Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Päiväkirja
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
Jennina
Eli siis pidätkö päiväkirjaa tokoharjotuksista? wink.gif

Itse aattelin et jos alkaisin pitämään, vihkoki on jo ostettuna.. wink.gif Mitä merkkaatte sinne? wink.gif
-Hansu-
Kyllähän sinne tulee aina välillä jotain raapustettua wink.gif Eli laitan kaikki jutut mitä ollaan tehty ja sitten kommenttia miten meni wink.gif
Jennina
Kippura: Millanen se päivis on siis onko se tavallinen vihko vai millanen? wink.gif *utelias*
Canis
Mäkin pidän päiväkirjaa silloin kun sinne muistan jotain kirjoittaa. Yleensä pyrin laittamaan asiat melko tarkasti ylös, esim. monta toistoa tehty peräkkäin ja kuinka monta suoritusta on onnistunut ja kuinka moni epäonnistunut ja mitä on itse tehnyt väärin... Kaikkea tollasta.

Olikos se viime numerossa Koiramme-lehdessä jossa oli juttua tosta päiväkirjan pitämisestä?
-Hansu-
LAINAUS(jennie @ 4.11. 2003, 10:23)
Kippura: Millanen se päivis on siis onko se tavallinen vihko vai millanen? wink.gif *utelias*

Tein siihen tietsillä kannet jossa on Jessen kuva ja siinä lukee Treenipäiväkirja, sitten taitoin kasan paperia keskeltä ja niittasin kannet niihin. Tosi helppo ja edullinen tongue.gif
>tinja<
Joskus oon jotain pientä laittanu, mut en mitenkään aktiivisesti. Kokeista sitten wink.gif
Canis
Mun päivis on siis sellanen A4-kokonen iso Ressu-vihko. Ajattelin että pitää sillekin vihkolle jotain käyttöö keksiä. tongue.gif
coton.fan
En oo pitäny mut aattelin alkaa pitää... blush.gif
Jennina
Jee jee... eilen sain valmiiksi ton oman päiviksen ja kirjotinki jo ekan sivun.. wink.gif Mulla siis on 80 sivunen A5 vihko.. Koristelin kannet siten et keltaselle pohjalle laitoin Killen kuvii ja sitten laitoin sellasta kivaa lahjapaperia siihen ja sydän hileitä.. rolleyes.gif Ja sit sisällä on joka sivulla joku koiran kuva, lähinnä jotn toko ja agilitykuvia kun sehän on treenivihko.. wink.gif Kirjotan siihen samaan siis TOKO, agility, näyttely ja verijälkitreenit.. wink.gif
Aattelin et pitäiskö tehä sellanenki vihko jossa kerron miten näyttelyis meni ja siihen vois sitten laittaa vaik siitä näyttelyistä aina kuvia..? wink.gif
-Hansu-
Minä pidän erikseen match show tuloksista kirjaa johon tulee sitten myös tuomarin allekirjoitus. Monirotuisilla kun on sellainen pieni kisailu Ssks:n järjestämänä johon kerätään pisteitä mätseistä. Ei sitä tiedä jos vaikka pärjättäisiin niin hyvin että voitaisiin osallistua wink.gif
Jennina
LAINAUS(Kippura @ 18.11. 2003, 07:53)
Minä pidän erikseen match show tuloksista kirjaa johon tulee sitten myös tuomarin allekirjoitus. Monirotuisilla kun on sellainen pieni kisailu Ssks:n järjestämänä johon kerätään pisteitä mätseistä. Ei sitä tiedä jos vaikka pärjättäisiin niin hyvin että voitaisiin osallistua wink.gif

Mä taidan todenteolla alkaa pitämään tota nlyvihkooki, harmittaa kun en oo aina pitäny.. lookaround.gif Mutta siihenhän vois jotkut tutut nlyis kirjottaa onnitteluja tms jos pärjää? smile.gif rolleyes.gif
-Hansu-
Ihan hyvä idis Jennie. Sitten kun ostan jonkun rotukoiran ja alan mahdollisesti käymään näyttelyissä aion myös kirjata nly arvostelut ja oman mielipiteeni vihkoon. Näkeepä siitä sitten sitä kehitystä wink.gif
Jennina
LAINAUS(Kippura @ 18.11. 2003, 15:23)
Ihan hyvä idis Jennie. Sitten kun ostan jonkun rotukoiran ja alan mahdollisesti käymään näyttelyissä aion myös kirjata nly arvostelut ja oman mielipiteeni vihkoon. Näkeepä siitä sitten sitä kehitystä wink.gif

