Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitä pidätte dalluista
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 6: Ajavat ja jäljestävät koirat
Summer.
Mitä te puskislaiset pidätte dalluista
Pia
Minä pidän dalluista todella paljon, onhan minulla niitä kaksin kappelein. wub.gif
~minnuska~
Mikäs niissä! smile.gif
Sulosia ja kuulemani mukaan myös kilttejä ja viisaita? sly.gif sleepy.gif
dogrun.gif

Ei niissäs mikään ole vikana! laugh.gif wub.gif
SanniM
Ei voi muuta sanoa kuin että elämäni rotu...hoitokoirana yksi sellainen ja myös oma neiti joka on aiavn yliihana...vaikka aina ei siltä tunnukkaan, karvanoppa kirjaimellisesti... wub.gif
Jennina
Mikäs niissä, ihan mukavan olosii vaik en oo niihin pahemmin päässyt tutustumaan.. rolleyes.gif
Beagletyttö
Ainakin muutamat yksilöt ovat ihastuttavia, varsinkin Charli, jonka sain vaihdossa
junnuissa.
Mutta kaikki lähitenoon dallut ovat yrittäneet muutaman kerran tappaa kummisetäni, eikä muutenkaan täällä päin ole kovin lempeitä.

Mutta paras kasvattaja rodusta on Meskasen Tarja, kennel Daluki.

Berry: Kuka ei olisi ihastunut Harmiin?
Pia
LAINAUS(Beaglen omistaja @ 28.11. 2003, 19:12)
Mutta paras kasvattaja rodusta on Meskasen Tarja, kennel Daluki.

Berry: Kuka ei olisi ihastunut Harmiin?

Olet päässyt asian ytimeen wink.gif

Harmiin wub.gif ihastuivat kaikki, ja sen takiahan minulla on pikku harmiitta (Uni) kasvamassa kotona. wub.gif
Summer.
KIITTI KAIKILLE VASTANNEILLE!! Oletin, että teidän vastanneiden mielestä dallu on ihan hyvä rotu.. laugh.gif
Dommie
Niin, tykkään dalluista thumbup.gif
Titta
Erikoisemmin en ole tutustunut rotuun, mutta ihan ok käsityksen olen saanut blush.gif Tosin itelleni en ottais... wink.gif
CoToN
Pahemmin en tunne, mutta Zinna ja Tessa on saanu hurmattua smile.gif´
Lanttu
ihunia ovat juu!!!
phard
Dallut on ihania wub.gif olenpas pari kertaa saanut dallua junnuissa esittää, ihania ovat! wub.gif
Noradrenaline
Oikein mukava rotu.. wub.gif
>tinja<
Todella ihania wub.gif Kiitos Ultran ja Vantun wub.gif
Katja72
Itselläni on kotona yksi dallu. Ihana kaikin puolin, mutta kuitenkin ensimmäinen ja viimeinen meitin taloudessa tongue.gif

Suurin syy miksi meille ei enää toista dallua tule : mies käy metsällä ja sen vuoksi seuraava koiramme tulee olemaan kk mäyräkoira.

Nautin nyt kumminkin näistä vuosista, toivottavasti vielä monta (Aaro on 9,5v) tämän pilkkumme kanssa, sen jälkeen tyydyn katselemaan muita dallukoita smile.gif
Eden
Dallut on pop thumbup.gif Sillon melkein 12v sitten kun hankin ensimmäistä koiraani, olisin halunut dallun, mutta sellaista ei tullutkaan. Ei mitään pahaa sanottavaa rodusta.
coton.fan
Mä haluisin dallun, mutta niistä lähtee paljon karvaa, eikö?
Niin vanhemmat ei suostu. wink.gif
Pia
LAINAUS(coton.fan @ 3.1. 2004, 18:46)

Kyllä, dallujen karvan lähtö on tammikuun ensimmöisestä päivästä, joulukuun viimeiseen biggrin.gif Joten niille jotka kaihtavat jatkuvaa imuroimista ja haluavat pitää kodin siistinä karvoista ei dallu sovi wink.gif
Summer.
LAINAUS(coton.fan @ 3.1. 2004, 20:46)
Niin vanhemmat ei suostu. wink.gif

