Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lappalaiset,..
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
hennu_
Jos hyvin käy, niin meille tulee kesällä suomenlapinkoirauros. smile.gif En millään malttaisi odottaa, että pennut syntyy ensi kuussa.. Ääääh!

Tuo minun avatarissa oleva otus on hoitokoirani Kassu, Fidelis Kaunotar.
Tässä vähän kuvia siitä:
Kassu makaa
Kassu nauttii auringosta
Naama
Kassu nukkuu
Fiksun näköinen otus, eikö?
_berni_
LAINAUS(-tuikku- @ 24.2. 2006, 17:10)
Jos hyvin käy, niin meille tulee kesällä suomenlapinkoirauros. smile.gif En millään malttaisi odottaa, että pennut syntyy ensi kuussa.. Ääääh!

Tässä vähän kuvia siitä:
Kassu makaa
Kassu nauttii auringosta
Naama
Kassu nukkuu

aivan ihania kuvia wub.gif
Avispa
LAINAUS(-tuikku- @ 24.2. 2006, 18:10)

Tässä vähän kuvia siitä:
Kassu makaa
Kassu nauttii auringosta
Naama
Kassu nukkuu

Ihania kuvia. teehee.gif laugh.gif
-Else-
ihania kuvia.. <3 ihanan näkönen lappari wub.gif wub.gif
Cuba
Laittakaapas kuvia wink.gif Tässä on Kievraduv'va Pippuri, Musti biggrin.gif

Pellolla
Nirppu
Peikkovuorelainen: Hieno juttu että koirat voi hyvin thumbup.gif

Me ei tosiaan erikoisnäyttelyyn päästä minun jatkuvan "akuutin" rahapulan takia crybaby.gif
Himpula
Tuikku mistä kennelistä tuo koirasi on? Näyttää kovasti meidän Kuus´eikan Tuusalle tutummin Bertta
Lydia
LAINAUS(lappari^^ @ 28.2. 2006, 07:36)
Tuikku mistä kennelistä tuo koirasi on? Näyttää kovasti meidän Kuus´eikan Tuusalle tutummin Bertta

Lukeehan se jo tuolla... koira on Fidelis Kaunotar, EIKÄ ole tuikun oma, vaan HOITOkoira smile.gif
peikkovuorelainen
Tuikku, mistä kennelistä teille tulee pentu? Uros vai narttu?
Onnea uudelle pennulle thumbup.gif
Laitappa tietoa sitten tänne smile.gif ja kuvia tietty... *odottaa malttamattomana* biggrin.gif:
peikkovuorelainen
Erikoisnäyttelyyn on ilmoitettu 311 koiraa thumbup.gif

Ketkä tulee???
Me tullaan Rinon ja Lailan kanssa smile.gif
Lydia
Me tullaan, tosin nyt jäi kehään ilmoittaminen väliin sad.gif mutta ehkä kesällä sitten.
Elikäs Enja tulee junnuilemaan ja mä kuolaamaan koiria tongue.gif
Onkos tietoa jh-määristä?
alisa
moikka kaikille
meillä kotona majailee 3 lapparia
kohta 9v täyttävä lumirupa aslakki "aki" on vetreä veteraani,joka jaksaa juosta tuhatta ja sataa ja tykkää leikkiä sekä urosten että narttujen kanssa

sitten on meidän matami 3,5v lecibsin seljo eli sani joka avaa kaikki kaapit, leikkii agropaattia ja näyttää kömpelöltä mut jos on ruuasta kyse niin hakee sen vaikka mistä käyttäen apunaan,tuoleja,pöytää jakkaraa jne

ja kolmantena meijän oma kasvatti suklaasilmän alisa, joka on kutsumanimekseen hyväksynyt vain ali, alisa on akin ja sanin rakkauden hedelmä ja ikää hällä on vasta 8kk, alisalla on kertynyt koirakavereita jo iso liuta, sen kaverina on sakemannia,porokoiraa,perhoskoiraa, king charles spanielia, lassieta jne, siitä kasvanee siis hyvin sosiaalinen koira, tälläkin hetkellä se rakastaa kaikkia smile.gif

