Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koirillanne vaatteita?
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3
maawara
Eli onko teidän koirilla vaatteita? Jos on, niin millaisia?

Morrilla on tummansininen mantteli laugh.gif
Dommie
Minjalla on villatakki ja kurahaalari.

Suunnitelmissa olisi fleecetossujen ja -haalarin ostaminen... rolleyes.gif laugh.gif
-Juulia-
Pipsalla ja Candyllä on molemmilla musta-punanen mantteli, mutta ei muuta...
Red tiger
Lutolla on villatakki ja vihreä toppatakki, ja sitten meillä on 2 jenkeille sopivaa toppatakkia..ainiin ja Napin "metsästyshaalari"
Nassikka
Meiltä löytyy neljä keltaista fllece-tossua! Shammy on hauska näky ku se nostelee aluks tassuja kohti korvia tongue.gif Mut nyt on jo tottunu ja pakkaset ei haittaa!
-Hansu-
Meiltä löytyy musta mantteli, jonka sisäpuoli on fleeceä, kurapuku ja pipo. Kaikki ovat itse tehtyjä. Kylmimmillä keleillä olisi hyvä olla ne tossutkin,...
-Elina-
Meiltä löytyyy vaikka mitä retkuja. Kurapuku taitaa olla se mitä eniten käytetään.
~Piia
Meillä löytyy kolme pukua koirille. On vuorella ja ilman vuorta ja topattuna.. Kaksi oon tehnyt niistä itse, ei oo mitään kauhean vaikeita tehdä.. Ainakaan meillä tytöt ei ole vielä kuollut niiten pukujen takia tongue.gif Pari ensimmäistä kertaa puku päällä oli koirien mielestä ihan kauheita. Nyt pidetään aina esim. kovilla pakkasilla ja agitreeneissä pukuja ja eivät ne koiria kyllä häiritse.
Pauliina
Neppari omistaa villapuvun mikä on tuossa vasemmalla kuvassakin, ns. t-paidan joka on kyllä aika paksu että se ei lämmitä kuin hiukan selkää, huomioliivit eli heijastin liivit. Niin ja nyt olen tekemässä ihan koneen kanssa kankaista nepparille sellaisen lämpimän viitan. Siinä ne puvut taisivat ollakkin.... Mukavaa olisi kyllä saada lippis biggrin.gif ne on aika hauskan näköisiä
Susanna
Eetulla on useampi takki (tänä talvena uusi oikein kunnon paksu turkistakki biggrin.gif ), haalari, villapaita (jonka laitan kylmällä säällä takin alle) ym.
Anzku
Heijastinliivi ja itsetehty fleecetakki. smile.gif
Jennina
Meijän hurtalla on niin paksu karva et ei se tartte.. wink.gif laugh.gif
-Maiju-
Ei ole vielä mitään, mutta olen juuri tekemässä fleece-haalaria. Kun Vilma on aika viluinen jo pienessäkin pakkasessa. biggrin.gif Ja varsinkin agilityyn tarvitaan pukua, kun joutuu seisoskelemaan niin ettei lihakset jäätyis. smile.gif
Havahava
Mellä löytyy 2xmantteli ja sitten kurahaalari (liian isot lahkeet baa.gif ) ja 2 in 1 puku smile.gif

...tossut pitäisi ostaa.. tongue.gif rolleyes.gif
Kaiku
LAINAUS(jennie @ 24.1. 2004, 19:43)
Meijän hurtalla on niin paksu karva et ei se tartte.. wink.gif laugh.gif

Sama täällä! thumbup.gif tongue.gif
Eden
Piskillä ei oo ku töppöset, piti viime talvena tilata, kun pöljä menin leikkaamaan siltä varvaskarvat niillä pahimmilla pakkasilla angry.gif Ennen ei ole tarvinnut mitään, tolla on niin paksu turkki, ettei se hevin palele mutta ilmeisesti ikää on nyt sen verran, että tassut palelee.

Nuoremmalle pitää ostaa/tehä toppaliivi ja ehkä tossutkin. Sillä kun ei ole pohjavillaa. Katsotaan kun se vähän kasvaa, nyt käytetään vain väliaikaisvirityksiä. smile.gif Ei viitsi tehdä mitään pysyvää nyt, kun se humahtaa parissa viikossa ohi mitoistaan.