Joo karvaa lähtee YMPÄRI VUODEN! Ja se on vielä sellaista pientä valkoista joka tartuu kiinni. confused.gif
Joski1
wub.gif Todella ihana rotu! Itselleni tulossa dallupentu alkukesästä, jos kaikki hyvin menee... Kävin vasta tutustumassa emään ja sydämeni vei!!!
Della
Pakkohan niistä on pitää kun kotona on niitä kahdeksan kappaletta wub.gif
Miksiköhän muuten dalluista lähtee vain tuota valkoista karvaa, muunvärisiä harvemmin näkee irtokarvoina rolleyes.gif
Ei mikään siivousfriikin paras valinta tuon karvanlähdön takia mutta turkki on muuten helppohoitoinen, lähes "pyyhkimällä" siisti eikä tuo paljon kuraa sisälle.
Red tiger
Kaverini dallusta tykkään, mutta muista en juuri. Ihan kivoja, en voi mitenkään kokemuksella sanoa niistä mitään, mutta olen aikalailla roturasisti.. laugh.gif Suloisia otuksia, mutta tyydyn katselemaan ja rapsuttelemaan kaverini koiraa.
Sharon87
Upeita koiria! Oikeesti, hienoo että on noinkin iso ja innokas rotu, jolla ei kuitenkaan oo metsästysviettiä (sopii näyttelykoiraksi) muttei toisaalta pk-oikeuksiakaan (tarttis kouluttaa kauheesti tms...). Vaatii kyllä liikuntaa sen verran että ei ihan jokaiselle taida sopia... rolleyes.gif
Summer.
LAINAUS(Sharon87 @ 20.2. 2004, 11:43)
Upeita koiria! Oikeesti, hienoo että on noinkin iso ja innokas rotu, jolla ei kuitenkaan oo metsästysviettiä (sopii näyttelykoiraksi) muttei toisaalta pk-oikeuksiakaan (tarttis kouluttaa kauheesti tms...). Vaatii kyllä liikuntaa sen verran että ei ihan jokaiselle taida sopia... rolleyes.gif

Nii-in. Ei sovi sunnuntai ulkoilijoille wink.gif
Yoda
Meillä on kaksi dalmista ja yksi labbis, ja labbiksesta lähtee ihan sikana karvaa. (Sillä on pohja villa ja pääly karva) Dalmiksesta ei lähde paljoa karvaa labbikseen verrattuna! Niillä on erillainen karva, sen kyllä erottaa lattialta ja vaatteista. Labbiksen karvassa on sellainen väkänen ja ne joutuu yksitellen nyppimään pois.
tuiga
Pilkut ei iske tähän tytteliin.
Pulina
aivan ihania wub.gif wub.gif kiitos tuon meidän Oosan, että tutustuin rotuun wub.gif
LimeLight
Aivan ihania koiria! siis uskomattomia wub.gif
Varsinkin eräs tuntemani yksilö jolla on varmasti yksi parhaimmista dalmisten luonteista suomessa. smile.gif Kyllä ne ovat ihania koiria! wub.gif
-laku-
Dalmikset ovat kyllä aikamoisen ihania! wub.gif Hiano rotu, vaikka tuskin itselleni sellaista ikinä tulee.. smile.gif
Sipsu83
Hyvä rotuhan tmä on! Oma on kylläkin vielä nuori herra! Mutta hurmannut minut aivan täysin....En vaihtaisi mistän hinnasta thumbup.gif
Ässä
En ole koskaan tutustunut, mutta ainakin mitä kuvista ole nänhyt niin aivan ihania. wub.gif
australianpaimenkoira
dalmatialaiset ovat sympaatisia täplineen! wub.gif
anna-mari
Dalmatialaiset ovat aivan ihania!!!
~PeiKko~
Aika kivoja on mitä nyt voin sanoa kun en montaa persoonaa tunne...
karvaturri
Dalmikset on söpöi!.... onhan Alpo söpö.

"karvaturri"
Wupsu
no mä en niistä niin hirveen kauheesti perusta.... dry.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.