Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: uusi pentu, täällä!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 6: Ajavat ja jäljestävät koirat
~fanya~
Olen uusi täällä joten voisitteko kertoa hiukan itsestänne, koiristanne ja jos teillä on muita eläimiä, niin niistä. Tämä saattaa olla hiukan "tyhmää", mutta... blush.gif lookaround.gif
~minnuska~
No tottahan toki! wink.gif
Minulla on kaksi koiraa, Jetta, 8 vuotias Suomenajokoira narttu ja kohta 5 kuinen suomenpystykorva narttu Milla. wub.gif Asumme Vantaalla, kerrostalossa ja hauvojen seurana ovat kaksi nelivarvasmaakilpikonna vauvaa, joilla ei vielä ole nimiä... rolleyes.gif Harrastan koirien kanssa näyttel˙itä, ajokokeita ja hakkukokeita.
Pia
On meillä esittely tuolla 'alussa, mutta tehdään toinen biggrin.gif

Esittäydytään sitten.

Eli minulla on kaksi dalmista:
Uni alias Daluki Illuminant Star, n.vuoden vanha neito. Harrastetaan Unskin kanssa näyttelyitä, agilityä ja TOKO:a. Uni on luonteeltaan omapäinen, kiltti, vesipeto, sydämenvaltaaja ym. Näyttelyitä meillä on takana jo joitakin, joista mainittavia tuloksia on: 7xROP pentu ja 1xSERT, ROP ja RYP2 Uni on minulla sijoituksessa. Tässä kuva Unista:

Berry alias FIN&EST MVA ESTv-99 Daluki Blue Berry, 7vuotias herrasmies. Berry tuli elämääni ollessani 12vuotias ja siitä lähtien olen hoitanut Berryä. Sijoitukseen Berryn sain n.2vuotta sitten. Berryn kanssa on tullut harrastettua kaikenlaista. Mutta TOKO oli meidän ykkösjuttu ja siinä kapusimmekin Berryn kanssa aina voittajaluokkaan saakka. Nykyään Berry toimittaa emännän halinallen osaa Kuva Berrystä

Lisäys:
Meille muutti myös pinseri uros Rattenjäger Eigenartiger Einfall eli 'Eddie'. Eddien kanssa olisi tarkoitus ruveta ottamaan TOKOa ja agilityä, myös näyttelyissä pitäisi lähteä pyörähtämään.

Eddie seisoo ja Eddie seuraamis liikkeessa wub.gif

Itse olen 17vuotias, ex-junior handleri, täältä Ruotsista, Ljusdal nimisestä kaupungista. Kotona asustaa koirien lisäksi avo miekkonen ja marsu Piitu. Ei minusta paljoa sanottavaa loppujen lopuksi ole biggrin.gif

Kotisivut löytyy dalmatiansite.tk
~fanya~
Juu... smile.gif
Minulla on tuon Jetan sisko, Himoajon Iitu, juu Bitch -89 varmaan tunteekin minut..? sly.gif Mutta.

Eli minulla on 8 vuotias Suomenajokoira narttu Iitu, joka on lempeä, hyvin metsästysverinen ja tottelevainen hauveli. Iitun paras kaveri on Iguaanimme Faarao. lookaround.gif Harrastan Iitun kanssa näyttelyitä (harvemmin tosin...) ja ajokokeita. Olemme myös käyneet "leikki mielisissä" TOKO kilpailuissa täällä pohjois-karjalassa... Iitu on kasannut palkintoja jonkun verran, ei nyt merkittävästi, mutta kuitenkin. Niin yhden SERTIn ja pentuna pari ROP:ia... wub.gif thumbup.gif
Red tiger
Esittäydytään sitten mekin.
Eli omistan yhden ainokaisen ajokoiratytön (muista voikin lukea profiilista) Luton. Luto on rodultaan Segugio italiano a pelo forte, suomennettuna karkeakarvainen italianajokoira. Luto täyttää 19.1. -> 4 vuotta. Luto on luonteeltaan hyvinki rauhallinen ja mukava otus, mutta kun pääsee irti, on rauha kadonnut ja neiti muistaa olevansa ajokoira eikä spanieli. laugh.gif

Luto on käynyt kiitettävästi näyttelyissä.. mm. Vuoden '01 Pohjois-Pohjanmaan näyttelykoira 163 pisteellä! Monia ryhmä ja BIS-sijoituksia. Varmaan upein oli Oulun KV:n RYP-1 '02! Agilityaq on jonkuverran harrastettu, mutta talvi on aina taukoa, neitiä kun meinaa palella niin paljon ettei reenaamisesta tule yhtään mitään.

Itsestäni ei kai ole mitään kerrottavaa.. Voi lukea jotain profiilista..
SanniM
No yritän minäkin tähän jotain sopertaa!

