Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lempi este
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Cottoni
Puomi on ainakin koiran lempi este biggrin.gif rolleyes.gif
Liipukka
Lilin lempi este on ainakin vielä nää ihan normit hypyt. Ollaan tosin niin aloittelijoita, että tuo pelkää aika montaa estettä. Mutta voin olla varma ettei koskaan tule kauheasti nauttimaan aasta tai puomista. ;') Ja hyppyjen lisäksi Lili pitää putkesta, siinä saa vain juosta. Aluksi meillä on putken kanssa ongelmia, niin tosin on edelleen, olen itse liian hidas. Kun koira pinkaisee putkeen, minulla on täysi työ keritä samoihin aikoihin toiseen päähän ohjaamaan seuraavalle esteelle. ;D
LiisaO
Toivolla näyttäisi olevan A-este suosikkina. Myös kaikenlaisia hyppyjä, keppejä ja putkea tekee ihan mielellään.
hasta
Meilläkin on suosikkiesteeksi päässyt yhtäkkiä A, mitä kyllä itse ihmettelen tuon tuostakin, sillä vielä noin kuukausi sitten Frida pelkäsi koko ihmeen laitosta. happy.gif Nyt suhtautuminen esteeseen on sitä luokkaa, että jos en itse ohjaa tarkasti, käyttää puudeli tilaisuuden hyväkseen ja rymistää suoraan kiipeilemään lemppariesteelleen, tai jää vastaavasti nätisti tassut kontaktipinnalla huutamaan "käske, käske, mä haluuuuun kiiiiiiivetä!". dogrun.gif Lisäksi tuo A on puomin lisäksi (mikä ei ole läheskään niin kiva, kun siinä ei saa rynniä tukka putkella) ainut este, jolle Frida irtoaa harvinaisen helposti...

Muutkin esteet menee toki iloisesti. Omaa lemppariestettäni en osaa sanoa... Ehkä kepit, niille kun saa hetkeksi hidastaa ja vetää henkeä. laugh.gif
pikkuessi
Täplyn lempparit varmaan on kaikki missä hypitään sekä putki ja pussi. :>
Hippu
Meillä lempparit taitaapi olla putki, puomi ja A-este. Vanhemmalle koiralle lemppari on ehdottomasti kepit.
NooorA
Juulialla on leppari putki ! kelpaahan ne muutkin !
^ssara
pussi taitaa olla meidän neitokaisen lemppari. smile.gif
Lapanen
Putki ja pussi ovat Susun suosikkeja. (8
BellaLuna
Eiköhän putki oo täälläki lemppari biggrin.gif
Nomy's
Meillä on varmaaniki A-este... biggrin.gif
Nomy's
Meillä on varmaaniki A-este... biggrin.gif
ansku^
meillä varmaan helppo putki:) tai sitten pussi tai hyppy:)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.