Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Korvaongelmiin...
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Terveydeksi!
showing
Olen kuullut monelta taholta, että homeopatialla on saatu hyviä tuloksia korvaongelmien kanssa. Nyt kiinnostaisi ihan omakohtaisesti, mitä homeopaattisia valmisteita olette käyttäneet ja onko ollut apua?

Toki vien koiran homeopaatillekin, jos tarvetta on, mutta ajattelin vain kysyä, jos täällä jollain on tietoa asiasta. Ruokavalioita on vaihdeltu, mutta ei ole ollut muutosta. Ja kyseessä on vain yksi ja sama korva, joka aina tulehtuu. Saattaa olla pitkän aikaa ihan normaali, mutta sitten taas saattaa erittää töhnää ja punoittaa. Antibioottikuureja on syöty ja korvatippoja käytetty, mutta tuntuu ettei nekään aina tehoa. Eikä noita antibiootteja hirveästi kiinnostaisi yhtenään syöttää, jos ne eivät edes tehoa...

Kiitoksia tiedoista jo etukäteen smile.gif .
kitiska
Jos tulehdus uusituu koko ajan on mahdollsista että se on allerginen jollekkin ruoka aineelle?
Crab apple kukkauute on tehty sisäisesti otettavaksi korva"lääkkeksi"Se helpottaa myös näihin allergia tapauksiin wink.gif
coton.fan
LAINAUS(kitiska @ 13.11. 2003, 13:25)
Jos tulehdus uusituu koko ajan on mahdollsista että se on allerginen jollekkin ruoka aineelle?
Crab apple kukkauute on tehty sisäisesti otettavaksi korva"lääkkeksi"Se helpottaa myös näihin allergia tapauksiin wink.gif

Mistäs sitä saa`?? rolleyes.gif
kitiska
Esim.Multa saa noita uutteita.Mutta niitä pitää aina tilata tukusta kun en pidä hirveää varastoa uutteista.
Melilotus
Homeopatialla saadaan hyviä tuloksia korvatulehdusten hoidossa, joten kannattaa kokeilla. Moni koira on siten päässyt eroon pitkään jatkuneista antibioottikuureista. Varsinkin jos kyse on kroonisesta korvatulehduksesta, on ehdottomasti parempi viedä koira asiantuntevalle homeopaatille (itse suosittelisin 4 vuoden koulutuksen saanutta klassista homeopaattia). Niinkuin jossain aikaisemmin mainitsinkin, lääke valitaan aina yksilöllisesti potilaan kokoanaisuuden ja yksilöllisten oireiden mukaan eli jos joku koira on saanut avun yhdestä tietystä lääkkeestä, se ei välltämättä ole sinun koirallesi se sopiva ja lopullisesti parantava lääke.

Toivottavasti löydät homeopatiasta avun koirallesi, jos sitä päätät kokeilla! Ja mukava olisi siinä tapauksessa kuulla, miten hoito on koirasi korvaan tepsinyt smile.gif
Sylppa
showing meillä oli koiralla korvaongelmia ei auttanut homeopatia ja antibioottiakin joutui puolen sisällä syömään kolme kuuria.
Sitten aloin antamaan maitohappobakteeria eli Tehobakt ja korvat ei ole sen jälkeen olleet tulehtuneet eivätkä töhni.
Meilläkin ell ehdotti allergiaa ja koira ei olisi saanut syödä muuta kuin tietynlaisia nappuloita.
Korvat töhni ja tulehtui ei ollut apua ruuanvaihdosta.
Maitohappobakteereilla huomasin eron jo viikon sisällä korvat töhnivät vähemmän ja nyt koira syö ihan huoletta mitä vaan eikä korvat töhni.
Melilotus
Harmi Showing, ettei homeopatia pystynyt auttamaan koiraasi. Oliko koiraasi hoitanut homeopaatti kuitenkin osaava ja ammattitaitoinen, hyvän koulutuspohjan saanut? Se on kyllä ihan totta, ettei homeopatiakaan aina voi auttaa, vaikka se olisi taitavissakin käsissä. Korvatulehduksien hoidossa minulla itselläni kuitenkin on ollut erittäin hyviä kokemuksia sekä omien että muitten koirien hoidon suhteen.
showing
LAINAUS(Melilotus @ 19.11. 2003, 21:56)
Harmi Showing, ettei homeopatia pystynyt auttamaan koiraasi.

Hmmm, minä en ole vielä kokeillut homeopatiaa tähän korvaongelmaamme. Ehkä Melilotus erehdyit luulemaan Sylpan kirjoitusta minun tekstikseni blush.gif .

Minä olen ainakin hyvin luottavainen homeopatian ja muidenkin vaihtoehtohoitojen suhteen. Korvaongelmat ovat "uutta" tällä saralla, siksi kyselen. Eli aion todenkäköisesti pikapuoliin viedä koiran homeopaatille, kerron sitten miten tässä asiassa homma on edennyt smile.gif . Tosin nyt korvat ovat taas aika hyvän oloiset.

Kiitos myös kitiskalle, crab applea aion kokeilla nyt heti, sitä tuolta kaapista meillä jo nimittäin löytyykin smile.gif .
Melilotus
Kappas, menivät nimet sekaisin, eli piti kirjoittaman edellinen kommenttini Sylpalle. Anteeksi sekaannus! teehee.gif

Minkälaista ruokaa muuten Showing olet koiruudellesi antanut /annat?
Mansku
unsure.gif Hmmm.Auttaiskohan noi meidänkin isojen ja raskaskorvaisten leojen ongelmiin??Siis korvasellaisiin. Vanhempi leo sairastaa tuon tuostakin korviaan. confused.gif sleepy.gif Taidanpa kokeilla lookaround.gif tongue.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.