Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Staffin omistajia?!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 3: Terrierit
Staffinisti
Onko täällä ketään muita ihmisiä, jotka omistavat staffin?! blink.gif
staffy
Täältä ainakin löytyy tumma brindle staffi-neiti.
staffi tyttö
Multa löytyy kohta neljä vuotias punainen staffi tyttö Alma dogrun.gif
Dommie
*tunkeutuu keskusteluun* Enpä omista staffia, mutta jumaloin rotua wub.gif biggrin.gif Ihania <3 Odotan, että saisin hankittua oman staffikan. Laittakaa kuvia staffimussukoistanne wub.gif
Nastja
On.
Mari.
En omista, mutta minusta ne ovat ihania. Niinkuin Nelli sanoikin jo, eli laittakaa kuvia. wub.gif
shadow
LAINAUS(nelli_havanais @ 4.4. 2004, 17:22)
*tunkeutuu keskusteluun* Enpä omista staffia, mutta jumaloin rotua wub.gif biggrin.gif Ihania <3 Odotan, että saisin hankittua oman staffikan. Laittakaa kuvia staffimussukoistanne wub.gif

sama mulla, en omista staffia, meinasin hankkia mutta en saanutkaan sad.gif mutta jumaloin niitä wub.gif ihania, hankin oman hetki kun pystyn! Ja se olisi ehdottomasti brindle wink.gif
staffy
Meikäläisen brindle staffi neitokainen pyöräytti 6 pentua Norjan harmaalle hirvikoiralle tuossa 5viikkoo sitten. Tässä osoite missä kuvia pennuista ja emästä:

http://photos.yahoo.com/eijasavinainen
Nastja
Veikeitä otuksia ja kaunis mamma.
Ride
Staffia ei vielä, mutta lähellä ollaan..Amstaffi, huomenna tasan 9viikkoinen wub.gif
shadow
LAINAUS(staffy @ 27.4. 2004, 03:41)
Meikäläisen brindle staffi neitokainen pyöräytti 6 pentua Norjan harmaalle hirvikoiralle tuossa 5viikkoo sitten. Tässä osoite missä kuvia pennuista ja emästä:

http://photos.yahoo.com/eijasavinainen

voooi wub.gif ihania
Rochas
Staffi on kyllä hauska rotu ja ulkonäöllisesti ja luonteensakin puolesta aika kaukana muista "perusterriereistä". smile.gif Serkullani on sievä staffineitonen, Scarface Madonna, joka on myös näyttelyissä käynyt välillä mitä erinomaisimmin tuloksin!
Lilli
En omista staffia, mutta kyseistä rotua suorastaan jumaloin. Täysi-ikäisyyttä odottelen, että oman staffikan saan happy.gif
Sanne-
LAINAUS(Rochas @ 7.8. 2004, 10:56)
Staffi on kyllä hauska rotu ja ulkonäöllisesti ja luonteensakin puolesta aika kaukana muista "perusterriereistä". smile.gif Serkullani on sievä staffineitonen, Scarface Madonna, joka on myös näyttelyissä käynyt välillä mitä erinomaisimmin tuloksin!

HANNA!!!! Sun serkun staffi on yli söpö <33333 wub.gif wub.gif Ja hyvin on pärjänny! smile.gif

Itelläni on ömm.. 2? 3? staffia =D

Punainen valkoisin merkein staffi narttu Stormvinden's Min röda Lauren "Elma"

Punainen valkoisin merkein staffi narttu Stormvinden's LadyInWhiteboot "Plättä"