Olen Sanni Muurmäki 15 vuotias junior handleri ja tuolla rotukehässäkin pyörivä tyttö. Omistan )viikkoisen dalmis pennun Oilin viralliselta nimeltään Marnellin Olive Oil. Oilin kanssa olisi tarkoitus alkaa harrastaa näyttelyitä jos jotain merkittävän katastrofaalista ei tapahdu! Ja agilityssäkin olisi tarkoitus kokeilla. Ja tietenkin se TOKO aloitetaan heti kun tyttö on valmis ottamaan asioita vastaan enemmänkin(kuin nämä perusasiat). Täytyy myös mainita elämäni tärkein ystävä...nimittäin eräs dalmistyttönen joka minulla on ollut hoitokoirana jo 2 kokonaista vuotta! eli kyse on Zinnasta virallisesti Marnellin Zitronella. Zinna on menestynyt ihan suht hyvin näyttelyissä...kasassa 2xSERT. ja ROP--->RYP3.
Zinnan kanssa harrastetaan(tosin nyt on ollut pitkä väli) agilityä ja TOKOakin jossain tuolla nuoruudessa. Zinna täytti juuri marraskuussa 7 vuotta.

Kuva Zinnasta: wub.gif

Beagletyttö
Kylläpä minäkin sitten esittelyni tänne pistän... tongue.gif

Eli kaksi metästyslinjaista beaglea asustelee meillä: Jatta eli virallisemmin Postitalon Justiina 4v. ja sen 1v. mukula Freyja, kotoisammin Nanna. Molemmilla koirilla harrastelen kesäisin agilitya, ympärivuotisesti TOKOa, mätsäreitä, näyttelyitä, junior handleerausta, naksuttelua ja kaikennäköistä riekkumista. biggrin.gif Jatalla merkittävimpiä näyttelytuloksia ovat 3x SERT ja ROP, 1x VSP, 2 x RYP3, 1 X RYP5... Nannalla on 1 x VSP-pentu ja 2x KP.
Metsästämistä nämä molemmat harrastavat myös, kokeisiin tosin ei olla vielä uskallettu, mutta kai se tässä sitten koitetaan aloitella kevään myötä. MölliTOKOssa olen Jatalla kerran ollut (1. palkinto-4. sija).

Itsestäni ei nyt ole paljon kerrottavaa.. Kesällä 16 täyttävä tyypillinen maalainen. smile.gif Aivan täysin koirille omistautunut. Profiilista saa lisää lukea.
~minnuska~
LAINAUS
Juu...  smile.gif
Minulla on tuon Jetan sisko, Himoajon Iitu, juu Bitch -89 varmaan tunteekin minut..?  sly.gif  Mutta.

Eli minulla on 8 vuotias Suomenajokoira narttu Iitu, joka on lempeä, hyvin metsästysverinen ja tottelevainen hauveli. Iitun paras kaveri on Iguaanimme Faarao.  lookaround.gif  Harrastan Iitun kanssa näyttelyitä (harvemmin tosin...) ja ajokokeita. Olemme myös käyneet "leikki mielisissä" TOKO kilpailuissa täällä pohjois-karjalassa... Iitu on kasannut palkintoja jonkun verran, ei nyt merkittävästi, mutta kuitenkin. Niin yhden SERTIn ja pentuna pari ROP:ia...    wub.gif    thumbup.gif 

Juu no jos ihan totta puhutaan, niin miulla ei oo harmainta aavistusta ketä sie oot!? lookaround.gif Olemmeko tavanneet jossain tai jotain? Jos näkisin sinut niin saattaisin muistaa, mutta nimi ei sano mitään... confused.gif
Titta
No laitanpas minäkin tänne jotain...
Eli olen Titta Rusanen, 16 vuotias junior handler kajaanista, meiltä löytyy suomenajokoira pentu Maisu (10 kuukaukka), partacollie pentu Muru (7 kuukautta), saksanseisoja Hippu (kohta 9 vuotta), ja jämtti narttu Nasu (2 vuotta).
Harrastelen siis junior handleria, koiranäyttelyitä, agilityä ennen aktiivisesti, tosin nyt on ollut väliä ja keväällä tarkoitus aloittaa taas kaikki alusta tuon partiksen kanssa, sekä kaikkien koirien kanssa "koti"TOKOa tulee treenailtua smile.gif .
Olen myös töissä kennel Bellezza´ssa jossa kasvatetaan tipsuja ja havaneeseja.... Opiskelin myös yhdessä vaiheessa kennelyrittäjäksi/koirankouluttajaksi, mutta sitä tulen sitten myöhemmin jatkamaan, ja tässä välillä on muuta hommaa smile.gif

Voit lukea lisää koirista KOTISIVUILTAMME blush.gif
~fanya~
LAINAUS
Juu no jos ihan totta puhutaan, niin miulla ei oo harmainta aavistusta ketä sie oot!?  Olemmeko tavanneet jossain tai jotain? Jos näkisin sinut niin saattaisin muistaa, mutta nimi ei sano mitään...  confused.gif

No me nähtiin siellä messarissa pari vuotta sitten! Muistatko? Olin sen miehen kanssa ja tulin ihailemaan koiraasi!? huh.gif sly.gif
~minnuska~
LAINAUS
No me nähtiin siellä messarissa pari vuotta sitten! Muistatko? Olin sen miehen kanssa ja tulin ihailemaan koiraasi!?    huh.gif  sly.gif

Juu, ei sano mitään... lookaround.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.