Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lunta sataa hiljalleen,
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
abc
Eilen haimme kotiin Kujun, joukkomme vahvistukseksi biggrin.gif .
Minun ja Adan lisäksi, saimme siis "miehen alun" 3kk, rodultaan lk collie. Oi, miten on kiltti ja reipas pentu. Ja Ada ihmettelee, että mites meille nyt tälläinen vilske on tullut, ettei tirsoja ehdi vedellä, kun täytyy katsella, että mitäs se pikkuinen hääräilee rolleyes.gif . Vähän samaa tunnetta on minullakin, että mitähän se pikkuinen seuraavaks... tongue.gif
Titta
Onnea uuden vauvan johdosta ! wink.gif Mistäs kennelistä hauva on ? blush.gif
abc
Kiitos Titta, onnea tarvitaan aina smile.gif
Fool
Kakaran kanssa on aina jännää. Ja miten ne sitten kasvavatkaan...
Oiva kun haettiin ennen juhannusta, se oli sellainen taskuunpantava pikkunakki jota kantoi yhdellä kädellä. Nyt se on 15-kiloinen puolimetrinen makkara, jota ei enää kanniskele samalla tavalla kuin puoli vuotta sitten...
Äkkiä niistä tulee sit jalkaa nostavia, kovaäänisiä nartuista kiinnostuneita jätkiä entisten tuhisevien karvapallojen sijasta.

Nauti pennusta kun se pentu vielä on! laugh.gif
Nassikka
Onnittelut uudesta vauvasta!
On ne pennut niin ihania... wub.gif
Löytyykö teiltä kuvia pennusta?
Delibes's
Onnea! Pirteitä pakkaspäiviä teille pennun kanssa smile.gif
abc
On vähän vipinää niin minun, mummon elämässä, kuin bullmastiffini elämässäkin. Ei olla totuttu vauhdikkaaseen elämään laugh.gif .

Delibes´s kiitos, pakkaspäivät joo tongue.gif , mutta onneksi on tosi hyvä kulkemaan tämä pentu, ei tarvitse sen kanssa värjötellä kylmässä, ei minun eikä pennunkaan. Se olikin tähän mennessä se paras anti pennun kanssa blink.gif .

Kiitän kaikkia teitä kannustuksesta, ja sanon, että varmasti nautin tästä pennusta. Vuoden ajattelin toista koiraa, ja collie ei ollut minun listallani, ja kuin sattumalta siihen sitten päädyin, ehtimättä edes kunnolla ajatella rolleyes.gif . Mutta ei se mitään, vaikken ajatellut, sillä poika on todella mieluinen smile.gif .

On eka urokseni, ja jännittyneenä tulen seuraamaan, millainen poikakoira muutoin on kuin jalan nostaja laugh.gif .

Nassikka, olen pahoillani, minulla on tavallinen kamera, joten otetut kuvat ovat kamerassa vielä pitkään, ja nettiin en saa kuvia, sillä siihenhän tarvitaan jos minkälaista "vempainta", eikä minulla ole, ja tuskin osaisin käyttääkään, jos olisi lookaround.gif
Delibes's
Uteliaana vielä kysäisen että millaista poikaa Kujusta on suunniteltu? Kotikoiraa? Nlykoiraa? Pk-puolen koiraa?

teehee.gif
abc
Ole vain utelias Delibes´s smile.gif , vähän sitä vartenhan täällä puskiksessa kaikki käydään, eiks´jeh wink.gif .

Jos olisin nuori niin vastaisin tietenkin PK, mutta nyt on edettävä hitaasti, ettei yli kykyjensä ja muidenkaan syiden tähden lupaa mitään liikaa (esim. ei ole autoa maasto treeneihin lähtöä varten), joten eiköhän ne näyttelyt silloin tällöin, miten kyytiä saadaan ja sitten tietenkin tottis, kun sitä voi treenailla missä vain ja yksinkin ja kaupungissa, vaikka jalkakäytävällä rolleyes.gif .
mamselle
abc - onnea uuden perheenjäsenen johdosta! smile.gif

Vai pieni colliepoika sieltä sitten tulikin. En huomannut tuossa aikaisemmin, joten kysäisempä nyt, jotta minkäs värinen kaveri Kuju on?
abc
Heippa mamselle, soopelihan tämä on. Ja kuten tuolla toisaalla keskusteltiin, niin yksi vauva kerrallaan on ihan riittämiin wink.gif biggrin.gif
Delibes's
Voi soopeli on juuri mun lempiväri wub.gif

Aivan on tärkeintä että harrastustoiminnassa ottaa vaan sellaisen palan jonka jaksaa syödä ettei tule liikaa mätettävää suuhun biggrin.gif
Onnea vaan harrastuksiin kun niihin sitten jossain vaiheessa menette smile.gif (ei kyllä ihan heti biggrin.gif)
Jennina
Onnea täältäkin! smile.gif Laitappa vaavista kuvia, niitä olis kiva nähä, pennut ku on aina niin sulosii! wub.gif
Delibes's
LAINAUS(jennie @ 19.12. 2003, 12:14)
Onnea täältäkin! smile.gif Laitappa vaavista kuvia, niitä olis kiva nähä, pennut ku on aina niin sulosii! wub.gif

Jennie: wink.gif ABC tuossa jo sanoi että hän ei välttämättä kuvia nettiin saa sillä hänellä ei ole digiä eikä kotisivuja mihin paperikuvat voisi scannata
(anteeksi kun vastasin abc:n puolesta lookaround.gif
Annu88
Onnea uuden koiran johdosta! wink.gif
Parta^
Onnea ja ikimuistoisia aikoja pentu-ajasta biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.