Niin, ja heijastinliivi löytyy (2kpl, mutta toisen varmaan myyn)
jööttifani
blush.gif Häpeän tunnustaa, mutta koirallani ON vaatteita! Aiemmin olin naureskellut puettuja koiria nähdessäni, mutta nyt omalla karvaturrellani ON vaatteita! Hänellä on villasukat TOSI kovia pakkasia varten (tassut jäätyy), sadeloimia useita kappaleita, pari mahan alussuojaa (itse tehtyjä, suojaa masua kuralta kun ei sada eikä selkään tarvii lointa;herra ei pidä loimista vaikka joutuu niitä pitämään!), yhdet kurahaalarit (inhojen inho koiran mielestä, mutta joskus joutuu pukemaan ylleen tonkin), ja sitten pari lämmintä loimea talveksi, jotta selkä pysyy lämpimänä agilitytreenin taukojen aikana. Koiralla ON hyvä turkki, mutta käytän talvella lointa kaiken varalta, ettei paikat kipeydy. Herra ei tykkää kun sitä puetaan, mutta pakon edessä joutuu hyväksymään asian. Kurasää on pahinta! Masun alus on kauheassa kunnossa ellei sitä suojaa jollain. Ja kun herra ei tykkää suikussa käynnistäkään niin.... wink.gif
Että kyllä täytyy tunnustaa, että vaatteita LÖYTYY!!! whistling.gif
CoToN
Ei löydy. Pitäis jonkin sortin kuratöppöset kylä hankkia.
Lotta
Snakulle ei kyllä vaatteita saa päälle vaikka olisi 30 astetta pakkasta. Ainakin minun hauvat ovat sen verran jääräpäitä. Vanhukset pisti uudet takit päälle viime talvena ku oli niin kylmä, mut mun vanhin juoksi mettään ja tuli takasin ylpeänä...ILMAN TAKKIA!!! Se siitä sitten!! Ei olla sen jälkeen edes yritetty!! Sellaset töppöset kyl olis varmaan hyvät. Tahtoo noi tassut jäätymään, tai näin olen ne kolmella tassulla hyppelyt tulkinnut!! lookaround.gif
<Aino>
On meidän tytöillä villatakit smile.gif
Hyvät on, näin pakkasella wink.gif biggrin.gif
¨steffy
meijän koirilla ei ole viellä,mutta ens talveks pitää hankkia koska niillä on hirrveeeeen kylmä huh.gif
Venla
Samoilla linjoille jennien kanssa, ei nämä karvaturrit sellaisia tarvitse!! tongue.gif

Myönnän kyllä kerran viime talvena laittaneeni Venlalle pienen viltin "loimeksi" selkään kun olin sen näyttelyä edeltävänä iltana pessyt ja piti lähteä sellaisella ihan pienellä kilsan - puolentoista iltalenkillä käymään.. wink.gif
sheltie
Eipäs löydy kummaltakaan sheltti tytöltämme minkäänlaista vaatetusta. wink.gif
Amélie
No,Sakella on sllanen haalari,tai mikälie onkaan... biggrin.gif
Mutta Emmi ei TOD.tarvii mitn.sillä riittää turkki wink.gif
Terhi
löytyy kyllä! smile.gif
Toppatakki,villakangastakki,pipo,kuratossut..ja tietty juoksuhousut... wink.gif
Kunnon töppöset ja kurahaalari on vielä hankinta listalla... smile.gif
<Iida>
Manulla on sininen manteli, mut ei me sitä koskaan oikeestaan käytetä, ku se on niin ohut eikä karvakaan oikeen edes vesisateella kastu läpimäräksi. Ajattelin kyllä tehä sille syksyllä kässässä fleecetakin mantelin alle, jos tulee taas hirmu pakkasia talvella... rolleyes.gif
havanais-fani
leevillä on puna-musta kurapuku(pitkä-valkonen karva kuraantuu helposti smile.gif )

leevil on myös musta fleese talvipuku( havanalaisil ei oo pohjavillaa smile.gif )
zwiebel
Meillä kun on toi vilukissa niin sadetakki vuorilla oli hyvä hankinta smile.gif
Noora
Simbalta löytyy toppatakki, sadetakki, kurahaalari ja fleecetöppöset. Kaikki ollaan itse tehty.

