Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lempi este
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Sivuja: 1, 2, 3, 4
diamond
eli mikä on koiranne & itsenne lempi este? Sulo tykkää puomista, putkesta...oikeestaan kaikista... sleepy.gif ite kans pidän kaikista... baa.gif biggrin.gif
Nassikka
Taitaa tuo putki vetää koiraa eniten! Putken se ekana oppiki!
phard
ylivoimaisesti lemppari esteet on pupelle rengas, putki ja puomi! biggrin.gif
-Hansu-
Luulisin, että putki, kaikki hyppyesteet ja puomi olisivat meitin poitsun mieleen wink.gif Itse tykkään kaikista smile.gif
Fowy
Taitaa olla puomi. Sindi tykkäs siitä jo sillon ku ekaa kertaa kokeiltiin! Se menee sen niin hirveellä vauhdilla ettei edes meidän ryhmän vetäjä meinaa pysyä perässä! rolleyes.gif Ja A :sta Sindi tykkää, vaikkei sitä oo pitkäänaikaan päästy harjotteleen...
Omppo
Leevillä on ehdottomasti putki. Montakohan hyllyä meilläkin on kun koira näkee putken siellä jossain ja sitähän ei sitten pidättele mikään tongue.gif stupid.gif

Nellalta en oikein edes tiedä, kun en sitä ohjaa, mutta täytyy kyllä todeta, että meillä koirat tykkää niin paljon agilitystä, että ne etenee radalla ihan omasta riemustaan biggrin.gif
Terhi
Puomi on meidän Nooran lemppari... smile.gif
Anzku
Kyllä se puomi tai putki on.. Ehkäpä puomi kuminkin enemmän. smile.gif
-Maiju-
LAINAUS(Omppo @ 31.12. 2003, 15:25)
Leevillä on ehdottomasti putki. Montakohan hyllyä meilläkin on kun koira näkee putken siellä jossain ja sitähän ei sitten pidättele mikään tongue.gif stupid.gif

Tuli tosta mieleen se meiän eka kisa. Tuomari tuli rapsuttelemaan Vilmaa, ja kertoi että radalla onkin aika monta putkea. Niistähän nämä borderit tykkäävät... laugh.gif

Kyllä Vilmankin suosikkeihin kuuluu siis putki. Ja myös puomi. Etenkin aluksi se piti siitä erityisen paljon. Pitää kyllä vieläkin. smile.gif
Titta
Putki taitaa Hipun mielestä se paras olla biggrin.gif
SaanaS*
Koiran lempiesteet ehdottomasti A-este ja kepit! biggrin.gif Ja kaippa ne munkin lempi esteet on, kun hauskaahan se on, jos koira tykkää. smile.gif
Omppo
Ja mun lempi esteet taitavat olla nuo kepit, ja myös putket smile.gif

Sitten noihin Leevin mieltymyksiin lisättäköön myös kepit ja puomi. Mutta puomilla tulee oikein komeita kontaktimokia... ph34r.gif laugh.gif
Havahava
Ellin lempiesrteet taitaa olla Putki ja Aita.. smile.gif
>tinja<
rengas ja A smile.gif
Gordoni
Eddie tykkää puomista.. joskus se sitä edestakasin juoksee tongue.gif ja kyllä kaikki muutki on tietty kivoja
Red tiger
Nappi on ihan hulluna keinuun! Mitä kovempaa se rämähtää maahan, sitä hauskempaa neidillä on.. laugh.gif mun lempieste on kepit..
Omppo
LAINAUS(Red tiger @ 6.1. 2004, 00:18)
Mitä kovempaa se rämähtää maahan, sitä hauskempaa neidillä on.. laugh.gif

Ei voi ainakaan puhua keinukammosta! laugh.gif
Red tiger
LAINAUS(Omppo @ 6.1. 2004, 16:40)
Ei voi ainakaan puhua keinukammosta! laugh.gif