Mä taidan heti huomenna mennä ostaan sitä kirjaa et saan merkattua messari ja Tamperetulokset ja kertomukset sinne sitten ja mahdollisesti otan sen mukaanki sinne.. wink.gif rolleyes.gif
Canis
Mä merkkaan mätsitulokset Mellin terveysvihkoon. Siellä on tuloksille oma paikkansa, joten otin sen käyttöön.

LAINAUS
Sitten kun ostan jonkun rotukoiran ja alan mahdollisesti käymään näyttelyissä aion myös kirjata nly arvostelut ja oman mielipiteeni vihkoon. Näkeepä siitä sitten sitä kehitystä.

Samat sanat Kippura. biggrin.gif
HIFK
Pitäisi kyllä munkin ruveta kirjoittamaan jotain tollasta päivistä, mutta enpä ole saanut aikaiseksi. Luulenpa, että sitten lopahtaisikin parin viikon päästä koko kirjoittelu. Ehkäpä nyt ensi vuonna sitten, jos Emman kanssa ruvettais kisaamaan...
Anzku
Pitäis varmaan alkaa pitämään, niin ehkä siitä sais motivaatiota ja muistais mitä on viimeks opetellut, mullahan ei mikään paras muisti ole. biggrin.gif whistling.gif
Jennina
Mä luulen et mulla intoo riittää päiviksen pitämises kun laitoin siihen niin paljo pirteitä kuvii et haluuki et ne sivut vaihtuu nopeeta! wink.gif En kyllä aivan kaikkia harjotuksia kirjota esim. jos ollaan vaan muutama toisto tehty, siis kirjotan vaan silloin kun pidetää kunnon harkka. wink.gif Ens keväänä olis tarkotus suunnata johki kursseille niin niistä tarttee ainaki pitää kirjaa! laugh.gif Aattelin myös et jos laittais nettiin päiviksen, mut ei sen lukeminen varmaankaan ketään muuta kiinnosta.. lookaround.gif
HIFK
LAINAUS(jennie @ 24.11. 2003, 09:52)
Aattelin myös et jos laittais nettiin päiviksen, mut ei sen lukeminen varmaankaan ketään muuta kiinnosta.. lookaround.gif

Kannattaa laittaa... smile.gif Mua nimittäin ainakin kiinnostais lukea!
Jennina
LAINAUS(HIFK @ 24.11. 2003, 15:15)
Kannattaa laittaa... smile.gif Mua nimittäin ainakin kiinnostais lukea!

No voisinhan ainaki sitten laittaa kun sinne kursseille mennään niin olis sit jotain kerrottavaa.. laugh.gif Tai voishan sitä periaatteessa nytkin jo alkaa pitään.. taidankin sit joululomalla viimeistään tehä vaik jotkut Killen harrastussivut jossa on vaan Killen harrastusjuttuja kun olen niin innokas tekeen aina kotisivujaki! biggrin.gif
Jennina
Onko kellään muulla nettipäiväkirjaa? innocent.gif Muistin just et pidinhän mä silloin joskus netis päivistä ku oltiin toko kursseilla, mut se on expagessä ja en muista enää osotetta.. unsure.gif sleepy.gif
Velmunen
Minä kirjoitan ainakin ihan tavalliseen vihkoon aina kun jaksan / muistan. wink.gif
Raapustan sinne aina ajankohdan ja paikan, ja vähän sitä sun tätä, mitä on tullut tehtyä. biggrin.gif Ja että onnistuiko vai eikö, tehtiinkö toistoja vai mitä...
wuf
Joo pidän. Sinne raapustan kaikenlaisen järkevän tekemisen, tokosta, jäljestä, hausta ym. jopa mätsäreistä raapustan. kirjoitan sinne sitten toko ja mätsäri arvostelutkin. Ja vihkonen on tietenkin sitä varten ostettu ja kannessa koiran kuva ja sivuilla tassun kuva. Ja joka sivulla yksi taikka kaksi pientä tarraa, tottakai lookaround.gif
Kirma
Satunnaisen innostuksen vallassa lookaround.gif
-Iida-
Täältä on tullut tosi paljon hyviä ideoita! smile.gif Pitää meidänkin alkaa päivistä pitämään. wink.gif
Jennina
LAINAUS(-Iida- @ 29.12. 2003, 13:28)
Täältä on tullut tosi paljon hyviä ideoita! smile.gif Pitää meidänkin alkaa päivistä pitämään. wink.gif

