Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: etsin kenneliä...
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Metsästyskokeet & metsästys
~minnuska~
Eli etsin kenneliä joka kasvattaa Suomenajokoiria, nimellä Himoajon -kennel...
Koirani Himoajon Jetta on tuosta kennelistä ja on syntynyt 29.5.1995, isä Epeli äiti Jutta. Kyseisessä pentueessa syntyväit mm. Himoajon Iitu, Himoajon Jehu... Vain näillä on näyttely- ja koepalkinotoja. confused.gif Jos jollakin on tietoa pentueesta joka on syntynyt tuolloin, kasvattajasta tms. unsure.gif Niin olisitteko kivoja, ja mailaisitte minulle tai kertoisitte tänne? wink.gif
Terhi
Eikös sinulla ole kasvattajan yhteystiedot? wink.gif
-anna-
LAINAUS(*Tepa* @ 11.12. 2003, 17:19)
Eikös sinulla ole kasvattajan yhteystiedot? wink.gif

Jooo.. samaan mieltä.
Lanttu
*tepa* wink.gif n ja -anna-n kanssa samaa mieltä!
~minnuska~
LAINAUS
Eikös sinulla ole kasvattajan yhteystiedot?  wink.gif

On ne vanhat. Kasvattaja on muuttanut, koska kirjeet jotka lähetän tulevat takaisin ja puhelinnumero ei ole käytössä... sad.gif
CoToN
Ootko koittanu numerotiedustelusta hakea kasvattajan nimellä numeroa tai eikö rotujärjestöllä ole tieodssa uusia yhteystietoja?
Suomenajokoira
Hei! Kyselit himoajon kennelistä... Olen kyseisen kasvattajan tytär ja tiedän tarkalleen missä kasvattaja asuu ja niin poispäin... Kennel sijaitsee Juankoskella ja osoite on:Inganvaarantie 1, 73730 Losomäki. puh.0405729546 smile.gif
~minnuska~
LAINAUS
Hei! Kyselit himoajon kennelistä... Olen kyseisen kasvattajan tytär ja tiedän tarkalleen missä kasvattaja asuu ja niin poispäin...  smile.gif  Kennel sijaitsee Juankoskella ja osoite on:Inganvaarantie 1, 73730 Losomäki. puh.0405729546

Kiitos, paljon. Mutta olen saanut jo kasvattajaan kirjeyhteyden. smile.gif JA hän itseasiassa vastasikin jo! wink.gif Kiitos kuitenkin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.