Yhden vaatteen olen erehtynyt ostamaan. Semmonen pyyhe, jonka voi pukea koiran päälle, esim. kuumalla vilvoittaa hyvin kun sen pyyhkeen kastelee. Sinänsä hassua että ostin tuon sillä se olis ollut kaikista helpoin tehdä itse rolleyes.gif
Pia
Kaikilla takit, tässä pari kuvaa:

Russell
Mossella on kylmällä ilmalla poidettävä takki smile.gif
Maxille sellanen pitää hommata.
<Iida>
Onko kukaan tehnyt ite vaatteita koirilleen? tongue.gif
Pia
Pentu takin tein Unille itse. Muut on tehneet anoppi ja Berryn takki tilattiin.
Wilma01
Millalla ja Wilmalla on kaverin tekemät kurapuvut. Millalla punainen mustin puntein ja Wilmalla maasto mustin puntein. Pipsalle ostetaan kurapuku kunhan se kasvaa ensin täyteen mittaansa.
Lisäksi löytyy 8 kpl sinisiä fleecetossuja talveksi.
<Iida>
LAINAUS(Wilma01 @ 2.7. 2004, 13:53)
Millalla ja Wilmalla on kaverin tekemät kurapuvut. Millalla punainen mustin puntein ja Wilmalla maasto mustin puntein. Pipsalle ostetaan kurapuku kunhan se kasvaa ensin täyteen mittaansa.
Lisäksi löytyy 8 kpl sinisiä fleecetossuja talveksi.

Fleecetossuja vois kyllä ite tehä, mut Manu ei kyllä välttämättä niitä pitäis biggrin.gif
ansku
Meillä on muutama kurahaalari ja yksi takki. Takin ja toisen haalarin olen tehny itse.
coton.fan
Sandyl on vaan yks toppahaalari...talveks biggrin.gif
Sundae
Kaksi vaatetta löytyy. Mantteli ostettu Mustista&Mirristä, sateella ajateltiin, että olisi kätevä. Jalat ja maha vaan kastuivat aina turhan paljon, joten mittatilaustyönä teetettiin Onnille sellainen sininen haalari, jota onkin tullut käytettyä ahkerasti. Ilme Onnilla kertoo kaiken, kun haalaria sovitettiin ekan kerran -> http://img78.photobucket.com/albums/v281/S...nni/haalari.jpg "Ette voi olla tosissanne..!" biggrin.gif
zippo_88
meillä on kurahaalari ja talvitakki tongue.gif
Farash
Meillä koirilla on takkeja vähän joka säälle. Ollaan paljon ulkona ja kisoissa pitää lihasten myös pysyä lämpimänä. Talvikeleile on sitten töppöset, ettei lumi tartu tassuihin smile.gif Kisoihin tietysti vielä manttelit wink.gif
>tinja<
meillä löytyy takkeja kanssa moneen menoon, jopa kylpytakki tongue.gif (voitettu joskus jh-kisasta)
<Iida>
LAINAUS(>tinja< @ 5.7. 2004, 15:32)
meillä löytyy takkeja kanssa moneen menoon, jopa kylpytakki tongue.gif (voitettu joskus jh-kisasta)

Käytättekö kylpytakkia missään? tongue.gif biggrin.gif
nuuskamuikkunen
Meiltä löytyy muutama talvitakki ja "sadeloimi".
elbow
Vanhemmalla koiralla on sininen sadetakki (kaupasta ostettu) ja nuoremmalla oli viime talvena "mummun" tekemä fleecepuku ja mittatilaustyönä teetetty talvitakki, joista kumpikaan ei taida mahtua enää ensi talvena neidille. biggrin.gif
Esmo
Esterillä on vain juoksuhousut - eli se on tosi treenaaja! laugh.gif laugh.gif tongue.gif

Niitäkään se ei tykkää pitää - eikä tarviikaan pitää... blush.gif
nipsu83
Leevillä on kurahaalari ja kuratöppöset smile.gif
zennu
Nikillä on mantteli (oma tekemä) päältä tummansinistä sadekangasta ja altaa vaalean sinistä fleeceä..tosin ei käytetä kovin usein, kun tekee takkuja rolleyes.gif
~Ninja~
Miskalla on mun itse tekemä fleece-haalari ( biggrin.gif ) se on öhh.. aika mielenkiintoinen wink.gif

ainiin, ja onhan meillä myös sadeviitta laugh.gif

Muuta me ei tarvita wink.gif
Ninja
Ei ole vaatteita, mutta hommaan kyllä tuolle sellaisen metsästys-liivin. Lasketaanko se vaatteeksi? biggrin.gif
Mon@
Eipä ole kuin oma luonnonturkki biggrin.gif
Jos nyt enää sitäkään.. Paha karvanlahtö vieläkin nääs.. rolleyes.gif confused.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.