Kannattaa! thumbup.gif Itse en oo nyt vähään aikaan kirjotellu ku en oo mitään suurempia harjotuksia pitäny vähään aikaan.. wink.gif
TtT
Aloitin pitämään päiväkirjaa sekä toko- että agilitytreeneistä, mutta se sitten jotenkin jäi parin kerran jälkeen, kun aina unohtui sinne kirjoittaa.
Jennina
Onko kukaan muu suunnitellu laittaa nettiin päivistä? wink.gif
Annuli
Olettekste muistaneet kirjata ylös niitä treenejä? Kirjaamista voi helpottaa myös sillä, että suunnittelee etukäteen mitä aikoo tehdä, jolloin ei tarttee treenin jälkeen muuta kuin kirjata kuin meni blink.gif

Etukäteen suunnitellessa sitä tulee ehkä enemmänkin ajateltua kuinka sille koiralle opettaa asiat wub.gif
Capri
Itse aloitin juuri!! Vihkona on A5 kokoinen vihko, kannessa on pari koira tarraa (aion lisata myos Caprin kuvan, ja ekalla sivulla lukee vaan koulutuspaivakirja, Capri. Aion kirjoittaa siihen kylla mielipiteet miten nayttelyissakin menee..

Asken kirjoitin ekan sivun, siihen kirjoitin (jos joitain kiinnostaa):

paivays: 13/02/04 (pe)
namit: Maksa
ilma: viileahko, kuivaa
paikka: nurmikentta (futiskentta), kuiva
hairiotekijat:
yksi jalkapalloilija, mutta potki aika kaukana, joten se ei suorituksiin vaikuttanut, Annina (siskoni siis) oli mukana
yleiskuvaus:
Hyvin kokonaisuudessaan totteli. Otimme 1x seuraamisen, seurasi vahan vinossa, ei pahasti.
Otti kontakstin hyvin
Istui nopeasti, mutta vinoon!! Treenaa!!
Odotti hyvin, mutta otti sadasosasekunnin varaslahdon kasimerkista
Asento: Antoi asetella hyvin, pysyi siina hyvin, mutta selka on vinossa, kiemuralla.
Liikkui eteenpain maahanmentaessa, ei tahtonut menna maahan. (lopulta meni parin toiston jalkeen.)
Capri ei ollut vasynyt, muttei ylienerginenkaan.
Osasi ottaa rennosti kun kaupassa kavimme ja meni makuulle kaupan eteen kun odottelimme. Ohitti koiran (parson) hyvin kun menimme ohi ja sanoin 'ohi' ei edes katsonut taakseen. Ei kiinnittanyt muihin ihmisiin mitaa huomiota. Kaveli suhtkoht reippasti
Summer.
Kun meil alko elokuussa harkat niin aloin pitää, mut sit se jäi syksyn myötä vähän vähemmälle, en muistanu läheskään joka kerta merkata blush.gif

mä kirjotan et mitä treenattiin, missä ois parantamisen varaa ja mikä sujui hyvin smile.gif
Omppo
En pidä. Voi olla, että masentuisin vaan laugh.gif
<Iida>
Vähän aikaa sitten netistä luin ja oon nyt muutaman kerran kirjustanu. Eli millainen päivä, mitä tehtiin, miten meni, mikä meni hyvin ja mikä huonosti--> miten voi korjata. Tokopäiväkirja --> Löytyy ihan kiva harjoituspäivis juttu.
<Iida>
Omppo: ja pah! Te ootte oikeesti hyviä wink.gif
Kuksa
En pidä päiväkirjaa. Kai siitä olisi oma hyötynsä, mutta kyllä ne jutut tässä vaiheessa säilyy ihan mielessäkin. Eri asia sitten kun alkaa olla monimutkaisempia liikkeitä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.