Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvia vinttikoirista..!
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 10: Vinttikoirat
Sivuja: 1, 2, 3
Delibes's
LAINAUS(Mari P @ 06. Maaliskuuta 2003, 08:29)

pari greypentusta  :love:

Lisää löytyy tuolta sivuiltamme  wink.gif

ompas ne kauniita :love:
Hilla
Hienoja ovat kuvat! biggrin.gif
Hilla
Todella hienoja kuvia! Täytyypäs pistäytyä teitin sivuilla.. wink.gif
Annu88
Ihanii kuvii..meijän pojista ei oo mitään hienoja kuvii,mitä viittisin laittaa tänne!
Sindy-
Eli kaiken näköisiä kuvia vinttikoiristanne...

Tässä on Misty Whippet ja minä viime juhannuksena

toivottavasti laittelette kuvianne tänne.. biggrin.gif
Lazer
Tosi ihania kuvia! Katotaan toimiiko miu "kokeilu.."
amstaffi
Onpas söpöjä pentuja  :D
Delibes's
hups tuli kahdesti
Sindy-
no siinä ainakin huomaa etteivät vinttarit katso millaisia ystävät ovat , kunhan ovat vain hyviä ystäviä.. :love:
Sindy-
tosi nätti , onkos mitään uusia kuvia siitä?!? sori kun kyselen mut olis tosi kiva nähän..toi on niin nätti :love:
Saga&Janis

Tässä on kuva juoksevista affuista...

Lisää kuvia voi käydä katselemassa kotisivuillani Kirsin Whippet&Afgaanisivut  smile.gif
Hilla
En nyt jaksa tähän laittaa mitään kuvaa, mutta käyppäs osoitteessa www.kajaani.net/~htk ja sieltä kuvagalleria, niin löydät aika hienoja (ainaki tämän mielestä..) vauhtikuvia meidän Pihla-afgaanista. smile.gif
Sindy-
Tässäpä meidän uusin whippet vaavimme..joka kyllä ei enään ole noin pieni...
Susanna
Minä haluan sittenkin testata kuvan laittoa  biggrin.gif

Eli tässä meidän Eetu Edvart:

-Jemina-
LAINAUS(Susanna @ 20. Maaliskuuta 2003, 11:30)
Minä haluan sittenkin testata kuvan laittoa  biggrin.gif

Kuva ei näy... sad.gif
Hilla
LAINAUS(Pihla @ 23. Maaliskuuta 2003, 12:55)
Mun kotisivuilta löytyy paljon kuvia. jos vinttareista haluaa nähdä, niin afgaani Pihla on meillä vinttareiden lippua kantava.
ja kuvagalleriaan kans voi kurkistaa!

http://www.kajaani.net/~hmk

tässä toinen osote, josta löytyy lisää vinttarikuvia... enimmäkseen siellä vilahtelee pihla, mutta myös muutama muu affu... tongue.gif

tervetuloa --> http://www.kajaani.net/~htk
Delibes's
LAINAUS(findhorn @ 10. Huhtikuuta 2003, 17:07)
LAINAUS(Delibes's @ 09. Huhtikuuta 2003, 09:54)
pakko sanoa että ompas kaunis salukilapsi, melkein kaunein mitä oon ikinä nähnyt :love:  :love:

Tuikku on kehuista onnesta innoissaan ja lähettää salukinpennunpusuja ja hännänheilutuksia smile.gif smile.gif smile.gif

ei kiittämistä, totuudenhan minä vain sanoin wink.gif
Charneque
Siinä mun rakas podencopoitsuni pienempänä smile.gif
Delibes's
LAINAUS(findhorn @ 08. Huhtikuuta 2003, 22:55)

pakko sanoa että ompas kaunis salukilapsi, melkein kaunein mitä oon ikinä nähnyt :love:  :love:
Susanna
Kiva salukinpentu  ;)
Meidän sivuilta löytyy nyt uusia pääsiäiskuvia, käykäähän katsomassa  :D
Apila
ihania kuvatuksia smile.gif
Susanna
Eetusta (saluki) on niin paljon kuvia että en osaa oikein valita niistä mitään.  :D Mutta kotisivuilta löytyy paljon kuvia (susannashp.cjb.net)

Esim. mene kuvagalleria --->> Eetu --->> talvi 2003  ;)
Sharon87
Nättejä koiria! Käykääpä kattomassa tuttuni sivuilta http://www.qashanisaluqis.cjb.net
Hienoja kuvia salukeista  :love:
*ei kehtaa myöntää ettei osaa lisätä kuvaa Puskiksessa*
rggka
kokeillaampa näkyykö kuva meidän tytöstä :love:

Sindy-
LAINAUS(Pihla @ 23. Maaliskuuta 2003, 12:55)
Mun kotisivuilta löytyy paljon kuvia. jos vinttareista haluaa nähdä, niin afgaani Pihla on meillä vinttareiden lippua kantava.

joo mä kävin kattomassa ..ihana joka kuvassa..  ;)
Susanna
LAINAUS
Lainaus (Susanna @ 20. Maaliskuuta 2003, 11:30)
Minä haluan sittenkin testata kuvan laittoa  

Kuva ei näy...