Musta valkoisin merkein staffi narttu Raspingroast April Fool "Ama"(Sijoituksessa muualla)
Henksu
Tädillä ja sedällä oli kaks (punasta) staffia vuosi sitte, mutta molemmat on jo lopetettu, tuskin ees pystysä pysy ku oli nii vanhoja.. Mutta aivan ihania oli wub.gif
ja englannista on varmaan ehkä vielä tänä vuona tulosaniille punanen staffiuros happy.gif
haukkatar
rolleyes.gif Heips!
Täällä kans ois yks Staffineidin omistaja Pomarkusta. Neiti tuli Irlannista asti ja on mitä ihanin pakkaus. Rotu ei ole meille uusi sillä kokemusta aikaisemmin jo kahdesta staffista. Todella ihana rotu. thumbup.gif
Rochas
Seuraavan kuun puolella staffipentuja kattelemaan wub.gif
Lilli
LAINAUS(Rochas @ 18.7. 2006, 13:40)
Seuraavan kuun puolella staffipentuja kattelemaan wub.gif

Saanko udella mihin kenneliin?
Sanne-
LAINAUS(Naima @ 18.7. 2006, 17:24)
Saanko udella mihin kenneliin?

Scarface,n kennelnimellä ne tulee, mut ne kasvattaa Alma,n omistaja. smile.gif Eskon ja Alman pennut. Eli Scarface Gallant Pirate & Scarface Madonna
Lilli
LAINAUS(Sanne- @ 18.7. 2006, 17:14)
Scarface,n kennelnimellä ne tulee, mut ne kasvattaa Alma,n omistaja. smile.gif Eskon ja Alman pennut. Eli Scarface Gallant Pirate & Scarface Madonna

Selvä smile.gif Ajattelin vain, kun Magicpower'siinkin tulee ensi kuun lopulla pennut, niin jos on sama pentue (tai no, mitä minä sillä tiedolla tekisin, että mistä kennelistä pentu tulee, uteliaisuuttani vain kysyin lookaround.gif menipä taas sekavaksi...)
Sanne-
LAINAUS(Naima @ 18.7. 2006, 18:41)
Selvä smile.gif Ajattelin vain, kun Magicpower'siinkin tulee ensi kuun lopulla pennut, niin jos on sama pentue (tai no, mitä minä sillä tiedolla tekisin, että mistä kennelistä pentu tulee, uteliaisuuttani vain kysyin lookaround.gif menipä taas sekavaksi...)

nii! niillehä tulee pupsiloita <3 biggrin.gif
Rochas
LAINAUS(Naima @ 18.7. 2006, 17:41)

No enhän mä staffia ole ottamassa, ihkuloimaan vaan tongue.gif
Lilli
LAINAUS(Sanne- @ 18.7. 2006, 18:04)
nii! niillehä tulee pupsiloita <3 biggrin.gif

Juu, ja arvaa kuka menee niitä pää kolmantena jalkana heti pällistelemään, kun syntyvät wink.gif Spike isukkina wub.gif
Sanne-
LAINAUS(Naima @ 22.7. 2006, 20:05)
Juu, ja arvaa kuka menee niitä pää kolmantena jalkana heti pällistelemään, kun syntyvät wink.gif Spike isukkina wub.gif

HÖ. MÄKI HALUUN! hmm... rolleyes.gif
Quéta
Itselläni ei staffia ole tai ei ainakaan vielä ( shifty.gif laugh.gif ), mutta kilpailen junnuissa tuttuni stafilla, joka on aivan mahtava pakkaus! wub.gif
Sanne-
LAINAUS(Quéta @ 22.7. 2006, 23:31)
Itselläni ei staffia ole tai ei ainakaan vielä ( shifty.gif laugh.gif ), mutta kilpailen junnuissa tuttuni stafilla, joka on aivan mahtava pakkaus! wub.gif

hmm... itse kilpailen staffilla junnuissa enkä ole IKINÄ nähnyt muista staffin kasa junnuissa paitsi taija hämäläisen.
Lilli
LAINAUS(Sanne- @ 22.7. 2006, 23:20)
hmm... itse kilpailen staffilla junnuissa enkä ole IKINÄ nähnyt muista staffin kasa junnuissa paitsi taija hämäläisen.