ja mun vanhemmilla sitten on meijän ärripurri reppulin gelion eli mörri, joka meni mun vanhemmille kun vanhuksemme reppulin ukko eli rodo lähti sateenkaarisillalle 15 vuotiaana, tämä mörri siis on rodon poika ja vanhempani sitten halusivat sen kun rodo oli pois mennyt ja siellä mörrikkä nyt sitten vahtii äitiäni ja vanhempieni taloa smile.gif
peikkovuorelainen
Laput tuli tänään ja nyt olen vääntäny että kenet esitän ja missä kehässä ku on esitetettäviä ja pitäs melkeen olla 2:ssa kehässä yht aikaa ja omillekki piti hankkia handlerit pakko syistä laugh.gif
No nyt kaikki on selvitetty thumbup.gif
alisa
me mennään erkkariin, tosi hienosti menee kehät,eka menee sani ja sit vasta aki ja hyvin on aikaa vaihtaa kehää,no propleemos smile.gif paljon koiria ja se on hieno homma, kun numerolaput tuli niin mietin et kumpikas on kumman,mut yks kaverin veteraani uros on siel myös niin kysäsin et mikäs sen numero on niin johan selvis akin numero ja sit tietty toinen numbero sanin. varmasti mukava päivä taas tulossa kera lappalaisten smile.gif
Cuba
Mä en ehdi tulla erkkariin ku meen molempina päivinä Tampereelle wink.gif
peikkovuorelainen
Onnex olkoon Alisa, meil menee niin........ kehät ettei tolkkua ku Rino menee sit Laila menee...ja jne.....että oikee risoo ja sit ku on viel nuorten luokan narttu ja avo narttu esitettävänä et heheheh naurattaa angry.gif
AI niin me ollaan samassa kehässä avo nartuissa smile.gif
Jos nyt esitän sen nartun, katotaa nyt...
peikkovuorelainen
Miten porukoilla täällä meni Erkkarissa??
Meil ei todellkaan paskemmin biggrin.gif:
Rino ERI2,PU4
Laila EH

dogrun.gif
sipa
Peikkovuorelainen thumbup.gif Onnea saavutuksista.. thumbup.gif
peikkovuorelainen
Sipa, kiitos smile.gif
Kyllä oli hymy herkässä, ku ajattelee et siel oli 101 urosta jockey.gif
Ja valioluokassakin 16 urosta thumbup1.gif
nao
Heipsan, mekin tultais pulisemaan tänne smile.gif

Täällä olis tämmöinen jyväskyläläinen naispuoleinen henkilö ja ps lapinkoirapoika Hukka ja toinen samanlainen turkkiotus tilauksessa smile.gif
peikkovuorelainen
Tervetuloa pulisemaan thumbup1.gif
Mun nuorimmaisen koirani kasvattaja on Palokasta jockey.gif
Lydia
Cuba
Tässä vielä kuvia smile.gif

Tässä veljeni kanssa:
Jeti
Herätelläänpäs henkiin..

Meillä asustelee n.puolen vuoden ikäinen lupaava porokoirapojan alku Hukkaperä Hunsvotti alias Jeti! Tämän tomeran pojan kanssa olisi tarkoitus tulevaisuudessa harrastaa mm. jälkeä ja hakua sekä agilityä! Vielä tallustellaan pennunkengissä, mutta aikaahan meillä on vaikka kuinka paljon! Leikin varjolla harjoitellaan pikkuhiljaa tulevaisuutta aatellen! laugh.gif

edit. Tässäpä vielä kuvatus: wub.gif
Lydia
Uih, onpas tuo Jeti nätti porkkis wub.gif Kyllä varmaan täytyy koko sarja jossain vaiheessa hankkia...
no parkinvärisestä porosta oon jo jonkin aikaa unelmoinut, ja siitä ruotalaisesta kans...
vielä oon tyytynyt tähän suomenlapikkaseen... mutta katsellaan mitä tulevaisuus tuo tongue.gif
sipa
Voi miten kaunis Jeti onkaan.. wub.gif Todella kaunis yksilö.. ja noi värit.. wub.gif
Lydia
Lauantaina tuli hiukkasen Enjasta kuvia otettua, kun lupasin kasvattajalle kuvia lähettää...
Tässä yksi otos smile.gif