Hups, poistin sen kuvan netistä sivujen remontin yhteydessä. Mutta tässä uus tilalle:

Kuvassa on kyllä Ami-bernikin, joka ei siis ole vinttari  biggrin.gif
findhorn
LAINAUS(Delibes's @ 09. Huhtikuuta 2003, 09:54)

Tuikku on kehuista onnesta innoissaan ja lähettää salukinpennunpusuja ja hännänheilutuksia smile.gif smile.gif smile.gif
LimeLight
ihania kuvia ja ihania vinttareita  :love:  :love:
-Jemina-
LAINAUS(Susanna @ 06. Huhtikuuta 2003, 21:06)

Kuvassa on kyllä Ami-bernikin, joka ei siis ole vinttari  biggrin.gif

Voi miten suloinen yhteiskuva.  :love:
Sharon87

Tässä kuvassa on salukinpentu... Kuvaaja: minä :hohhoijaa:  kasvattaja Micaela Lehtonen (Puskiksen shaairah) ja nimi on Qashani Hurrat al-Sina. Mitäs pidätte?
-Jemina-
LAINAUS(Apila @ 05. Maaliskuuta 2003, 16:50)
ihania kuvatuksia smile.gif

Sanopa muuta. :love:
-Jemina-
Voi miten söpöjä vinttareita... :love:
findhorn

Tässä kirmaa Fauni, alapuolella Tuikku ihan pikkuisena iskee silmää. Käykääs katsomassa lisää salukikuvia meidänkin nettisivuilta smile.gif

Susanna
Olen käynyt katsomassa näitä aavikkosalukeja Qashanin kotisivuilla.  wink.gif  Tottakai pentuja piti käydä katsomassa.

Tässä vielä kaikkien katsottavaksi tämä "Hyvää pääsiäistä" kuva:

Mari P

pari greypentusta  :love:

Lisää löytyy tuolta sivuiltamme  ;)
Pihla

findhorn
Ei mutta hei, pitää mun laittaa vielä kuva myös omista enkelisalukeistani. Ei heitä saa unohtaa, ikinä. Kultainen on isi-Ramses ja pikkuinen on vasta perheeseen tullut Fami. (Nyyh)

Sharon87
Susanna: kiva kun oot tota mieltä smile.gif
Kävin kattomassa kuvianne sivuilla. Ihania! Mun suosikki kuvista oli "Hyvää pääsiäistä..."
LimeLight
LAINAUS(Charneque @ 25. Huhtikuuta 2003, 19:23)

oih! ihana!!!  :love:
Charneque
Ai, kiitoksia kehuista smile.gif Olin ihan unohtanut että tänne olin kuvan Röllistä heittänyt blush.gif On mulla tuoreempiakin kuvia, koitanpa saada laitettua tässä joku päivä näytille.
findhorn
LAINAUS(~Anna~ @ 28. Huhtikuuta 2003, 20:54)
Täältähän löytyi tuttujakin!  ;)  
olen siis se, joka niissä nly harkoissa Riitan kans kulkee afgaanin narun päässä!  :D
Ihania kuvia kyllä kaikki!

Heippa Anna - juu, tuttuihin on aina kiva törmätä vaikka netissä smile.gif

Oih, olenkin niin ihastellen katsonut niitä afgaaneja, salaisena haaveena saada itsekin joskus koittaa... Jos tulet huomenna harkkoihin Haukkikselle, näet uuden salukituttavuuden!
~Anna~
Eiköhän me olla harkkoihin tulossa, jos ei rupea satamaan.. märkää kyllä on, mutta eihän me sokerista olla!  :D
Netta
LAINAUS(Charneque @ 25. Huhtikuuta 2003, 19:23)

Voih..!  :love: Löytyykö enää suloisempaa...  :love:  :love:
shaairah
Kun nyt vasta löysin vinttarifoorumin niin käynpäs läpi koko satsin  :piru:
Kuvia löytyy kotisivuilta qashanisaluqis.cjb.net vaikka kuinka paljon, mä en osaa niitä tähän liittää  :bozo:
Susanna
LAINAUS(shaairah @ 14. Toukokuuta 2003, 22:23)
Kun nyt vasta löysin vinttarifoorumin niin käynpäs läpi koko satsin  :piru:
Kuvia löytyy kotisivuilta qashanisaluqis.cjb.net vaikka kuinka paljon, mä en osaa niitä tähän liittää  :bozo:

Höh, mites sä tänne eksyit  :D  (olen salukipalstan Daxa)
shaairah
Kertokaa miten kuva liitetään viestiin, pliis! Sharonin laittama kuva on mun kasvattini  :love: Se on pikkuinen Hurra, Qashani hurrat al-Sina, joka on menossa Englantiin  :cool:
Susanna
LAINAUS(shaairah @ 14. Toukokuuta 2003, 22:39)
Kertokaa miten kuva liitetään viestiin, pliis! Sharonin laittama kuva on mun kasvattini  :love: Se on pikkuinen Hurra, Qashani hurrat al-Sina, joka on menossa Englantiin  :cool:

Eli aluksi kuvan pitää "olla netissä". Sitten otat tuosta ylhäältä kohdan "image" ja laitat sinne kuvan URL:n  ;)
Charneque
Tässä olen Röllin (Snout Never Heard) kanssa menossa just ulos smile.gif Huomatkaa tyylikäs "takki" biggrin.gif Vähän huono kuva, koiralla korvat luimussa, selkä pystyssä ja silmät loistaa, mutta biggrin.gif Koitan saada tasokkaampia jatkossa näytille. blush.gif

Charneque
Ja tässä Rölli on Voittaja 2002 -näyttelyssä (oli BIS2 pentu). smile.gif Esittäjä Sara Hostikka.

Charneque
Profiiliinkin lisäsin yhden pentukuvan jossa Rölli on veljensä kanssa (jos jotakuta sattuu kiinnostamaan tongue.gif).
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.