No ei todellakaan uskoisi että Napilla oli joskus niin paha keinukammo että jos se näki puominkaan, niin juoksi suoraan hallin ovelle.. laugh.gif Nykyään itseä pelottaa ku vanha koira säntäilee sillälailla.
-serafina-
Hyppyesteet ne taitaa olla aika mieluisia. smile.gif kaikki, minkä yli vaan saa loikkia superkovaa, on ihunia Siirin mielestä!! biggrin.gif biggrin.gif onhan se yrittänyt hypätä keinunkin yli....wink.gif
Omppo
LAINAUS(Red tiger @ 7.1. 2004, 12:42)
No ei todellakaan uskoisi että Napilla oli joskus niin paha keinukammo että jos se näki puominkaan, niin juoksi suoraan hallin ovelle.. laugh.gif Nykyään itseä pelottaa ku vanha koira säntäilee sillälailla.

Onkohan meitin Leevilläkin toivoo laugh.gif Onneks ollaan jo parempaan päin menossa smile.gif
-->Kirppu<--
Ronin lemppari on ehdottomasti A wink.gif. Hyvänä kakkosena tulevat puomi, aidat ja putki.
Summer.
Mä kyllä tykkään kaikista, mutta Alposta paras taitaa olla A-este. Meillä on Koivukylän koulutus kentällä toko treenit ja siel pidetään niitä esteitä(tai ainakin pidettiin)ja Alpolla on vaan kauhee hinku A:lle;) joskus jostain liikkeestä mä annan lihapullan tilalta palkkioks sen mennä A:esteestä ja silloin se on ihan onnensa kukkuloilla.Me on treenattu vapaasti (kunnes tuli ilkivaltaa kentälle ja esteet hävis:( ...A:ta ei sinne koppiin mahu laittaan joten se taitaa olla ylivoimasesti paras mut keväällä käydään treeneis.
Jennina
Varmaan puomi ja kaikenmaailman hypyt! tongue.gif
~Piia
Meillä Sissin lempieste taitaa olla kepit rolleyes.gif Ainakin ne mennään vauhdilla ja ilman suurempia ohjausvirheitä myös usimmiten oikein. Demillä lempiesteitä taas varmaan on A ja keinu (Demi ei tosin oo vielä tajunnut, että sinne päähän pitäisi pysähtyä) No ehtiihän sen vielä opettaa, ekat kisat olis kyllä parin viikon päästä smile.gif
kooikerhondje
Netta rakastaa sujahtaa putkeen... smile.gif
Kaiku
Meillä ei mitään erityisiä lemppareita ole. lookaround.gif
Anni-90
Tuffe tykkäää ihan mielettömästi kaikista, mutta ehkä se KAIKKEIN mieluisin on A. Mä ite tykkään kanssa kaikista. Onkos teijän koirilla sellasia esteitä, mistä ei välttämättä niin kauheesti tykkää? Tuffella ei periaattees, mut jos joku, ni putki, sinne menoa täytyy aina vähän varmistella.. blush.gif
Jippo
Meillä tykätään putkesta ja pussista biggrin.gif Keinu taas on oikee hirviö, vaikka harjotteluasteella sekin vielä on sly.gif
*Jassu*
Ehdottomasti puomi ja pituus. smile.gif
-collie-
Sheltilläni se on ehdottomasti rengas...
melli
Vilin lemppari esteitä taitaapi olla ylivoimaisesti KEINU,PUTKI ja sitten ihan normaalit aidat ... itse pidän toki kaikista , mutta kepit on myös mukavia samoin ihan joku hyppy sarja ja putki kuulostaa kivalta cool.gif
schnauzer
LAINAUS(Red tiger @ 6.1. 2004, 01:18)
Nappi on ihan hulluna keinuun! Mitä kovempaa se rämähtää maahan, sitä hauskempaa neidillä on.. laugh.gif  mun lempieste on kepit..

