmastointiteippi toimii siinä loistavasti.
Sierraah
Omalla mva ajokkinartulla kävi noin usein metsällä. Sama ajokkiuroksella. Nartulla loppui kun tapaturmaisesti menetti häntänsä jokunen vuosi sitten(nyt kys. narttu jo haudassa).
australianpaimenkoira
meillä ei vielä ole tapahtunut noin onneksi mutta kyllä tuo nuorempi ajuri on sellainen että aivan varmasti sen häntä saa kokea kovia, kun se nytkin heiluu niin että mä pelkään että se lähtee irti...
Turunen
Juu, tuttu ongelma edellisen koiran häntä oli jatkuvaan verillä ja ihan hännänpäässä ei enää vanhoilla päivillä kasvanut yhtään karvaa confused.gif mutta kaverin koiralle kävi vielä huonommin, siihen hännänpäähän iski joku tulehdus ja häntä piti amputoida unsure.gif
NooorA
Meillä taas ajokki tuli pesulta ja innostui liikaa. Heilutti häntää ja se tietenkin osui joka paikkaan ... Lopputulos oli verinen. Hännän pää alkoi vuotamaan verta. unsure.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.