Tässä linkkinä jos kuva ei näy
peikkovuorelainen
UPEA POROKOIRA wub.gif
HEI,, kuka on tulossa Aptukseen Toukokuus?
Mie mietin jockey.gif
Himpula
Meille ei tulekkaan staalonista kun se emä synnytti yhden kuolleen pennun vain... cry.gif

Nyt olisi tarkoitus tulla Hiekkaniemen Älynlahja olisi emä ja Kuus´eikan Iisko olisi isä..

Juhannuksen aikoihin saisin vihdoin sen mun rakkaan pennun. biggrin.gif
peikkovuorelainen
Sulla on nyt vastoinkäymisii noiden pentu juttujen kanssa...
Oletko kyselly pentu välityksestä olevia pentuja??
Ettei tule vastoinkäymisiä enää....
Noi pennutus jutut on niin sellasia että tulee tai ei....
Toivotan nyt onnea että teille tulisi nyt se pentu... dogrun.gif
Himpula
Niinhän ne aina tahtoo olla.. confused.gif

Ihania nuo koirienne kuvat.. biggrin.gif Taisiin koiranne ovat todella söpöjä. biggrin.gif biggrin.gif
Rezaa
Juu, kiirastorstaina eillekki tuli sellanen pieni vipeltäjä... Kauhee puremaan ja haukkumaan ;D 8 viikkoo täytti ööh, eilen... :] Sen nimi on Kultasilmän Aamukaste... Lempinimi on Halla. Musta vaalein merkein...
-Else-
LAINAUS(Rezaa @ 19.4. 2006, 18:08)
Juu, kiirastorstaina eillekki tuli sellanen pieni vipeltäjä... Kauhee puremaan ja haukkumaan ;D 8 viikkoo täytti ööh, eilen... :] Sen nimi on Kultasilmän Aamukaste... Lempinimi on Halla. Musta vaalein merkein...

Onnea sulle pennusta thumbup.gif
citaris
Meidän tyttelit menneeltä talvelta
Rezaa
LAINAUS(-Else- @ 19.4. 2006, 19:53)
Onnea sulle pennusta thumbup.gif

kiitos, tuolla se nyt nukkuu, osaa jo istuu, tottakai se ei, tule, irti (esim pallosta) jne. (:
peikkovuorelainen
UIH Citariksen Nenu ja Outa wub.gif

"Prinsessalle" huglove.gif minulta ja Totta kai Outalle ja Duranille kans thumbup1.gif
citaris
^Nenya on ettei kaikkien nähden blush.gif
Duran juoksee karkuun ennen kun ees kerkeet yrittää tongue.gif wink.gif
Himpula
Nyt oli pakko tulla hehkuttelemaan!

Meijän Bertsukka valioitui lauantaina lieksan näyttelyssä, ja samana päivänä oli syntynyt mun tuleva pentu! Juhannuksen aikaan saan tän lapparin, ja 4-5vk käyvään kattoo narttua ja varataan se. Päästän ekana kattoon! Sit vaan vielä 4 tai 3vk niin pikku taapero tulee kotiin!
peikkovuorelainen
ONNEA LAPPARI flowers.gif
Bertsukan virallinen nimi on?? Mulla on ERIT lyhyt muisti whistling.gif
Himpula
Kiitos, Kiitos! On ihanaa kun saa onnitteluja, kyllähän tämä on muutenkin aivan ihanaa..!! (Tietty) Kuus´eikan Tuusa virallisestihan tuo meijän Bertsukkeli on biggrin.gif
citaris
^Onnea uudelle valiolle (ja hänen omistajalle wink.gif )! flowers.gif
MariVuo
Heips.