Kisailenhan minäkin Pahan kanssa, tosin vasta yksi virallinen kisa takana... wink.gif
Quéta
LAINAUS(Sanne- @ 22.7. 2006, 21:20)

Katsos johtunee siitä, että olemme vasta epävirallisissa käyneet Tyynen kanssa wink.gif , tässä pikku hiljaa lähdetään ihan virallisiin kokeilemaan. biggrin.gif
Sanne-
LAINAUS(Naima @ 23.7. 2006, 08:04)
Kisailenhan minäkin Pahan kanssa, tosin vasta yksi virallinen kisa takana... wink.gif

ai ohmy.gif no en oo suakaan nähny tongue.gif niiku tarkotin virallisissa kisoissa! biggrin.gif
Lilli
LAINAUS(Sanne- @ 23.7. 2006, 11:44)
ai ohmy.gif no en oo suakaan nähny tongue.gif niiku tarkotin virallisissa kisoissa! biggrin.gif

No, olin tuossa eilen Pahan kanssa ekoissa virallisissa kisoissa Kartano Weekendissä. Seuraavan kerran mennään (virallisiin siis) varmaankin Syysnäyttelyyn.
Sanne-
LAINAUS(Naima @ 23.7. 2006, 18:16)
No, olin tuossa eilen Pahan kanssa ekoissa virallisissa kisoissa Kartano Weekendissä. Seuraavan kerran mennään (virallisiin siis) varmaankin Syysnäyttelyyn.

ok. mites meni? biggrin.gif
Lilli
LAINAUS(Sanne- @ 23.7. 2006, 22:28)
ok. mites meni? biggrin.gif

Ei sijotuttu, oltiin kuitenkin kuuden parhaan joukossa (eli siis toisin sanoen kuudensia laugh.gif) Ensi kerralla sitten.
tarjuli
thumbup.gif Mulla on staffi tyttö 9kk vanha, ihanista ihanin. Ja pari rottweileriä
Lilli
^ Todella suloinen, mitä noita kuvia katselin smile.gif

Olin juuri tiistaina katselemassa kuusiviikkoisia staffipentuja. Voitte uskoa, kuinka söpöjä olivat wub.gif Kirottu pikkuveljen allergia, muuten olisin vihdoin ja viimein saanut oman staffin cray.gif
julie91
Itse en omista staffia,mutta aion suurella todennäköisyydellä ottaa seuraavaksi koiraksi amstaffi uroksen wub.gif
Sanne-
LAINAUS(Naima @ 13.10. 2006, 16:33)
^ Todella suloinen, mitä noita kuvia katselin smile.gif

Olin juuri tiistaina katselemassa kuusiviikkoisia staffipentuja. Voitte uskoa, kuinka söpöjä olivat wub.gif Kirottu pikkuveljen allergia, muuten olisin vihdoin ja viimein saanut oman staffin cray.gif

No ei se staffi niiiin allergia rotu ole? sanot veljelles et ottaa lääkkeitä biggrin.gif
Lilli
^ Ei se veli siinä vastaan pistä, vaan äiti rolleyes.gif Yritin sille jankuttaa, ettei staffit nyt niin allergisoivia ole ja johan minä muutaman vuoden päästä muuta kotoa poiskin jne. mutta ei niin ei... dry.gif
sahku
Tänään näin aivan ihastuttavan parin, isän ja tyttären wub.gif Tytär oli vielä pieni, mutta komensi isäänsä kuin vanha tekijä biggrin.gif Kyllä se sydän heltui biggrin.gif
Sanne-
LAINAUS(tarjuli @ 13.10. 2006, 16:21)
thumbup.gif Mulla on staffi tyttö 9kk vanha, ihanista ihanin. Ja pari rottweileriä

Meiltä löytyykin Taican Täys täti ja Puol täti biggrin.gif

Stormvindens Min Röda Lauren - > Oonan täys sisko
ja
Stormvindens Lady in white boot -> Oonan sisko puoli biggrin.gif
tarjuli
Staffeja meillä 3 Stormvindens Taica, Fun-Mur Lulla, Herencias Ninja
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.