Emppu on kanssa ihan hulluna keinuun, useimmiten ne ainoat virheet tulevat keinulta hypätessä, tai itseasiassa tuo hullu juoksee vaan suoraan läpi, keinu ei pahemmin kerkeä edes laskeutua kun jätkä on jo sen ylittänyt..

Älkää siis säihkähtäkö jos joskus huomaatte jonkun kiljumassa keinulla sekopäiselle snautserilleen "Odota! Odota! ODOTA!!!!".. biggrin.gif
Tai oikeastaan, juoskaa karkuun, olen hyvin pahalla tuulella jos tuo sekopää ei pysähdy. biggrin.gif laugh.gif
Dethi
Putki ja puomi on varmaa meijän parsonin lempiesteet mut kyl se muistakin tykkää aikast paljo smile.gif
*BokSetteri*
Putki ehdottomasti..! Aidatkin on kivoja ja keinustakin on alkanut tulla kiva... meillä on vaan yks ongelma Tellu potee kamalaa korkeenpaikankammoa..!! blush.gif
Russell
Putki, hypyt ja A smile.gif
Pepci
Pepi murulleni on mieleen putket, pussit ja hyppy-aita tongue.gif
Itse pidän kepeistä ja pöydästä, en osaa sanoa miksi.... huh.gif

Kontakto mokia tulee liiankin usein kuten keinussa Pepi luulee sen olevan puomi ja lentää maahaan O-ou. oops.gif
Emmie
rengas,putki,A,puomi
stail
Puomi ja A... rolleyes.gif
Sandra
No, vähän vaikee sanoo, kun ollaan vasta tänä kesänä alotettu agility, mutta suosikeiksi ovat muodostumassa puomi ja putki sekä jossain määrin pussi. Mutta kuten sanottu, vielä ei voi tietää...
.Sini.
Artulle öö. lempieste varmaan on pussi/ putki. biggrin.gif
nuuskamuikkunen
Koira tykkää oikeestaan niistä kaikista, mutta mieluisimpia on varmaan putki ja pussi.
-serafina-
Kontaktiesteet; A ja puomi. smile.gif Mutta kyllä mein koirat kaikista esteistä pitää! biggrin.gif
findhorn
Molemmat poijaat tykkää eniten A:sta, kun sille saa ottaa vähän vauhtia ja A:n harjalta on hyvä tähystää smile.gif.
Farash
A ja puomi on ehkä eniten poikien mieleen. Ne on nopeita ja vaatii keskittymistä. Samoin molemmat tuntuu tykkäävän kepeistä, vaikka ne tuottaakin eniten päänvaivaa. rolleyes.gif
toypuudeli
Jotenki tuntuu että putki olis Kiaralle se mieluisin. Sergeille A on aika kiva ja hypyt tietty.
Lydia
Häh, enkö mä olekaan tähän vastannut rolleyes.gif

Rikun lemppari on puomi.
Olivia ei ole edes kaikkia esteitä kokeillut, mutta hyppyesteet (ainakin aidat)
tuntuvat olevan siellä mieleen smile.gif
perhonen-88
Eiköhän se se putki ole. Putkelle neiti irtoaa niin mielellään ja se taitaakin olla ainoa "vauhtieste" meille jossa päästään irrottelemaan. rolleyes.gif
zippo_88
kyllä meillä on teemulla putki ja hypyt ja iitalla taas aa ja puomi wink.gif
Mon@
Putki hyppy ja pussi. Se rakastaa pomppimista ja sen mielestä on jännittävää mennä ensin pimeään pussiin ja sitten rynnätä sieltä pois. Joskus se tekee kiusaa ja jää puussin, sitten kun nostaa pussin helmaa niin se syöksyy sieltä pois.. xD
-Emppu-
Taitaa meijen Paten lemppari olla toi A ja sit noi hyppyesteet dogrun.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.