Meillä on tällä hetkellä yksi lappalainen Mörkö (Lapinkullan Aarre) ja hän täyttää syyskuussa sitten 9-vuotta.
Kuva on tuossa Avattaressa.
Mörkö on ollut ihan kotikoirana mutta on harrastettu tottista omaksi huviksi ja joskus ihan kentälläkin.

Ja joitain kuvia löytyy täältä

Elämäämme on lapinkoirat ilmestyneet vuonna 1983 ja vaikka välissä oli pitkään ettei ollut koiraa, niin olen kuitenkin seurannut lappalaisia suhteellisen tarkasti tähän päivään asti.

Olen myöskin tavannut Mörkön pentueestä koiria ja ovat tosi paljon samannäköisiä toistensa kanssa.
Varsinkin kasvattajalle jäänyt koira on aivan kopio Mörköstä tai toisinpäin. smile.gif

Yhden veljistä näin viime syksynä ja oli hänkin aika valloittava tapaus.
Mörristä kuva täällä
sipa
Mörkö ja Mörri.. wub.gif Nyt taas kasvoi lappari kuume monta astetta.. Että noi on kauniita koiria.. wub.gif
peikkovuorelainen
Aivan ku meijän POJU wub.gif
MUTTA ovathan he upeata LUMITURPA linjaa thumbup1.gif
SIPA mennää yhessä kävelylle joku ilta, näät Pojun kunnolla thumbup.gif
Näät ihania lappareita bored.gif
sipa
LAINAUS(peikkovuorelainen @ 10.5. 2006, 12:06)
SIPA mennää yhessä kävelylle joku ilta, näät Pojun kunnolla thumbup.gif
Näät ihania lappareita bored.gif

Joo.. tuu sinä puoli seiskan jälkeen tonne Rastaspuistoon päin, me kierretään silloin siellä, Lidlin kulmalta Ratamotielle josta kävellään suoran päähän ja noustaan liikennevalojen kautta tien yli (ennen koulua) Kun Edi ei jaksa pitempää lenkkiä enään tehdä.. confused.gif

Et muuten oo tekemässä Pojusta isää.. whistling.gif
citaris
^peikkovuorelainen ei varmaan miu nirhi jos vastaan hään puolesta innocent.gif
Poju ei koskaan kykene olemaan iskä kun kalleudet on viety happy.gif Meitin Poju-pappa! wub.gif
sipa
LAINAUS(citaris @ 11.5. 2006, 21:37)
Poju ei koskaan kykene olemaan iskä kun kalleudet on viety happy.gif Meitin Poju-pappa! wub.gif

No ei se sitten enään voi olla iskä.. biggrin.gif Näitä eunukkeja taitaa olla enemmänkin..
peikkovuorelainen
citaris, en nirhi biggrin.gif:
Juu moni on kyselly Pojusta isää... Olisi joskus tehnyt mieli tehdä tai siis että Poju olisi astunut, mutta Pojun suvussa on lähellä silmäsairauksia, sen takia en katsonut aiheellisex antaa Pojun astua.
Mutta Pojun sisko on tehnyt jälkeläisiä, eli meijän Poju papan suku kyllä jatkuu jockey.gif

Nytkin Poju pappa makoilee rauhallisesti tarhassa ja ottaa "brunaa" yawn.gif

Papan kulkeminen on tullut vaikeemax ihan tässä 2kk sisällä että katotaan nyt
Mutta kyllä se lenkille jaxaa lähtee dogrun.gif
-Else-
tietääkö täällä kukaan kuka oli roppi aptuksessa??
peikkovuorelainen
Lumiturpa Eppu Pu1,SERT ROP
Rahkkasan Casper Pu2, Vara-Sert
Fin&Est Mva Peikkovuoren Bastelli (kuvassa) Pu3,CACIB (vika suomesta ) thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.